iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Whatsapp op iPad chatvenster niet fullscreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/119068-whatsapp-op-ipad-chatvenster-niet-fullscreen.html)

Keuning 27-05-12 15:45

Whatsapp op iPad chatvenster niet fullscreen
 
Hallo allemaal,


Ik heb zojuist Whatsapp op mijn iPad geinstalleerd. Alles werkt prima, geluid etc.

Alleen wanneer ik in een chat zit, en ik ga typen, dan gaat de typbalk helemaal omhoog totdat je nog maar een klein stukje chat ziet en daaronder is een groot leeg vak tot aan het toetsenbord.

iemand bekend met dit probleem?

wouter1981 27-05-12 15:56

Whatsapp op de iPad? Dat kan niet volgens mij...

Keuning 27-05-12 16:00

haha het is toch echt waar!
Alles werkt ook volledig. Alleen wanneer ik in een chat zit gaat dat typbalkje omhoog waardoor je amper de chat kunt zien. erg frustrerend dus..

wouter1981 27-05-12 16:01

Dat is niet via de normale weg gegaan denk ik... Ik vraag me dan ook af of het überhaupt wel goed gaat werken op de iPad.

Keuning 27-05-12 16:03

Nee uiteraard. Jailbreak ofcourse.

Het enige probleem wat ik nog niet opgelost krijg is de switch tussen iPhone en iPad. Aangezien ik regelmatig op mijn iPad aan het werk ben en ik dan ook mijn telefoon erbij meot houden om te Whatsappen.
Vandaar dat het dus fijn is alles onder 1 dak te hebben. Maar de switch is het 2e probleem.

wouter1981 27-05-12 16:07

Ok. Je profiel geeft aan dat je geen jailbreak hebt. Dat kun je beter even aanpassen.

Ik vrees dat whatsapp op 2 apparaten (onder hetzelfde telefoonnummer) niet gaat werken.

Keuning 27-05-12 16:16

Dat is dus het tweede probleem waar ik tegenaan liep. Probleem voor Probleem oplossen.

Iemand bekend met mijn bovenstaande problemen?

Keuning 27-05-12 18:41

1 Bijlage(n)
Nu met een foto erbij. Misschien herkent iemand dan wel het probleem!

Bubbly 27-05-12 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keuning (Bericht 797449)
Nee uiteraard. Jailbreak ofcourse.

Het enige probleem wat ik nog niet opgelost krijg is de switch tussen iPhone en iPad. Aangezien ik regelmatig op mijn iPad aan het werk ben en ik dan ook mijn telefoon erbij meot houden om te Whatsappen.
Vandaar dat het dus fijn is alles onder 1 dak te hebben. Maar de switch is het 2e probleem.

WhatsPad is een slechte tweak, levert bij wel meer mensen problemen op. Neem aan dat je die hebt gebruikt?

Keuning 27-05-12 21:45

Jaa ik gebruik inderdaad die tweak.
Heb je er ervaring mee? heb je alternatieven?

Bubbly 28-05-12 02:47

Zelf niet, maar twee vrienden van mij hebben het op een iPod en een iPad geprobeerd en dat werkte niet goed. Ken helaas geen alternatieven!

Keuning 28-05-12 09:37

Hmm.. duidelijk dus dat het geen succes is.
Wat ik overigens erg storend vind aan het jailbreaken met alle tweaks etc dat ik enkele tweaks heb geinstalleerd en opeens mijn balk transparant word, geen klok meer zie terwijl ik dat toch echt niet heb geinstalleerd.

Nu zit er zoveel ''crap' op dat ik de iPad terug ga zetten en opnieuw ga beginnen met het dlen van tweaks etc.



Heeft iemand trouwens een FREE alternatief van de nieuwe tweak Quasar? Dat is echt exact wat ik nodig heb!

Bubbly 29-05-12 01:35

Dan ligt dat aan een van die tweaks, je kunt ze in MobileSubstrate uitzetten en zo uittesten wat het probleem veroorzaakt.

& ik denk niet dat je een gratis alternatief gaat vinden op Quasar ;)

Roewl 30-05-12 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keuning (Bericht 797514)
Nu met een foto erbij. Misschien herkent iemand dan wel het probleem!

Wat ik op jou screenshot zie had ik voorheen ook met FaceBook Chat op mijn iPad2 toen hij nog niet gejailbreaked was.. na een update van FB was dit weg? Misschien eventjes de ontwerper/schrijver van de tweak een mailtje oid doen?

:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.