//

Dreamboard lag/crashende apps

Dreamboard lag/crashende apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo, Heb gisteren Dreamboard geïnstalleerd op mijn iPod Touch 4g met iOS 5.0.1. Nu loop ik tegen twee problemen aan: De lag (vind ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-12, 16:41
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Question Dreamboard lag/crashende apps

Hey hallo,

Heb gisteren Dreamboard geïnstalleerd op mijn iPod Touch 4g met iOS 5.0.1. Nu loop ik tegen twee problemen aan: De lag (vind ik op zich niet zo heel erg, stelt niet zo gek veel voor) en apps die crashen. Alleen de apps die standaard op mijn iTouch zitten crashen niet (zoals Safari/Mail app).
De grote vraag: Is er een oplossing voor dit probleem? Ben bang van niet, maar niet geschoten is altijd mis zeggen ze .

Groetjes

--edit--
Sorry, was niet mijn bedoeling iets te zeggen dat niet mag

--edit2--
Lijkt erop dat Dreamboard gewoon erg onstabiel is, en het heel veel RAM nodig heeft (naast de tweaks die ik al heb een dodelijke combinatie?). Vraagje tussendoor: Heeft verder nog iemand last van deze problemen? Zag op Google dat er meer mensen last hadden van Springboard dat crasht dan apps die crashen... Ik gebruik trouwens het Endroid thema dat standaard wordt meegeleverd, maar bij het thema "OS7" heb ik de problemen ook.

Laatst gewijzigd door Scandax; 13-07-12 om 17:36. Reden: Opschonen (geen illegale activiteiten aub)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-12, 16:18
Duss321 Duss321 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik had dreamboardop mn iphone 4 zonder problemen. OS 5.1.1 gejailbreakt met Absinth 2.0.4
Alles werkte gewoon, zonder lag en zonder apps die crashte.
Zowel het bijgeleverde thema als de extra dreamboard themas werkte gewoon.

Enige wat ik kan bedenken ik eerst even proberen ruimte te maken door bv apps of games die je niet gebruikt te verwijderen. En anders proberen te updaten naar 5.1.1 en opnieuw te jailbreaken. Succes!
  #3  
Oud 15-07-12, 17:28
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Standaard

Ik heb Dreamboard verwijderd. Ga denk ik updaten naar iOS 5.1.1 en dan opnieuw jailbreaken. Mijn systeem begint ook wat rommelig te worden door al die Cydia tweaks.
Dank voor je reactie .

Scandax
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dreamboard jorrissubje Jailbreak apps en thema's 8 07-03-12 20:52
DreamBoard: Endroid thema Nederlands weer? Yoshi2889 Jailbreak apps en thema's 4 01-01-12 16:59
crashende apps peter1234 Archief 1 31-03-09 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.