iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12640-moocowmusic-band-officieel-beschikbaar-gesteld.html)

truckdiver 19-06-08 16:56

yep,staat toch op de website dat ze nr de app store gaan.
Note that this video shows the pre-AppStore "Beta Test". You will not be able to create your own instruments in the initial AppStore release.

RoW^ 19-06-08 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 129263)
yep,staat toch op de website dat ze nr de app store gaan.
Note that this video shows the pre-AppStore "Beta Test". You will not be able to create your own instruments in the initial AppStore release.

Dan kunnen zij mooi opflikkeren.

Toch bedankt.

truckdiver 19-06-08 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ (Bericht 129265)
Dan kunnen zij mooi opflikkeren.

Toch bedankt.

mooie reactie,zitten die mensen uren in een topprogramma te steken,maar er voor betalen?
hoho dat kan niet :mad:
dan kan je beter thuis een lege doos nemen en een kookpot en daar op beginnen trommmelen

RoW^ 19-06-08 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 129270)
mooie reactie,zitten die mensen uren in een topprogramma te steken,maar er voor betalen?
hoho dat kan niet :mad:
dan kan je beter thuis een lege doos nemen en een kookpot en daar op beginnen trommmelen

Je brengt een programma uit bij installer, en dan haal je het weg :(

truckdiver 19-06-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ (Bericht 129271)
Je brengt een programma uit bij installer, en dan haal je het weg :(

tuurlijk,was eerst nog geen app store:rolleyes:

slodo 19-06-08 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 129273)
tuurlijk,was eerst nog geen app store:rolleyes:

nog steeds niet trouwens:p

nutty75 21-06-08 14:30

Hahaha.. is dit echt mogelijk met de Iphone?

iCulture 21-06-08 14:32

//Meerdere discussies samengevoegd

danielpunt 23-06-08 12:18

Overigens is het nog helemaal niet bekend of Band geld gaat kosten in de AppStore. :) En voor een programma die je veel gebruikt kun je toch wel ongeveer een tientje betalen?

marcoryn 23-06-08 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 129270)
mooie reactie,zitten die mensen uren in een topprogramma te steken,maar er voor betalen?
hoho dat kan niet :mad:
dan kan je beter thuis een lege doos nemen en een kookpot en daar op beginnen trommmelen

Ben het op zich wel met je eens, maar 10 dollar vind ik persoonlijk dan net weer teveel. Let wel dat ze dat wel PER DOWNLOAD verdien (70% dan). Ik heb nu gemiddeld 20 programma's draaien en zou me dus zo'n 200 dollar gaan kosten.

Ik vind het absoluut niet bezwaarlijk te betalen voor iets, maar zit meer te denken aan een abbo van 40 dollar per jaar en onbeperkt downloaden uit de app store ofzo.

Kijk eens naar de artiesten van tegenwoordig. Vroeger 30 euro voor een nieuwe cd!! met 15 nummers erop. Nou sorry hoor, die topartiesten weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten (5 huizen, 20 auto's).

Ik wil best betalen, maar wel in alle redelijkheid. Als een ontwikkelaar van een goed proggie zo'n 100.000 dollar overhoudt is dat toch genoeg? Als dus 100.000 mensen dit downloaden komt dit neer op 1 dollar p.p. Dit vind ik in verhouding..

Mensen die hier anders over denken :confused:

Cancunlover 23-06-08 14:55

We gaan allemaal nog op onze neus kijken zodra de Appstore online is. En nog meer als we de officiele prijs weten van de nieuwe iPhone 3G! Onze hobby wordt een beetje duur...
Waar ik nog 285 euro betaald heb voor mijn 8Gb iPhone 1G, wordt dit waarschijnlijk het DUBBEL als je em los gaat kopen in Belgie! EN je moet ook nog eens gemiddeld 10$ betalen als je een appje er op wilt hebben??? Nou, laat me even nadenken of ik er dat wel voor over hebben... :eek:

EDIT: sorry voor de off-topic reactie...

Peetjo 24-06-08 08:35

Ik heb "Band" van mijn iPhone verwijderd en daardoor zijn ook veel problemen die ik had opgelost. Helaas voor "Band", want ik vond het een super leuke app!

Cancunlover 24-06-08 08:49

@Peetjo: Wat voor problemen had je dan zoal?

Peetjo 24-06-08 09:00

Ik kon mijn iPhone niet meer uitzetten. Ook niet met de extra app "shutdown". Hij sprong na verloop van tijd vanzelf weer aan. Het aan en uitzetten werkt nu weer perfect. Ik had regelmatig bij het opstarten van een app, een crash. Wat ik helemaal vreemd vond, was dat mijn batterij zo snel leeg was. Ook dat probleem ben ik nu helemaal kwijt.
Iemand die dit verder ook herkend?

Greeetttzzz

Cancunlover 24-06-08 09:24

Das vreemd. :confused: Ik heb nooit problemen gehad met Band. Ook niet met de extra instrumenten packs. Misschien dat 1 van de lokale knappe bollen hier een antwoord kan geven... :p

Peetjo 24-06-08 09:34

Ik "hoor" ze denken :-)

Cancunlover 24-06-08 09:41

Off-topic
Dus dat is het gekraak dat ik hier hoor! :D


iMario 24-06-08 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ (Bericht 129271)
Je brengt een programma uit bij installer, en dan haal je het weg :(

band is nog wel te krijgen in Installer;)

iMike 10-07-08 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 130941)
band is nog wel te krijgen in Installer;)

Zou je ons ook kunnen vertellen via source? Ik zie hem er namelijk ook niet meer bij staan :confused:

iMario 10-07-08 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMike (Bericht 138096)
Zou je ons ook kunnen vertellen via source? Ik zie hem er namelijk ook niet meer bij staan :confused:

via deze source: repo.mkv.mobi
je kan op iappcat.com apps intikken waardoor je vervolgens allerlei sources krijgt waar die app instaat:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.