iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   [1.1.1] Apptap installatie probleempje (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1279-1-1-1-apptap-installatie-probleempje.html)

philipz 23-10-07 11:10

[1.1.1] Apptap installatie probleempje
 
Beste,

Ik heb een 8GB 1.1.1 iPhone, jailbroken en geactiveerd met Independence (op m'n Mac).
Ik heb al wat gelezen over apptap en installer.app; is dat een en dezelfde applicatie?

Op deze website staan downloads, maar er staat bij dat ze niet geschikt zijn voor firmware 1.1.1?
Ik kan alle paketten installeren via Independence, maar ik vind geen pakket voor een 1.1.1 iPhone?

Ik kom er even niet uit...

Tx,

Phil

shorty 23-10-07 12:48

Je kan installer.app installeren via iNdependence. Hierna kan je dat programma draaien en je zal zien dat de installer.app je verteld dat firmware 1.1.1 wordt aangeraden. Zorg wel dat je de nieuwste installer.app hebt (3.0b4).

Dylan 24-10-07 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shorty (Bericht 8887)
Je kan installer.app installeren via iNdependence. Hierna kan je dat programma draaien en je zal zien dat de installer.app je verteld dat firmware 1.1.1 wordt aangeraden. Zorg wel dat je de nieuwste installer.app hebt (3.0b4).

Dit werkt niet, hij installeert installer wel maar je hebt dan een icoont met een papiertje en een podlood, is dus geen applicatie die je kan runnen ..

Wie o wie verteld me hoe installer erop moet?

Spree 24-10-07 13:14

Klik op je mac rechts op de AppTapp Installer (gewoon de laatste versie downloaden) en kies voor 'Toon pakketinhoud'. In één van de mappen staat Installer. Sleep dit bestand eruit en plaats het op je iPhone in /Applications (via iNdependence in /Applications/User). Dat werkte bij mij op 1.1.1. Daarna kun je het starten en updaten.

philipz 24-10-07 18:04

Je kan iJailbreak downloaden (ik denk versie 0.3) en dan het programma in iJailbreak/resources/Installer.app installeren met iNdependence (onder het Customize menu).
Als je dan je iPhone herstart komt ie zeggen dat er een nieuwe versie is; je kan die gewoon updaten met een druk op de knop.

appleduc 24-10-07 20:05

Lukt me maar bij het refreshen geeft hij me geen updatemogelijkheden naar versie 3.0. Het blijft dus versie V2.63

Is er geen manier om versie 3.0 over de andere te installeren, heb vandaag echt bijna alles gelezen en gezocht en ik vind hier maar geen duidelijke oplossing voor.

Iemand nog met een beetje geduld en wijze raad?

Spree 24-10-07 20:41

Bij mij had ik na installatie op de iPhone onder 'update' de keuze om Installer naar 3.nogwat te updaten. Verschijnt daar bij jou helemaal niks op dat tabblad 'update'?

appleduc 24-10-07 20:45

Nee, ik had echter wel al onder 1.0.2 geupdate naar de beta. Als ik kijk bij de installs staat hij daar zelfs tussen!!!! Ik kan hem echter niet uninstallen (heb die keuze niet) en als ik bovenaan rechts dan op install klik dan geeft hij mij de error "no location defined in package"

????

Spree 24-10-07 21:33

Hmm, blijkbaar staan ergens op je iPhone nog restanten van de vorige installatie. In deze thread worden twee mogelijkheden genoemd om installer.app te verwijderen, maar eerlijk gezegd denk ik dat er nog een locatie op je iPhone is (Library?) waar Installer instellingen en bestanden bewaard.

appleduc 24-10-07 21:43

Ik heb nu in Var/Root/Library de volledig installer map weggegooid. Ik ga proberen nu via independence een "cleane" install app erop te zetten en kijken wat het geeft.

Of zijn er nog files die weg moeten?

sic139 24-10-07 23:08

waarmee heb je dat gedaan? Fugu? ik kom daarmee m'n iPhone niet in!

sic139 24-10-07 23:12

sorry maar ik krijg installer.app echt niet op m'n iPhone! kan iemand me daarmee helpen aub? ik heb 1.1.1 Alvast super bedankt!!

appleduc 24-10-07 23:50

Met Cyberduck kan je in je iPhone komen, hoe is 1.1.1 op je iphone gekomen? Via welke installatiemethode bedoel ik; independence?

sic139 25-10-07 08:21

met independence ja! maar als ik met cyberduck in m'n iPhone ben, wat dan? hoe krijg ik installer.app er dan op?

appleduc 25-10-07 08:28

kijk eens bij de handleidingen; hier vind je er alles over:

Using SFTP in OS X with iPhone - ModMyiPhone - Wiki

sic139 25-10-07 08:30

dank je!! moet ik m in het systeem zetten of bij de user?

sic139 25-10-07 08:32

bedankt nogmaals! maar het werkt niet bij mij. zo deed ik het al eerder ook maar ik kom er niet in! Zou het misschien aan mijn netwerk liggen?

ik krijg 9 van de 10 keer een timeout!

Michael 25-10-07 09:10

graphsic staat de autolock op never??

sic139 25-10-07 09:14

nee op 5 minuten... ik dacht dat dat wel genoeg was... Zal m op never zetten!

sic139 25-10-07 09:15

Hij doet t! maar toch betwijfel ik of dat het aan de autolock lag... want ik moest het ongeveer 4 a 5 keer proberen voordat ie iets deed! raar!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.