iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alle menu's zwart ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12330-alle-menu-s-zwart.html)

Undertaxxx 04-05-08 14:56

Alle menu's zwart !
 
1 Bijlage(n)
Kwam deze mod daarnet tegen op een site dus zal hem maar even ook hier posten. Deze Artwork.file maakt alle menu's van je iphone zwart, wat volgens mij alleen de interface maar mooier maakt. De Artwork file die was aangepast had geen layer achter de clock in het lockscherm, ook waren de puntjes van het springboard aangepast. Ik heb deze zelf even eengepast en een nieuwe all black artwork file gemaakt. Enjoy

Overschrijf in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework/ de reeds bestaande Other.artwork file en reload je springboard. Het is uiteraard verstandig om even een backup van de originele file te maken.


SoundForge 04-05-08 17:33

Thanks, Undertaxxx! ;)

ButcherJF 04-05-08 23:49

Smooi! thnx.

Vraagje nog: hij 'start' standaard, dus in blauwgrijs en gaat daarna over in zwart. Kan dat ook in één keer of ligt dat misschien aan een/het thema?

croiman 05-05-08 00:21

is daar ook het "fading apple" bij ingerekend???

iMario 05-05-08 00:25

Undertaxxx, je komt altijd met coole dingen:D
Thanx:cool:

msunique 05-05-08 01:12

ff offtopic he (wil geen nieuwe topic hiervoor openen)
hoe komt het dat jij een providerlogo hebt?
want ik heb daar gewoon KPN staan, en ik kan ook niet via customize een logo ''activeren''... miss moet ik iets installeren? of ligt het aan mijn simkaart? (Telfort, maar is tijdje terug veranderd in KPN ofz)

thnx

Grample 05-05-08 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 107743)
ff offtopic he (wil geen nieuwe topic hiervoor openen)
hoe komt het dat jij een providerlogo hebt?
want ik heb daar gewoon KPN staan, en ik kan ook niet via customize een logo ''activeren''... miss moet ik iets installeren? of ligt het aan mijn simkaart? (Telfort, maar is tijdje terug veranderd in KPN ofz)

thnx

iFoneguideX

Undertaxxx 05-05-08 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 107719)
is daar ook het "fading apple" bij ingerekend???

Geen idee wat je daarmee wil zeggen. Bedoel je die apple bedoelt die bij het opstarten verkleint en dan over gaat in je springboard ? Want deze zit namelijk niet in een Other.artwork file maar als losse file in CoreServices/Springboard.app.

ButcherJF 05-05-08 09:02

Ik snapte der ook niks van, maar hier wordt het uitgelegd. Kun je nog wat zeggen van mijn vraag?

truckdiver 05-05-08 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 107745)

logo van proximus is ondertussen wel vervangen door een vollledig paars logo,spijtig genoeg
vind die van undertaxx wel mooier

PauluS87 05-05-08 10:09

Ziet er erg gaaf uit en ga het ook eens proberen :) Iedergeval bedankt!

truckdiver 05-05-08 10:10

hier ook gelukt
werkt alleen niet bij mijn telefoonfunctie
@undertaxx
blijkbaar ben jij wel wat thuis om andere apps aan te maken
is dit volgens jou te doen?https://forum.iculture.nl/f8/ap...n-rolluik.html

SoundForge 05-05-08 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 107753)
Geen idee wat je daarmee wil zeggen. Bedoel je die apple bedoelt die bij het opstarten verkleint en dan over gaat in je springboard ? Want deze zit namelijk niet in een Other.artwork file maar als losse file in CoreServices/Springboard.app.


croiman bedoelt de fading apple loaders, die hier omschreven staat en kan downloaden (is ook een aangepast Other.artwork file).

Undertaxxx 05-05-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 107764)
hier ook gelukt
werkt alleen niet bij mijn telefoonfunctie
@undertaxx
blijkbaar ben jij wel wat thuis om andere apps aan te maken
is dit volgens jou te doen?https://forum.iculture.nl/f8/ap...n-rolluik.html

Yupz dat moet mogelijk zijn, alleen heb ik nog geen tijd gevonden om eens met een hexeditor de firmware te ontleden. Komende paar weken heb ik het ook super druk maar ik ga er zowiezo eens werk van maken. Dat rolluik idee lijkt me nu ook wel leuk.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SoundForge (Bericht 107788)
croiman bedoelt de fading apple loaders, die hier omschreven staat en kan downloaden (is ook een aangepast Other.artwork file).

Ahzow. Anyway dit is in deze Other.artowrk nog origineel maar als er iemand met een leuk logo komt of een logo naar keuze wil ik altijd die artwork file aanpassen ;)

croiman 05-05-08 18:41

@ undertaxx : het zwarte thema van jouw en de fading apple te samen in een artwork file????

Undertaxxx 05-05-08 19:01

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 107988)
@ undertaxx : het zwarte thema van jouw en de fading apple te samen in een artwork file????

Zoals je wenst, zal hem binnen 2 mins uploaden. Laat me weten of het ok is dan (mss screenshotje). Heb trouwens die error kader even opnieuw gedaan en die is nu ook netjes zwart zoals de rest, en niet meer grijsachtig zoals ervoor.

EDIT: Download de nieuwe Other.artwork met apple loader onderaan.

SoundForge 05-05-08 20:39

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 108005)
Zoals je wenst, zal hem binnen 2 mins uploaden. Laat me weten of het ok is dan (mss screenshotje). Heb trouwens die error kader even opnieuw gedaan en die is nu ook netjes zwart zoals de rest, en niet meer grijsachtig zoals ervoor.

EDIT: Download de nieuwe Other.artwork met apple loader onderaan.

Werkt perfect hier (zie bijgaande screenshots). Wederom thanks, Undertaxxx! ;)

Ben trouwens nog wel een 'hiaat' tegengekomen. In Safari blijft in de balk waar je een adres intikt de tekst erboven zwart. Dat is normaliter niet zo. Zie bijgaand screenshot. Zou jij dit nog aan kunnen passen? Bvd!

croiman 05-05-08 23:29

@ Undertaxx : Vet te gek, ik zal jouw deze week nog de veranderingen van de video en musicplayer bezorgen mss dat da van jouw en mij tesamen in de repo kan gezet worden?
is toch een mooie aanvulling niet?

Undertaxxx 06-05-08 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 108143)
@ Undertaxx : Vet te gek, ik zal jouw deze week nog de veranderingen van de video en musicplayer bezorgen mss dat da van jouw en mij tesamen in de repo kan gezet worden?
is toch een mooie aanvulling niet?

Yupz wil die customize voor music & video player wel eens zien. En in een Repo plaatsen heb ik geen problemen mee :)

slodo 06-05-08 15:30

ziet er erg mooi uit:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.