iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Octopus Keyboard : Dit wordt een reuze-tweak !!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/117961-octopus-keyboard-wordt-reuze-tweak.html)

Wally© 13-05-12 22:14

Octopus Keyboard : Dit wordt een reuze-tweak !!!
 
Wat denk je zelf ?

Octopus Keyboard brings a BlackBerry 10 styled keyboard to the iPhone

ibartS 13-05-12 23:16

Dit lijkt mij heel handig, is er al een source beschikbaar waar die opstaat ?
ben wel benieuwd hoe het werkt

Wally© 13-05-12 23:26

Zou tegen het einde van deze week in één van de reguliere repo's te krijgen zijn...

Ik denk wel dat het een betalende tweak wordt...

Timso23 14-05-12 10:38

Ziet er mij zeer interessant uit, zeker iets dat ik zou overwegen om te gebruiken. Zelfs als betalende app.

hanske636 14-05-12 17:08

Zal wel gaan vechten met KBShortcuts denk ik.:p

Wally© 03-07-12 00:37

Voor de geïnteresseerden...

Hij is in Cydia beschikbaar...

http://k3a.me/c repo...

Binnenkort ook in de BigBoss repo...

Is wel betalend...

Thought y'all should know...

Mijn gedacht...:d

Geert1976 03-07-12 19:53

zojuist deze App gekocht...Maar nu kan ik nergens de NL dictionary vinden... Kan ik dit uberhaupt wel instaleren? Zoniet, heb ik zojuist voor jan l*l 4 euro verspild

edit: gevonden in de Repo :)

Wally© 03-07-12 20:36

Octopus Keyboard: woordsuggesties BlackBerry 10 op de iPhone (jailbreak) - iPhoneclub.nl

brummy 03-07-12 21:43

wally
heb hem ook gekocht maar werkt niet bij mij��
zie wel de suggesties maar als ik swipe krijkg ik alleen de letter waar ik op druk
enig idee?

rob

okee heb het gevonden wally
het was de manule correctie die ik uit moest zetten

bevertje 04-07-12 09:22

Super
 
Wat werkt dit super en snel zeg. Kan nu al niet meer zonder!

huisvrouwtje 06-07-12 08:57

Ik heb zojuist het keyboard geïnstalleerd. Moet ik hierbij ook swipe installeren, Ik heb nog niet helemaal een idee hoe het werkt. Zoals ik lees zijn er al wel bij die er ervaring mee helpen. Misschien kan iemand me dat even uitleggen.
Ik heb het filmpje bekeken op Youtube, maar bij mij werkt dat zo nog niet ????

Chur 07-07-12 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 806466)
Voor de geïnteresseerden...

Hij is in Cydia beschikbaar...

http://k3a.me/c repo...

Binnenkort ook in de BigBoss repo...

Is wel betalend...

Thought y'all should know...

Mijn gedacht...:d

Van de repo waar je octopus kunt vinden heb ik nog niet gehoord.
Een tijd geleden kreeg ik van de redactie een verwittiging omdat ik verwees naar een repo die onder de noemer piraterij viel..
Wat zijn nu de criteria om een bepaalde repo onder de noemer piraterij te zetten ?
(Als een programma gratis te verkrijgen is,
is dat dan piraterij ?)

XIII 07-07-12 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chur (Bericht 807092)
Een tijd geleden kreeg ik van de redactie een verwittiging omdat ik verwees naar een repo die onder de noemer piraterij viel..
Wat zijn nu de criteria om een bepaalde repo onder de noemer piraterij te zetten ?
(Als een programma gratis te verkrijgen is,
is dat dan piraterij ?)

Uit onze forumregels:

Verwijzingen naar warez, serienummers of andere methoden om beperkingen op software waarvoor betaald moet worden te omzeilen zijn niet toegestaan en zullen onmiddellijk worden verwijderd en bestraft.

Als de maker software gratis aanbiedt is dat uiteraard prima, maar als een repo een betaalde tweak gratis aanbiedt is dat zeer verdacht (ik ken ook geen acties waarbij een tweak 1 dag legaal gratis is, zoals met AppStore Apps soms wel gebeurt).

Duidelijk?

huisvrouwtje 09-07-12 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door huisvrouwtje (Bericht 806985)
Ik heb zojuist het keyboard geïnstalleerd. Ik heb nog niet helemaal een idee hoe het werkt. Zoals ik lees zijn er al wel bij die er ervaring mee helpen. Misschien kan iemand me dat even uitleggen.
Ik heb het filmpje bekeken op Youtube, maar bij mij werkt dat zo nog niet ????


Nogmaals mijn verzoek , wie helpt mij hij doet nl niks. Staan wel woorden boven op mijn keyboard maar kan er verder niks mee. HELP!!!!!

brummy 09-07-12 08:56

hoi huisvrouwtje

als je de woorden ziet boven de letters is het enige wat je moet doen is het woord naar boven te schuiven!

huisvrouwtje 09-07-12 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brummy (Bericht 807351)
hoi huisvrouwtje

als je de woorden ziet boven de letters is het enige wat je moet doen is het woord naar boven te schuiven!

Dank je voor je reactie. Maar dat is dus ook het probleem, dat doet ie dus niet.
Als ik naar boven schuif krijg ik of de letter die in het rijtje staat zeg maar alle soorten eeeee of de letter die daar weer boven staat. Hij reageert dus niet op het naar bovenschuiven. Vandaar mijn vraag !!!

brummy 09-07-12 09:59

wat ik gedaan heb is in instellingen-octopus-options de swipe lengte op long gezet
dat helpt iets

dat van die letters bv de e heb ik ook, dat los ik op door wat schuin naar rechts te schuiven

huisvrouwtje 09-07-12 10:17

Helaas lukt t met dit alles nog steeds niet

huisvrouwtje 09-07-12 10:22

2 Bijlage(n)
Helaas t lukt nog steeds niet

brummy 09-07-12 19:11

das balen!!
heb je al eens opnieuw geïnstalleerd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.