//

Installeren 1Channel Ipad

Installeren 1Channel Ipad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik 1Channel op mijn Ipad installeer? Ik heb mijn Ipad inmiddels gejailbreakt en XMBC geďnstalleerd maar heel veel verder kom ik niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-12, 22:19
Frankroos Frankroos is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard Installeren 1Channel Ipad

Weet iemand hoe ik 1Channel op mijn Ipad installeer?

Ik heb mijn Ipad inmiddels gejailbreakt en XMBC geďnstalleerd maar heel veel verder kom ik niet. Zie op internet wel allerlei zip-bestanden waar de 1Channel add-on in zit maar ik heb geen idee hoe ik deze op mijn Ipad krijg.

Alvast bedankt voor je reactie!

Gr. Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-12, 22:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je op die iPad uit Cydia NetaTalk installeert kan je met OS X Finder die zip bestanden op de iPad zetten en dan met XBMC installeren.

Dan hoef je niet te gaan Putty-en, FileZilla-en of op welke manier dan ook te gaan SSH-en.

Succes gewenst
  #3  
Oud 17-07-12, 23:07
Frankroos Frankroos is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb Netatalk inmiddels geďnstalleerd. Ik begrijp alleen nog niet hoe ik nu dat zip-bestand van mijn Macbook op de Ipad krijg, zou je dit nog even willen toelichten?

Gr. Frank
  #4  
Oud 18-07-12, 08:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als Netatalk geďnstalleerd is verschijnt de iPad in de OS X Finder:

(in onderstaande voorbeelden gebruik ik een iPhone maar het principe is hetzelfde voor de iPad).



Open in Finder de iPad en selecteer "Connect As". Gebruik het account "root" met het paswoord "alpine" (als je dat niet veranderd hebt.

Dubbelklik dan op "Home". Selecteer in "Home" de "Media" folder en sleep daar de zip bestanden naar toe die je in XBMC wil gebruiken.

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertitels 1channel kastenbart Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 34 06-11-12 14:07
1channel kaduuk? kastenbart Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 16 19-05-12 01:07
Actuele update for 1Channel misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 20-04-12 13:20
Foutmelding 1channel na update. MCoolen Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 31 15-03-12 22:34
Probleem na updaten 1channel trici Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 51 06-03-12 15:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.