Startscherm aanpassen ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Hoe verwijder of verberg ik programma's op het beginscherm van de ipod? Per ongeluk heb ik al iets verwijderd, zit dat ergens in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Startscherm aanpassen ?
Hoi allemaal,
Hoe verwijder of verberg ik programma's op het beginscherm van de ipod? Per ongeluk heb ik al iets verwijderd, zit dat ergens in een prullenmand of is het definitief weg ? Ik heb alleen ontdekt dat wanneer ik een icoontje inhoudt alles begint te trillen. Bedankt. Groet, Martijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installer poof via installer
|
|||
|
|||
Heb programma erop gezet en bepaalde zaken verborgen maar die staan er nog gewoon?
In ieder geval bedankt. Kan het zijn dat ik een nieuwere versie heb waarop dit niet werkt? |
|
||||
|
||||
Ja hoor ze zijn alleen onzichtbaar geworden voor het oog Je kan ze gewoon weer terug toveren. Iedergeval veel plezier ermee
|
|||
|
|||
Ik ben niet duidelijk geweest, ze staan er ook voor het oog nog !?
|
|
|||
|
|||
Daarbij moet ik vermelden dat het programma Poof alles in het Engels weergeeft en de programma's op mijn Iphone staan in het Nederlands
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontgrendelen startscherm Iphone4 | basicboy | iPhone algemeen | 2 | 06-03-11 15:43 |
Agenda op startscherm | nonkelmike | Jailbreak apps en thema's | 35 | 26-01-10 00:08 |
Supmappen op startscherm | Elwin | iPhone algemeen | 6 | 05-04-08 16:06 |
Te veel icoontjes op startscherm iPhone... | gerre | iPhone algemeen | 7 | 24-02-08 21:09 |
|
|