iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   batterij logo (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12491-batterij-logo.html)

Chrisl 07-05-08 01:43

batterij logo
 
Ik heb op modmyifone.com een hele hoop batterij logo's gezien, maar om deze op m'n iPhone te krijgen moet ik weer eens Winscp en SSH installeren, weet iemand toevallig of er al een repo is met dit soort logo's of heeft iemand zin om er een repo van te maken?????


Ik heb ze hier gevonden:

ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock - Downloads - Battery Icons

Thanx...

Greetzzz, Chris

iMario 07-05-08 02:33

waarom gebruik je dan niet gewoon WINscp :)
het is heel makkelijk alemaal en je hebt er in no time een heleboel batterijen op:cool:

PauluS87 07-05-08 07:42

Er zijn genoeg repo's. BigBoss heeft een source pack waar veel customize images in staan om te downloaden. Gewoon even rond zoeken naar die source pack van BigBoss en die toevoegen en refreshen. Daarna zul je vele customize images tegen komen die je in customize kunt toevoegen en gebruiken ;)

Chrisl 07-05-08 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 108891)
waarom gebruik je dan niet gewoon WINscp :)
het is heel makkelijk alemaal en je hebt er in no time een heleboel batterijen op:cool:

Ik kan Winscp niet gebruiken op mijn windhoos machine, krijg steeds foutmelding bij het installeren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 108901)
Er zijn genoeg repo's. BigBoss heeft een source pack waar veel customize images in staan om te downloaden. Gewoon even rond zoeken naar die source pack van BigBoss en die toevoegen en refreshen. Daarna zul je vele customize images tegen komen die je in customize kunt toevoegen en gebruiken ;)

Ik gebruik customize niet, heb het liever in een aparte repo...

croiman 08-05-08 08:28

Als je op je pc naar iappcat.com gaat, kun je zoeken in welke repo ze staan, en die repo's toevoegen voor battery images

Chrisl 08-05-08 15:50

Ok, thanx Croiman, ik heb alleen een beetje moeite met uitvinden in welke repo ze dan staan, dat staat niet bij elke hit duidelijk aangegeven...

Chrisl 08-05-08 15:58

Ik heb inmiddels twee sources toegevoegt, www.hackers.nl/repo.xml en www.smart-mobile.com/beta/ maar deze staan onder uncatagorized en in m'n install staat niks wat hier op lijkt....

croiman 08-05-08 17:00

hackers krijg je map "apps hdnl" ,smart-mobile, kan zijn zijn paar keer refresh te doen, of je installer eens te herstarten

Chrisl 08-05-08 17:23

Ze blijven allebei onder uncatagorized staan, zelfs na meerdere keren refresh en installer opnieuw opstarten...

croiman 08-05-08 18:39

ik kijk bij battery in iappcat.com

croiman 08-05-08 18:41

ik kijk net bij iappcat.com en krijg 80 hits op battery thema, allemaal fijn met source en categorie in installer dat ze staan, dus brgijp eigenlijk niet wat je probleem nou is met batterijen te vinden.????? :(

Chrisl 08-05-08 19:04

Nou, de source was wat moeilijk te vinden voor een leek zoals ik. Moet ik trouwens wel of niet de www gebruiken bij het invoeren van een nieuwe source????

En bij Iappcat zijn de meeste hits op battery voor customize.... En die gebruik ik nog steeds niet.

Ik heb nu weer installer refresh gedaan, nog steeds geen source bij install van hackers.nl of die andere...

croiman 08-05-08 19:37

ja de www ook gebruiken.
ofwel zijn het batterys voor customize of stand alone instals.
Misschien dan eens tijd voor customize te installeren? dan kun je afwisselen met battery die je wilt.

Chrisl 08-05-08 20:16

Nu met www gedaan, 30.000 keer ge-refreshed, nog steeds staan ze bij uncategorized en staat er niks in mijn install lijstje...

En ik weet toch zeker dat ik het zonder spelfouten gedaan heb....

croiman 08-05-08 20:49

ik heb er geen problemen mee met die sources. Dan zal t probleem eerder bij jou zitten (iphone he)

Chrisl 08-05-08 20:53

Heel apart, nou, dan moet ik toch maar weer vragen of iemand hem in een bestaande repo wil knallen.....

croiman 08-05-08 20:54

Of gewoon met iphonebrowser, Winscp of andere zoals de meesten het doen????

Chrisl 08-05-08 20:56

Ja, maar dan moet die windhoos machine hiero wel mee werken, en dat doet ie tot op heden niet....

Destiny 08-05-08 20:59

Koop een Mac :D

Chrisl 08-05-08 21:04

Tja, geld he... deze windhoos was relatief goedkoop, heb trouwens ook weinig zin om een mac aan te schaffen voor alleen die logo's....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.