//

Slot op aantal sources

Slot op aantal sources discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu m`n Iphone voor ongeveer 2 maanden, maar nu zie ik bij Sources bijna alles met een slotje, dus de sources ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-08, 20:05
mahonie007 mahonie007 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard Slot op aantal sources

Hallo allemaal,

Ik heb nu m`n Iphone voor ongeveer 2 maanden, maar nu zie ik bij Sources bijna alles met een slotje, dus de sources bij Community Sources staat bij mij Bogboss-Ipod Touc Fans-ModMyIfone etc zie ik ze staan met een slot, wat betekent dit?

Normaal gesproken als ik altijd Refresh deed, vond ie altijd wel wat Update, maar nu zie ik alleen maar slotjes bij Community Sources...

Ik heb hem uit/aan gezet, maar heeft niet geholpen, eergister deed ie het nog wel.

Iemand id?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-08, 20:38
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Een slot betekend volgens mij niet meer en niet minder dat het een vertrouwde source is.
  #3  
Oud 29-04-08, 20:53
mahonie007 mahonie007 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen Bekijk bericht
Een slot betekend volgens mij niet meer en niet minder dat het een vertrouwde source is.
Das wel heel apart, want dit heb ik nu al 2 dagen, betekent dan dit dat ze 2 dagen offline zijn ofzo?

Want ik heb nog net een nieuw source toegevoegd ( http://www.touchrepo.com/repo.xml )maar ik zie hem ook niet staan bij Install, zie hem wel bij Community Source staan maar niet in een apart mapje bij Install.
  #4  
Oud 30-04-08, 09:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mahonie007 Bekijk bericht
Das wel heel apart, want dit heb ik nu al 2 dagen, betekent dan dit dat ze 2 dagen offline zijn ofzo?

Want ik heb nog net een nieuw source toegevoegd ( http://www.touchrepo.com/repo.xml )maar ik zie hem ook niet staan bij Install, zie hem wel bij Community Source staan maar niet in een apart mapje bij Install.
Niet iedere source heeft altijd een eigen mapje in Install, dus da's normaal. Ook het feit dat deze nieuwe source bij Community Sources staat is normaal.

Trouwens, nu ik het zo lees vraag ik me af: doet Installer het wel gewoon bij je? Zo ja, heb je misschien kort geleden een nieuwe theme geïnstalleerd? Is daarmee dan een nieuwe skin voor Installer meegekomen?
Of l*l ik nu in de ruimte (oranjebi(tt)er, sterk spul zeg)??
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 30-04-08, 13:34
mahonie007 mahonie007 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Niet iedere source heeft altijd een eigen mapje in Install, dus da's normaal. Ook het feit dat deze nieuwe source bij Community Sources staat is normaal.

Trouwens, nu ik het zo lees vraag ik me af: doet Installer het wel gewoon bij je? Zo ja, heb je misschien kort geleden een nieuwe theme geïnstalleerd? Is daarmee dan een nieuwe skin voor Installer meegekomen?
Of l*l ik nu in de ruimte (oranjebi(tt)er, sterk spul zeg)??
Hey, bedankt voor je uitleg.

Ok, ik dacht dat ie wel een apart mapje moest aanmaken bij Install, want zo had ik het ook gezien bij een screenshot van dit source, anyway, maakt niet uit.

Nee, heb niks raars geinstalleerd ofzo, maar wat wel raar is, m`n collega heeft ook een Iphone en bij hem staan de sources die onder Community Source staan ook met een slot, dus ik ben niet de enige

Blijkbaar zijn dan sommige sources gewoon niet beschikbaar ofzo, of gewoon offline denk ik.

Mischien kunnen jullie het ook wel ff proberen?

Groetjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone op slot brandweerman iPhone algemeen 24 22-06-11 16:32
iphone 4 op slot jurriaanl iPhone algemeen 1 18-12-10 20:32
iPhone 1e gen.: iphone op slot na restore arcovandermeij Unlock 14 29-01-09 17:21
Slot Op Je Smsjes Barmentlo iPhone algemeen 2 10-05-08 20:53
automatisch slot pjwalet iPhone algemeen 2 05-05-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.