iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   GAME: Raging Thunder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12471-game-raging-thunder.html)

Roadrash 06-05-08 21:00

GAME: Raging Thunder
 
Ik heb zojuist een nieuwe game geïnstalleerd via installer. Ik hoefde geen source toe te voegen. Hij stond er gewoon tussen bij "recent packages".

De game heet "Raging Thunder". Het is een racegame die veel weg heeft van Contrasense, maar dan moeilijker en veel cooler! Het is een echt aanrader....

Have Fun!

topke 06-05-08 21:25

3D welteverstaan!
Leuk spel, maar niet alle functies werken en het is niet echt een top interface ook niet..
LET OP: als ik het spel afsluit door op de homeknop te drukken blokkeert mijn iPhone..

macfreaker 06-05-08 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 108727)
3D welteverstaan!Leuk spel, maar niet alle functies werken en het is niet echt een top interface ook niet..LET OP: als ik het spel afsluit door op de homeknop te drukken blokkeert mijn iPhone..

Misschien kan je een screenshot maken van het spel en hier posten !

Lorsk8 07-05-08 00:38

Wow! Dit spel is echt vet!!! Alleen jammer dat mijn springboard een beetje crashte nadat ik hem gespeeld had... Maar na twee korte drukken op de sleep button was hij weer goed :)

msunique 07-05-08 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 108738)
Misschien kan je een screenshot maken van het spel en hier posten !

Nieuw 3D racespel voor de iPhone: Raging Thunder » Nieuws » iPhoneclub.nl

macfreaker 07-05-08 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 108867)

Heb deze ondertussen ook al eens geinstalleerd , ziet er cool uit werkt goed.
Maar heb wel mij vwallpaper moeten uitschakelen omdat mijn screen flashte.

PauluS87 07-05-08 09:40

Het is een van mijn favorite spellen die ik al lang speel! vandaar dat ik in de ochtend er al op wachte :)

Ik mis inderdaad nog functies. Ik heb daarentegen helemaal geen last van flashes en vastlopers. Leuke game en ik heb ook alweer gehoord dat ze met een update bezig zijn :)

Doosje 07-05-08 12:16

Vergeet niet dat het een ruwe port is !!!
Maar het ziet er wel veelbeelovend uit :-)

sjoran 07-05-08 12:39

Ook ik heb dit spel geinstalleerd en vermaak me er best mee......:D

Mischien een tip voor diegene waarbij het springboard een beetje gaat flippen (heb ik nl. zelf ook last van): Als ik via het spel afsluit (dus op quit druk) dan heb ik nergens last van........

PauluS87 07-05-08 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoran (Bericht 109023)
Ook ik heb dit spel geinstalleerd en vermaak me er best mee......:D

Mischien een tip voor diegene waarbij het springboard een beetje gaat flippen (heb ik nl. zelf ook last van): Als ik via het spel afsluit (dus op quit druk) dan heb ik nergens last van........

Nee klopt dit was bij mij iedergeval al bekend, maar toch is en blijft het handig dat je ook even snel via de HOME button kan quiten :) Maar die fix komt nog wel.

Jroen_w 07-05-08 13:30

Als ik mijn beeld aanraak tijdens een race of na de race, sluit de game zichzelf af.. Iemand een idee hoe dit komt?

Farilas 07-05-08 13:58

Is hier de besturing wel wat makkelijker?
meeste besturing van de spellen zijn irritant en niet makkelijk te reageren op iets zegmaar.

PauluS87 07-05-08 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Farilas (Bericht 109063)
Is hier de besturing wel wat makkelijker?
meeste besturing van de spellen zijn irritant en niet makkelijk te reageren op iets zegmaar.

Gewoon even installeren en kijken wat je ervan vind. Ik vind het erg persoonlijk. De een vind het niks de ander weer perfect ;)

truckdiver 07-05-08 17:25

hier een video ervan
RagingThunder Video

PauluS87 07-05-08 17:33

Tja erg leuk hoor :) Alleen die gast kan niet rijden :p Nee grapje hoor!

Tja het belooft heel wat maar er moet nog veel gedaan worden wil het net zo worden als op mijn windows mobile :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.