iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   teveel icoontjes? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1261-teveel-icoontjes.html)

maxschoenmakers 30-09-07 22:03

meerdere applicaties op je iphone
 
ik heb ergens iets gelezen over meerdere aplicaties op je iphone.
Maar kan het niet meer vinden. Ik weet dat je maximaal 16 kan selecteren maar de andere kan ik niet gevonden krijgen
Wie weet het juiste programmaatje


gr marcel

Freek 30-09-07 23:36

Marcel, je kan er zoveel app's op zetten als het geheugen toelaat. Wel kunnen er in principe 16 op je scherm, maar er is een aantal applicaties die je toestaat dit probleem te omzeilen. Installeer via Installer bv eens de app "Summerboard" hiermee kun je je hoofdscherm (we noemen dit het Sprinboard) laten scrollen zodat je meer app's op je iPhone kan zetten dan het scherm groot is, je scrollt gewoon naar beneden voor de extra apps. Ook kan je ipv "Summerboard" kiezen voor "Launcher", deze applicatie brengt je naar een tweede scherm waar je dan je "third-party apps" ziet. Experimenteer er maar eens mee. Ik neem aan dat je weet dat je voor het installeren van deze app's je telefoon moet hebben gejailbreaked.

ger007 22-10-07 21:22

teveel icoontjes?
 
Hi,
heb wat programma s geinstalleerd met 'installer'. Nu is mn hoofdscherm vol met icoontjes. dit kan geloof ik verholpoen worden als je summerboard installeert. Probleem is, dat het 'installer' icoontje niet meer bij de hoofdzestien staat, en ik nu niet weet hoe ik het kan starten?
Bedankt voor hulp!

Freek 22-10-07 21:32

In dit geval even een paar progs déinstalleren (met het programma waarmee je ze er ook opzette), totdat summerboard wel verschijnt, daarna kan je ze er weer op zetten. Als je toevallig de app MobileFinder al hent geinstalleerd, hoef je er niks af te halen en kan je hem via die app starten.

ger007 22-10-07 21:36

Hi,
heb de programma's eropgezet met'installer' hiermee kan ik ze er ook afhalen. Alleen staat 'installer' niet bij mijn 16icoontjes, dus ik zou niet weten hoe ik het kan starten?

Freek 22-10-07 21:47

Ga dan met iBrickr of winSCP je iPhone in, navigeer naar de map applications en delete er een paar. Daarna je iPhone herstarten.

shorty 22-10-07 23:35

Of installeer Dock.app via iBrickr en je kan bij al je icoontjes komen via een 'shortcut' rechtsonder in je scherm!

sharcy15 24-11-07 18:20

hoi waar kan je iBricker vinden?
gr mark

sfax 25-11-07 13:58

SummerBoard
 
Ik heb summerboard geprobeerd te installeren, maar dit wil niet lukken :(.
Installer geeft aan: kan niet geïnstalleerd worden. Is alleen mogelijk met firmeware 1.1.1. Ik heb zelf 1.0.2. Is er ook een summerboad installatie voor 1.0.2.

Sfax

stephenvis 25-11-07 14:18

@sfax ga eens bij installer naar >all packages> summerboard (old) en kijk of je die kan installeren anders:stevienova.com » Blog Archive » iPhone: SummerBoard won’t install after updating to AppTapp version 3 (firmware 1.0.2)

Veelsucces! ;)

friesbertie 13-01-08 21:14

Installeren van extra progjes lukt, en ook er naar toe scrollen. Maar kan ik de indeling ook veranderen? Nu staat installer op de tweede bladzij en die wil ik liever op de eerste hebben. Kan dat en zoja hoe?

Nikooos 13-01-08 22:22

dit kan met customize

sodo 07-03-08 15:25

hoe krijg ik customize er op want hij staat er niet tussen bij installer


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.