Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch even oude koeien uit de sloot halen. Weet iemand waar iToday gebleven is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch even oude koeien uit de sloot halen. Weet iemand waar iToday gebleven is?
|
|
|
||||
|
||||
Vraagje over Intelliscreen:
Het heeft er alle schijn van dat mijn iPhone 3g, 2.0.2, jaibreaked en unlocked met x-sim, na het ontvangen van een sms met intellialert aan, niet meer wakker te maken is. Het enige dat dan nog werkt is 10 seconden home en uit/aan knop. Zijn er meer met dit probleempje? |
|
|||
|
|||
Ik wilde het net weer gaan testen. Ik moet zeggen dat ik wel een soort gelijke applicatie mis.
Jammer dat je er voor moet betalen |
|
|||
|
|||
Instelliscreen
gegroet
heeft er iemand een idee hoe je bij Intelliscreen ook een box over je clock kan zetten op het lockscreen? ik heb al 'lockscreen clock hide' uit Cydia geinstalleerd, maar dan wil hij in layout view helaas nog niet een box over de clock zetten. ik heb al screenshots gezien waar dit wel kan. Dank bij voorbaat |
|
||||
|
||||
een lege box ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
oei, dat zou ik niet zo weten ben meer van de Lock Info.
niet intelliscreen ( door dat liep me iphone niet lekker ). ik had altijd zoiets ( nu heb ik winterboard er af gegooid ) |
|
|||
|
|||
awel, bij mij omgekeerd. die thema's deden tegen. met intelliscreen heb ik geen problemen vandaar...
|
|
||||
|
||||
oke. ja dan weet ik het zo ver niet echt
laat is screenie zien? |
|
|||
|
|||
ik zou het dus zo willen :
http://thinksmartshopiphone.files.wo...ng?w=325&h=586 met een box over de klok. je kan wel 2 'intelliscreens' instellen. Dan je 2x klikken in de klokzone om over te gaan naar het andere. Maar das niet zo handig. |
|
|||
|
|||
antwoord gehad vd ontwikkelaar
= gaat (nog) niet greetz |
|
|||
|
|||
intelliscreen problemen
Hoi, ik heb net mijn software geupgrade naar 3.0 en heb een probleem, de agenda van intelliscreen krijg ik niet meer op mijn lockscreen... kan iemand me goede raad geven aub
bedankt, bunne |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Intelliscreen
Hey Mensen,
Kan iemand mij vertellen hoe ik Intelliscreen kan kopen? Ik heb zelf Geen creditcard. Ik wel gezien dat je met Paypal kunt betalen, alleen kom je dan weer bij het zelfde probleem uit visa enz. enz.(creditcard) Is er geen mogelijkheid om het via je eigen Nederlands bank te kunnen, wat je ook in itunes met Click & Buy? Alvast bedankt voor jullie reaktie. MvGr. Tom |
|
||||
|
||||
paypal werkt ook met Rabobank.
duurt alleen 3-5dagen voordat de storting verwerkt wordt. dus niet echt de snelste manier. en 1e keer paypal zal je moeten activeren wat ook wat tijd kost. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vindt lockinfo er wat kaal uitzien. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|