iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12640-moocowmusic-band-officieel-beschikbaar-gesteld.html)

xefuzion 09-05-08 16:31

iemand een idee waarom ik "Error Package file size mismatch" krijg als ik de Band instrument pack 1 probeer te downloaden via de installer?

(edit) heb al een link gevonden, als iemand dit ook krijgt, download het hier.

iCulture 10-05-08 11:30

Nieuwe instrumenten voor MooCowMusic:Band
 
Het eerste instrumentpack voor MooCowMusic:Band is verschenen, met twee gitaren, een fluit en twee loop kits voor respectievelijk electro en Daft Punk.

Lees verder over: Nieuwe instrumenten voor MooCowMusic:Band

Tag:

Peetjo 10-05-08 12:13

Ik heb vandaag de extra instumenten voor "Band" gedownload op mijn iPhone, maar dat geeft toch wat kleine probleempjes! Zodra ik bij de "dwarsfluit" kom, valt het hele programma uit. Ik heb ook niet bij alle instrumenten het juiste beeld (wel geluid). Zijn er meer mensen die dit herkennen en het misschien hebben kunnen "fixen"?

Michael 10-05-08 12:17

Nee nog niet te fixen. Zoals al in het artikel stond een aantal instrumenten zijn niet zo netjes gemaakt

jantjuh 11-05-08 10:46

die addons werken voor geen ene meter. zooi blijft crashen als je hem aankrijgt iig want dat is ook nog maar de vraag , ook zo handig dat die samples van daft punk in de juiste volgorde staan , niet dus, dit is echt in 5 min in mekaar geflanst ken niet anders

Stiruam 11-05-08 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantjuh (Bericht 110705)
die addons werken voor geen ene meter. zooi blijft crashen als je hem aankrijgt iig want dat is ook nog maar de vraag , ook zo handig dat die samples van daft punk in de juiste volgorde staan , niet dus, dit is echt in 5 min in mekaar geflanst ken niet anders

Wat een bullshit zeg... Ga jij maar eens een beter maken dan...

Greetz, Stiruam

iMario 11-05-08 11:04

Ik vind het super gaaf, ik heb ze ook alemaal geinstalleerd alleen bij mij crasht ie pas na een tijdje

jantjuh 11-05-08 13:32

ook raar na 30 crashes crasht het helemaal niet meer dus ja nu werkt het ineens , wel een reboot tussendoor gedaan misschien heb dat er wat mee te maken dus sorry niks gezegd

iMario 12-05-08 12:26

er zijn nu al weer veel meer instrumenten beschikbaar in de installer, heb ze allemaal geinstalleerd alleen hij crasht wel vaak vooral bij de bongos en congas :p als ik daar ben crasht ie meteen.

jantjuh 12-05-08 12:50

ja paar maar Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem! :P
maare het heeft met ram te maken had ik ergens gelezen dus als je veel instrumenten toevoegd moet je andere weer weghalen dan crasht het niet of iig niet zoveel.

johnwalter 13-05-08 16:40

Ut zal nog wel effe duren voordat de "BIGBAND" te bezichtigen is ;)

freddyfingers 18-06-08 20:11

BAND installeren
 
ik probeer al 2 dagen band te installeren maar vind het niet terug in installer.
instrument packs zijn wel te vinden maar het basis programma niet.

wie kan me helpen?
source is toch modmyiphone?

greetz

RoW^ 18-06-08 22:27

Ik kan Band echter NIET vinden.
 
Hoi,

Ik had al een tijdje band op mijn telefoon, maar mijn iphone was gecrashed dus moest ik alles opnieuw doen. Dat werd perfect uitgelegd door iMario, thanks iMario!

Maar nu kan ik Band van Moo dacht ik, echt NIET vinden.
Ik heb de recommended pack van Boss geinstalleerd en ik heb nu ook wel veel meer sources en applicaties. Maar geen Band bij Toys, of bij all packages.

Hoe komt dit?

En nog een vraag; Door het instaleren van Summerboard is mijn telefoon gecrashed..
Maar ik wil toch summerboard gebruiken op mijn telefoon.
Hebben jullie een chronologische stappenplan bij het installeren voor summerboard zodat het weer niet gecrashed wordt :(

danku

xefuzion 19-06-08 03:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freddyfingers (Bericht 128955)
ik probeer al 2 dagen band te installeren maar vind het niet terug in installer.
instrument packs zijn wel te vinden maar het basis programma niet.

wie kan me helpen?
source is toch modmyiphone?

greetz

Ze staan allebij op Cydia, Ze zouden allebij ook op de installer moeten staan, goed gekeken?.
refresh het anders nog eens.

Michael 19-06-08 07:25

Misschien eraf gehaald omdat het straks via de AppStore is te krijgen! (Zie ook de keynote van de WWDC08)

RoW^ 19-06-08 15:52

Niemand?...

truckdiver 19-06-08 15:57

zet de source van modmyifone.com/installer.xml er is bij
dan heb je band

RoW^ 19-06-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 129218)
zet de source van modmyifone.com/installer.xml er is bij
dan heb je band

Nee staat er nog steeds niet bij,

truckdiver 19-06-08 16:32

ligt er inderdaad uit.
die ik zag staan was een instrument pack.
band was maar een beta versie en zullen we pas terug tezien krijgen in de app-store op de nieuwe firmware van de nieuw iphone

RoW^ 19-06-08 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 129242)
ligt er inderdaad uit.
die ik zag staan was een instrument pack.
band was maar een beta versie en zullen we pas terug tezien krijgen in de app-store op de nieuwe firmware van de nieuw iphone

Wtf? moet ik er nou voor gaan betalen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.