iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12640-moocowmusic-band-officieel-beschikbaar-gesteld.html)

truckdiver 05-05-08 17:03

band,maak zelf je songs
 
een app die binnen een paar dagen uit gaat komen in de modmyiphone source
ziet er goed uit
YouTube - MooCowMusic: Band

marcoryn 05-05-08 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 107968)
een app die binnen een paar dagen uit gaat komen in de modmyiphone source
ziet er goed uit

Ziet er goed uit?? Ik geloof mijn ogen niet!! Kan niet wachten..

iCulture 05-05-08 21:10

MooCowMusic, een complete muziekband in je iPhone
 
MooCowMusic:Band is een nieuwe applicatie, waarmee je alle denkbare muziekinstrumenten kunt spelen en opnemen. Is een instrument niet aanwezig, dan kun je deze zelf creëren.

Lees verder over: MooCowMusic, een complete muziekband in je iPhone

Tag:

macfreaker 05-05-08 21:11

Gewoon te gek wat je met deze dus alllemaal kunt.

truckdiver 05-05-08 22:14

is hetzelfde als in de nieuwsflash
MooCowMusic, een complete muziekband in je iPhone » Nieuws » iPhoneclub.nl

iMario 08-05-08 00:38

SUPER!!! dit is nou es iets leuks:)

BadSide 08-05-08 00:48

Alleen waar komt de melodie ineens vandaan als hij het drumstel ingedrukt houd?

PauluS87 08-05-08 08:13

Eheey dat is leuk! Meteen proberen, leuk nieuwtje Truckie!

CadmanF 09-05-08 08:21

Band staat in de Installer..!!!
 
Tjo, waarom staat dit nog niet op de Frontpage..??

Het meest masterlijke programma is uit en te downloaden vanuit je installer...!!!

Eerst programma Band van 338.3Kb downloaden en daarna Band Instrument Pack 1 van 11.2Mb downloaden...

Echt de bom..!!

Enigste, je kan nog niet opslaan en exporteren maar dat komt nog in een update staat erbij..!!

truckdiver 09-05-08 08:27

wel wel,dat daar al een topic over loopt en een nieuwsitem geweest is

CadmanF 09-05-08 08:28

Yep, heel leuk... Maar dat topic staat in geruchten en deze bij de applicaties omdat zoals ik daarin al vermeld het programma te downloaden is en geen gerucht meer is...

truckdiver 09-05-08 08:33

oke ,let's make some music(noise!):D

Amp. 09-05-08 11:11

Ik starte zojuist installer op, en er zit nu zoekfunctie bij! (sorry wss loop ik achter de feiten aan ;) )
Maar als ik Band wil downloaden, of iets anders zegt hij: Package Download Failed!

Iemand suggesties?

truckdiver 09-05-08 11:35

hier geen probleem mee,juist geinstaleerd
heb je goede Wi-Fi verbinding

PauluS87 09-05-08 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 110043)
Ik starte zojuist installer op, en er zit nu zoekfunctie bij! (sorry wss loop ik achter de feiten aan ;) )
Maar als ik Band wil downloaden, of iets anders zegt hij: Package Download Failed!

Iemand suggesties?

Dan moet je even de sources herinstalleren en hierna de iPhone uitzetten! Daarna weer aan en installer heropenen. Probeer daarna nog eens de app te downloaden. En zorg er natuurlijk voor dat je internet connectie hebt.

Waarom raad ik je dit aan?
Omdat soms een source wel eens moeilijk opgepakt word in de sources lijst, of even offline ligt. Een paar keer refreshen wil wel eens lukken ;) En anders betekend het dat je tweede partitie vol zit en moet je even met bosstool rommelen :)

Lorsk8 09-05-08 12:12

Yes! Deze app is ziek!! Echt lache, die audience :P

iMario 09-05-08 12:31

Super gaaf!!:D

iCulture 09-05-08 13:50

MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld
 
MooCowMusic heeft MooCowMusic:Band definitief beschikbaar gesteld, inclusief een eerste Instruments Pack. Daarin zitten 7 instrumenten plus publiek, waarmee je zelf muzieknummers kunt spelen en opnemen.

Lees verder over: MooCowMusic:Band nu officieel beschikbaar gesteld

Tag:

Amp. 09-05-08 14:27

Mm zou kunnen Paulus, heb namelijk niet de iphone herstart maar wel Community Sources en Installer update gedaan. Thx!

Lorsk8 09-05-08 14:43

Zou wel tof zijn als er in de volgende update een tool komt waarmee je je gemaakte liedjes als ringtone kan gebruiken ^^


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.