iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12858-na-itoday-lockscreen-app-intelliscreen.html)

Michael 13-05-08 19:53

Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen
 
3 Bijlage(n)
Naast het iToday is er weer een lockscreen app uit intelliscreen. Meer mogelijkheden dan iToday. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik iToday iets minder schreeuwerig vind. En de weathericoon werkt niet met Nederland.
Maar kijk en vergelijk. Pas wel op!!!! Ik probeerde de knop auto check mail uit te zetten maar dat gebeurde dus niet. Bleef hardnekkig aanstaan (ook na diverse malen op de apply knop te hebben gedrukt). Met name mensen zonder internet abbo kunnen wel eens voor verrassingen komen te staan.

Citaat:

Please note this is a BETA release:

To install IntelliScreen:
In Installer.app, choose the Sources tab
Choose "Edit" and then add Intelliborn - Everyday Problems, Everyday Solutions.
Goto Install tab, and choose the Intelliborn category, and Install IntelliScreen

Features:
View Calendar, Email, Text Messages, News, Sports, and Weather from your iPhone "Slide To Unlock" screen
Smooth scrolling across each item to quickly glimpse at your data
Auto-Checks Email when you view the unlock screen - no need to "Refresh" from Mail.app or wait 15 minutes
Go directly to the application of your choice with a "Swipe"
Precise International Weather (by zip) provided by Weather Underground.com
News Feeds include Yahoo!, CNN, Fox News, and Reuters (more coming soon!)
ESPN Sports Feeds include MLB, NFL, NBA, NHL, NCAA Men's Football and NCAA Women's Basketball
Customizing your IntelliScreen is easy! Choose which content you want to view and where
Mail and Text Messages can be shown only if new items are available

Alexanderrr 13-05-08 20:06

Ziet er wel goed uit!

iMario 13-05-08 20:08

Moek ff proberen:D

iMario 13-05-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 111993)
Pas wel op!!!! Ik probeerde de knop auto check mail uit te zetten maar dat gebeurde dus niet. Bleef hardnekkig aanstaan (ook na diverse malen op de apply knop te hebben gedrukt). Met name mensen zonder internet abbo kunnen wel eens voor verrassingen komen te staan.

Moet ik dan voor het installeren van de app ff uitzetten dat mail automatisch refresht?

Michael 13-05-08 20:24

Je gprs uitzetten lijkt me het beste want in de app lukt het niet. En dat lijkt me ook voor de news en sport feeds. Dat auto checken doet de app

Stiruam 13-05-08 20:40

Wow dies hip downloaden maar

Greetz, Stiruam

EDIT: Alleen Farenheit... Jammer

iMario 13-05-08 22:40

ik vind iToday totnu toe tog beter:p

Redchilly 13-05-08 23:43

Dit is eigenlijk wel wat ik zoek, agenda items en nieuwe mail headers op lockscreen.
Fijn dat dit soort app's nu los komen.
Toch wacht ik nog even op een paar versies verder na mijn ervaring met iToday :( .
Ook over Kate lees ik nog iets te veel vastloop problemen.
Ik denk dat dit soort app's even tijd nodig hebben om vaudloos te functioneren,
maar ik blijf het zeer aandachtig volgen, ben benieuwd naar jullie ervaringen.

truckdiver 14-05-08 10:32

heb intelliborn.com/repo als sources willen ingeven maar lukt niet

w.d 14-05-08 10:52

Ik lees net hier dat de repo er uit ligt omdat er wat compatibiliteitsproblemen met bepaalde firmwares zijn of zo...

truckdiver 14-05-08 10:55

oke bedankt,zal dan wel zien wanneer de source herkent wordt

w.d 14-05-08 14:57

Ik heb hem net kunnen installeren, dus de source doet het weer!

ASNNetworks 14-05-08 15:04

Ik heb dit gister op ModMyiFone gezien van de maker zelf, en er zijn mensen die problemen ondervinden en hij biedt dan oplossingen, dus is beter als je een link opgeeft erbij;) Check maar ModMyiFone.com forums...

blahblah 14-05-08 15:05

Wat een kermisapplicatie zeg. Daar gaat de eenvoud en stijl van je iPhone...

jayjay 14-05-08 15:32

ik had gister deze app toegevoegd...toen kon mn iphone niet meer opstarten. apple logo freeze (endless rebooting)

truckdiver 14-05-08 15:40

vandaag geinstaleerd en geen problmen meer mee
gebruik het wel alleen om mijn afspraken op het lock scherm te zetten

Messiah 14-05-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jayjay (Bericht 112455)
ik had gister deze app toegevoegd...toen kon mn iphone niet meer opstarten. apple logo freeze (endless rebooting)

Hier hetzelfde... heb hem proberen te verwijderen met ibricker zodat ik geen restore hoefde te doen, maar ik kreeg hem alleen via restore aan de praat

croiman 14-05-08 18:45

ziet er leuk uit, maar je lockscreen is wel druk geworden, dan houd k liever mijn lockscreen wallpaper wa zichtbaar, kun je er ook ALLEEN je sms mee laten tonen???

firestarter 14-05-08 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 112567)
ziet er leuk uit, maar je lockscreen is wel druk geworden, dan houd k liever mijn lockscreen wallpaper wa zichtbaar, kun je er ook ALLEEN je sms mee laten tonen???

Idd, en eventueel een het weer op een mooie manier afgebeeld. dan is het compleet vind ik.

Stiruam 14-05-08 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 112567)
ziet er leuk uit, maar je lockscreen is wel druk geworden, dan houd k liever mijn lockscreen wallpaper wa zichtbaar, kun je er ook ALLEEN je sms mee laten tonen???

Heheh grappig dat je dit zegt want als ik kijk naar jou themes vin ik die meestal ook wat druk :p Maar dit is naartuurlijk een questie van hoeveel apps zet je er op... Ik vin het er wel netjes uitzien, Apple style...:D

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.