iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   kopieren sim op iphone.. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12470-kopieren-sim-op-iphone.html)

loui-g 06-05-08 20:51

kopieren sim op iphone..
 
Beste forumleden,

alweer is gebleken dat mijn computerkunsten beneden alle peil zijn.
Bij deze had ik dan ook graag terug jullie hulp ingeroepen om mij te helpen met het kopieren van mijn simkaart op mijn iphone.

via Wiki heb ik reeds het volgende kunnen downloaden: ibrickr en Simport.

Verder dan dat geraak ik echter niet. De uitleg is voor mij vrij onduidelijk dus weet niet hoe die twee programma's me kunnen helpen.

indien iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou ik alweer eens zeer dankbaar zijn.

ds210 08-05-08 23:59

kopieren Sim op de iphone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loui-g (Bericht 108689)
Beste forumleden,

alweer is gebleken dat mijn computerkunsten beneden alle peil zijn.
Bij deze had ik dan ook graag terug jullie hulp ingeroepen om mij te helpen met het kopieren van mijn simkaart op mijn iphone.

via Wiki heb ik reeds het volgende kunnen downloaden: ibrickr en Simport.

Verder dan dat geraak ik echter niet. De uitleg is voor mij vrij onduidelijk dus weet niet hoe die twee programma's me kunnen helpen.

indien iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou ik alweer eens zeer dankbaar zijn.


Beste

Je kan best het programma Isim gebruiken dit kan je vinden in de installer
onder de Ifoneguide Apps

als je er niet uit geraak dan hoor ik het wel

succes en de groetjes

Dirk

sossienl 09-05-08 01:58

// Verplaatst

simonffs 21-05-08 17:45

Je moet ervoor betalen om alle contacten te importeren :/

colliehome 21-05-08 17:48

SIMport legt zichzelf toch uit....

marcoryn 21-05-08 19:54

Inderdaad. Als je contacten op je sim hebt staan.. je opent simport...je drukt linksboven op check all (of op naam drukken en per contact selecteren of je hem wilt kopieeren of niet) daarna rechtsbovenin import en het is gelukt.

Dit moet de gemiddelde noob wel lukken toch?

croiman 21-05-08 19:58

Off-topic
k denk t wel


MisterM24 20-08-08 15:10

hallo ,

ja sim import is erg makkelijk via installer, maar nu eens via cydia ??
want bij de nieuwe installer versie kun je geen sim import vinden en hoe moet het dan via cydia,
laat maar eens weten

mvg Michiel

bababakkus 20-08-08 15:18

waarom gebruiken jullie niet de ingebouwde functie voor het kopieren van je contacten van sim naar iphone?

Instellingen -> Mail,Contacten,Agenda -> Importeer Simcontacten

???

Grtz

Nikooos 20-08-08 15:20

vanaf firmware 2.0 en hoger kan dat inderdaad. Daarvoor was dat niet mogelijk, maar voor Michiel kan dat wel de uitkomst zijn.

MisterM24 20-08-08 16:17

thx werkt inderdaad

rob499 01-09-08 23:48

Bij mij alleen niet, en ik heb ook 2.0.2

phranq 02-09-08 14:29

Bestaat er ook een manier om je contacten op je sim te zetten met 1.1.4?

colliehome 02-09-08 14:33

simport en isim

phranq 02-09-08 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 182547)
simport en isim

Tnx, maar met simport kan je alleen van sim naar iPhone en niet andersom en voor iSim moet je betalen, is er geen andere mogelijkheid? Heb nog niet grondig gezocht maar volgens mij werkt ssh niet op een 3G.

Tijn1 02-09-08 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phranq (Bericht 182553)
Tnx, maar met simport kan je alleen van sim naar iPhone en niet andersom en voor iSim moet je betalen, is er geen andere mogelijkheid? Heb nog niet grondig gezocht maar volgens mij werkt ssh niet op een 3G.

als je een 3g jailbreakt dan kan je gewoon met ssh op je iphone inloggen!

slodo 02-09-08 16:56

ik heb hier een beetje een off topic vragje:

mijn moeder heeft sinds vandaag de 3G, alleen op haar andere mobiel zitten iets van 200 nummers en die kunnen niet allemaal op haar simkaart. dus is mijn vraag, hoe kan zij al haar nummers op haar nieuwe 3g zetten.

p.s. het is echt een oud moddel van nokia, dus je kan niet via software het op de computer zetten en dan syncroniseren met iTunes

Alvast bedankt,
Slodo

Tijn1 02-09-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 182631)
ik heb hier een beetje een off topic vragje:

mijn moeder heeft sinds vandaag de 3G, alleen op haar andere mobiel zitten iets van 200 nummers en die kunnen niet allemaal op haar simkaart. dus is mijn vraag, hoe kan zij al haar nummers op haar nieuwe 3g zetten.

p.s. het is echt een oud moddel van nokia, dus je kan niet via software het op de computer zetten en dan syncroniseren met iTunes

Alvast bedankt,
Slodo

maximaal kopieren naar je simkaart in de nokia met kopieren + orgineel verplaatsen!
Sim in de iphone, en sim import doen naar de iphone!
simkaart weer in de nokia en de simkaart wissen, dan de resterende nummers uit het telefoon geheugen van de nokia naar de simkaart kopieren met origineel verplaatsen.
simkaart weer in de iphone stoppen en dan wederom sim import op de iphone en voila dit moet werken, daarna synchroniseren in itunes en je hebt een back-up van alle telefoon nummers!

slodo 02-09-08 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 182635)
maximaal kopieren naar je simkaart in de nokia met kopieren + orgineel verplaatsen!
Sim in de iphone, en sim import doen naar de iphone!
simkaart weer in de nokia en de simkaart wissen, dan de resterende nummers uit het telefoon geheugen van de nokia naar de simkaart kopieren met origineel verplaatsen.
simkaart weer in de iphone stoppen en dan wederom sim import op de iphone en voila dit moet werken, daarna synchroniseren in itunes en je hebt een back-up van alle telefoon nummers!

oke bedankt
maar na de eerste keer moet je handmatig alle nummer gaan kopieren en dat zijn er iets van 150:p. en waarom niet de telefoon nummer laten staan?

Tijn1 02-09-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 182637)
oke bedankt
maar na de eerste keer moet je handmatig alle nummer gaan kopieren en dat zijn er iets van 150:p. en waarom niet de telefoon nummer laten staan?

als het goed is dan kan je alles in een keer kopieren, je krijgt de vraag een voor een of alles tegelijk!

als je de nummers laat staan dan wordt het onduidelijk welke je al hebt gekopieerd, je krijgt dan dubbele contacten(telefoon geheugen en sim geheugen)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.