//

klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk

klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het thema dBar white via cydia gedowload en heb het probleem dat mijn tijd, graden en datum op de achtergrond zich niet aanpassen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-12, 20:44
anneke220185 anneke220185 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk

Ik heb het thema dBar white via cydia gedowload en heb het probleem dat mijn tijd, graden en datum op de achtergrond zich niet aanpassen. Het blijven altijd dezelfde waarden als op het moment dat ik het thema geinstaleerd heb. Via ifile zie ik in het thema enkel een htlm tekst die hier iets mee te maken heeft maar ik ken er niet genoeg van om zelf te weten wat ik zou moeten aanpassen, verder zit er niets in het thema dat iets ermee te maken heeft. Via deze url: dBar White HD - iPhone theme for free download kan je het downloaden, mss gemakkelijker om te verstaan wat ik bedoel. Kan er mij iemand helpen aub.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datum in Statusbalk scoop1 iPhone algemeen 1 30-11-11 14:17
datum Ipad in het chinees! Weet iemand hoe je dit aan kunt passen? vicenzo iPad algemeen 1 26-11-11 15:28
scherm dimming aan te passen? jiggy1965 iPhone algemeen 1 12-07-11 10:58
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 16 23-12-07 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.