Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De source die je moest toevoegen in installer is : www.smart-mobile.com/beta/ En daar installer je Customize for 1.1.4 version 1.21 als deze NOG niet werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De source die je moest toevoegen in installer is : www.smart-mobile.com/beta/
En daar installer je Customize for 1.1.4 version 1.21 als deze NOG niet werkt installeer je van dezelfde source ook : Customize Patch for 1.1.4 (dit zorgt dat je thema voor customize op de goede plaats komen in je iphone zodat de app ze vind). Je kunt ook de Customize Addons installeren van deze source voor je de Patch doet : www.dlubbat.com/iphone.xml of ride4.org/shai.xml , deze zorgt voor nog meer leuke opties in je Customize app. De patch DOE je alleen als Customize NOG niet werkt, als je customize DAN NOG NIET werkt weet ik t gewoon niet meer.............. Deze werkt op mijne BL4.6 1.1.4 BB04.04.05 Pwned Custom Firmware, de Psycho iphone mod nr1.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 27-04-08 om 20:31. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
start door, alleen krijg ik dan een leeg scherm... |
|
||||
|
||||
wat heb je al geinstalleerd van wat ik zei?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ga in je installer naar de map "theme's customize" en installeer er ma van, ik heb zo goed als alles erin zitten, designer, bosscube, jpolinize sounds, dat zijn er paar goede.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS ik vindt het TOP dat je me zo goed helpt.... |
|
||||
|
||||
Customize doet dat zelf, als je iets gaat veranderen zie je altijd vanboven staan "backup" daar staat of staan altijd de standaard pics of names in.
Have fun with it. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
have fun with it. nog vragen erover? denk da je nu alles wel weet he?
|
|
|||
|
|||
haha ja hoor, MAAR (Hhihi) Ik zag net een andere discussie met een aantal screenshots van uw toestel.... Hoe kan je de ipod op de voorgrond krijgen zoals in de 4e pic? Heeft U deze met toeval gevonden of specifiek gezocht? Zo ja, hoe??
|
|
||||
|
||||
check PM.................
|
|
|||
|
|||
ik heb de sources toegevoegd, customize for 1.1.4 staat ertussen om te downloaden maar als ik dit doe dan blijft hij hangen... hij blijft downloaden maar stopt na een tijd en zegt dan dat ik edge niet heb geactiveerd (zit op Wi-Fi) en dat pakje niet is gedownload...
iemand idee hoe dit komt?? EDIT: werkt ondertussen Laatst gewijzigd door links; 28-04-08 om 15:06. Reden: werkt ondertussen |
|
||||
|
||||
veel plezier ermee........
|
|
||||
|
||||
customize 2.0 is veel better en maaklijk te gebruiken en komt met heel veel themes om customize 2.0 te installeren ga naar:
|
|
||||
|
||||
Maar customize 2.0 werkt niet zo goed op 1.1.4, daarom de customize 1.21 voor 1.1.4 met de addons en modded files.
en de thema's voor customize 1.19, 1.20, 1.21 en 2.0 werken allemaal bij elkaar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
customize 2.0 heeft als een voordel dat je kunt alles aanpassen via menu en ook heeft het zoek machine !! heel veel andere leuke functies. ik heb ook 1.21 gebruikt maar ik vind 2.0 gebruiks vriendlijker !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt voor je reactie.. Gr Joeri |
|
||||
|
||||
kijk eens bij iappcat.com via pc en zoek de sources af via search naar customize theme's
|
|
||||
|
||||
okay, heb zojuist Customize geinstalleerd en het instellen van thema's lukt.... voor 99%:
Ik start Customize Theme Browser Bij "My Theme" druk ik Buuf2 En dan Apply theme to device Na applying theme ga ik terug naar het beginscherm en klik op Exit&Restart Springboard Na het ontgrendelscherm zijn de iconen veranderd alleen de achtergrond veranderd niet mee. Bij SMB Preferences staat Summerboard aan. Druk ik dan op Theme kan ik kiezen voor Customize. Deze staat dan aangevinkt. Exit en restart -> wederom geen achtergrond. Wat doe ik verkeerd? Laatst gewijzigd door DynamicDennis; 16-05-08 om 23:03. Reden: solved :) |
|
||||
|
||||
Welke customize van welke source heb jij gebruikt??
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|