iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Download muziek op je iPhone met iSisk (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12916-download-muziek-op-iphone-isisk.html)

iMario 14-05-08 18:02

Download muziek op je iPhone met iSisk
 
3 Bijlage(n)
iSlsk is een app waarmee je muziek kunt downloaden vanaf je iPhone.
Iets waar velen op zitten te wachen lijkt mij! Check it Out!
iSlsk 0.3

Ricktouch 14-05-08 18:15

Waar komen de downloads terecht? Komen de bestanden net als bijv. MXtube 'binnen het programma' of komen ze bij je normale muziek terecht (ik zie albumart maar werkt coverflow??)? Zo ja, levert dit geen problemen op tijdens het syncen met iTunes?

Als dit allemaal goed geregeld is, is het cker de moeite waard!!
ScreenShots zien er ook mooi uit.

iMario 14-05-08 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ricktouch (Bericht 112555)
Waar komen de downloads terecht? Komen de bestanden net als bijv. MXtube 'binnen het programma' of komen ze bij je normale muziek terecht (ik zie albumart maar werkt coverflow??)? Zo ja, levert dit geen problemen op tijdens het syncen met iTunes?

Als dit allemaal goed geregeld is, is het cker de moeite waard!!
ScreenShots zien er ook mooi uit.

ik heb het nog niet egt uitgeprobeerd, dat ga ik vanavond doen.

Ricktouch 14-05-08 18:50

Ik ben het maar gaan proberen. Het downloaden gaat vrij snel (~90KB/s). Bestand staat nu nog binnen het programma maar ik heb op een filmpje gezien dat het wel mogelijk is om downloads bij je muziek te zetten.

Ik krijg nu de error:

Your FirewireGUID couldn't be recognized, and therefore, music importing will not be available.

Als iemand de oplossing weet meldt die dan even.

Edit:
't schijnt dat meer mensen last hebben van deze error. De maker van de app zegt dat hij er mee bezig is.
Zou zonde zijn als dit niet gaat werken.

iMario 14-05-08 19:07

ik ga er vanavond mee aan de gang en dan weet ik het antwoord op je vraag vast wel, Als iemand anders die jongens met vragen te beantwoorden kan helpen Be my guest:)

Stiruam 14-05-08 19:24

Die error lijkt me een voorbeeld dat de app dus de inport naar de iTunes database dus dan is ie via de iPod te luistere. Echter vraag ik me af of je er wat aan hebt ik download via binaries stuk sneller en geen troep dus ik heb em niet nodig maar omdat ik tog nieuwsgierig ben zal ik em tog ff installeren :p

Greetz, Stiruam

jeremy14 14-05-08 19:27

welke source???

mikeness 14-05-08 20:08

Source van BiggBiss's things and apps, moet je even zoeken wat het presieze adres is.
EDIT!: http://thebigboss.org/repo.xml hoop dat dit hem is want kan niet meer lezen, anders vind je hem bij community sources ;)

Ik heb hem in ieder geval maar ik kan mijn muziek niet terug vinden nadat het is gedownload, via winscp wel maar dat schiet ook niet op.
Ik krijg trouwens ook de error : Your FirewireGUID couldn't be recognized, and therefore, music importing will not be available.

NOg iemand oplossingen?

grtzzz

Ricktouch 14-05-08 21:51

Misschien een tijdelijke oplossing:
Via WildEyes kan je door naar /var/root/media/Downloads te gaan je gedownloade muziek afspelen, welliswaar via Safari. Niet erg handig maar iSisk werkt dus wel.

iMario 14-05-08 23:25

Het is trouwens iSlsk:p lol

iMario 15-05-08 00:19

Ik heb dit zojuist op Modmyifone gelezen Peer 2 Peer File Sharing Hits iPhone / iPod Touch with iSlsk - ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock

er staat ook wat over die error en er zal een fix voor komen, nog ff afwachten dus..;)

Cancunlover 15-05-08 12:35

Ik heb ook dit gezien op de frontpage hier:
iPhoneFreakz iSlsk P2P music sharing on your iPhone or iPod Touch | iPhoneFreakz
Maar ik ben niet zo goed met SSH en met Term-VT100 krijg ik deze commands niet ingegeven. Hij werkt gewoon niet... Iemand die wat meer ervaring heeft met SSH een idee misschien?

iMario 15-05-08 12:42

kijk op de home page van iPhoneclub.nl en dan ff naar iSlsk gaan en de handleiding ervan lezen, daar staat wat je moet doen om de error op te lossen.

Cancunlover 15-05-08 12:48

Dat is dezelfde link als in mijn post. En da probeer ik dus te doen, maar ik heb geen ervaring met SSH. Moet ik nu Term-VT100 hiervoor gebruiken of een ander (extern) programma op mijn Windhoos bakske?

iMario 15-05-08 12:57

o sorry, je moet gewoon ff winscp installeren en natuurlijk OpenSSH installeren op je iPhone. voor uitleg hoe het alemaal werkt raad ik de zoekfunctie en YouTube aan.

PauluS87 15-05-08 13:40

Dit is een leuk programmatje zeg, een soort mxtube :) Ik ga het vanavond meteen uitproberen! Leuk gevonden iMario.

Cancunlover 15-05-08 14:41

Ik heb het nu gevonden hoe ik de commando's juist ingeef. Maar ik krijg dan de melding dat er problemen zijn met mijn iTunes mount point... Verdorie. Alles wat ik download, blijft niet op mijn iPhone... :mad:

iMario 15-05-08 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 113002)
Ik heb het nu gevonden hoe ik de commando's juist ingeef. Maar ik krijg dan de melding dat er problemen zijn met mijn iTunes mount point... Verdorie. Alles wat ik download, blijft niet op mijn iPhone... :mad:

de maker van iSlsk (errick geloof ik) zou daar nog een fix voor uitbrengen, ff afwachten dan....;)

Cancunlover 15-05-08 14:51

OK! Bedankt voor de tip iMario! Ff wachten dus... :p

mwagena 15-05-08 15:23

beetje jammer dat als ik itunes sync al mn gedownlaode muziek weer weg is:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.