iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   screwcommon update, iphone instabiel (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12929-screwcommon-update-iphone-instabiel.html)

toechinski 14-05-08 20:51

screwcommon update, iphone instabiel
 
Heb zojuist zonder op te letten de update voor skrewcommon geinstalleerd. Hij zei te rebooten, wat ik netjes gedaan heb. Helaas is alles nu na de update heel erg traag geworden. Installer opent naar een wit scherm en sluit dan af. Eigenlijk doet geen enkele app het meer lekker. Ziet er naar uit dat mijn contacts verdwenen zijn. Eigenlijk ben ik dus de pineut.

Ik zit op 1.1.4 en heb gejailbreaked e.d. met iLiberty+. Iemand enig idee of ik nog iets kan proberen voordat ik ga restoren?

Alvast bedankt voor de hulp.

toechinski 15-05-08 11:06

Ik heb nu een aantal keer gerestored en het werkt eindelijk. Waar het de allereerste keer via iliberty+ zonder problemen werkte, kreeg ik het gister niet goed. Het hele permissions verhaal bleek de boosdoener. Ik heb nu alles handmatig goedgezet en kan nu weer alles. Gelukkig.

Maar dit gebeurde dus na het updaten van iTunes en updaten van skrewcommon. Ik weet nog steeds niet precies waar het fout ging, maar het lijkt erop dat de skrewcommon bij mij rare dingen heeft gedaan met de permissions. Omdat ik niet meer via SSH in mijn iPhone kon komen, moest ik dus het hele zaakje restoren.

Goede les geleerd. Ik heb nu standaard aangevinkt, dat SSH na een reboot aanstaat.

Chicco68 18-05-08 09:45

Ik heb dus ook het probleem dat na de update van skrewcommon mijn iPhone nagenoeg bij iedere applicatie terug komt in het eerste scherm (vantevoren even dat draaiend rondje in het midden) waardoor ik mijn iPhone eerst weer moet ontgrendelen met de schuif. De 2e keer werkt de applicatie altijd wel weer.

Edit: Ik zie net dat er een update naar 1.31 is van skrewcommon...... zal het probleem bij hun bekend zijn en het probleem hiermee opgelost zijn?

iScorpio 18-05-08 11:55

Heb net skrewcommon 1.31 geïnstalleerd en heb verder nergens problemen mee. Wat was de versie die jullie dan hebben geïnstalleerd op jullie iPhone waar 'zoveel' problemen mee kwamen?

croiman 18-05-08 13:03

heb uit ervaring geleerd, sommige iphones hebben er totaal geen probleem mee en werken zalig, en er zijn iphones waar als je dit installeerd je kunt restore van de miserie, het ligt er puur aan hoe en wat al op je iphone staat, begin dat maar eens uit te zoeken.

iScorpio 18-05-08 15:30

The changes in SkrewCommon are :


1.31
- Woops shame! Video for vWallpaper was hardcoded. Fixed! http://iphonefreakz.com/wp-includes/...icon_smile.gif


1.3:
- Rewrited from scratch.
- Autolock removed for this version (code rewrited).
- Add functionnality to iToday.

- Works with games like RagingThunder.

croiman 18-05-08 20:04

ben benieuwd ga hem direct trug installeren se.

ArMaNi_NL 22-05-08 00:54

wat is de source voor skrewcommon weet iemand dat? bij mij gaf ie vroeger telkens package download failed-error...

Redchilly 22-05-08 01:05

Na de 1.31 update is mijn phone iets trager en doet vWallpaper soms raar (knipperen etc..)
Verder werkt alles nog prima. Alleen de laatste installer update laat mijn phone vastlopen na een nieuwe app install.
De feature dat hij niet in lockscreen komt is denk ik de boosdoener, na een install of update moet ik nu soft reset doen :(
Allemaal niet heel erg, maar wel een beetje jammer.

iScorpio 22-05-08 10:32

Er is alweer een nieuwe versie uit, 1.32.

croiman 22-05-08 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArMaNi_NL (Bericht 115925)
wat is de source voor skrewcommon weet iemand dat? bij mij gaf ie vroeger telkens package download failed-error...

als je even goed gekeken had, had je t al :

i.danstaface.net

ArMaNi_NL 23-05-08 01:51

oohh ja idd hahaha toch thnxx mense ;) bij NO BIRTHSDAY FOUND he, waar kun je verjaardag invoeren zodat ie aangeeft ?

ControlSje 23-05-08 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArMaNi_NL (Bericht 116338)
oohh ja idd hahaha toch thnxx mense ;) bij NO BIRTHSDAY FOUND he, waar kun je verjaardag invoeren zodat ie aangeeft ?

Misschien bij je contacten als verjaardag ;).....

croiman 23-05-08 12:34

in calender app die standaard op je iphone staat

ControlSje 23-05-08 12:40

@Croiman: De verjaardagen komen uit de het veld "birthday"/"verjaardag" uit je contacten. De agenda items worden afzonderlijk getoont.

ArMaNi_NL 24-05-08 10:20

Nou..bij mij zie ik nergens bij calendar iets over verjaardag ofzo en al helemaal niet bij contacten, moet ik misschien een of ander update uitvoeren ofzo?

ds210 24-05-08 10:55

IBIRTHDAY
 
Ik heb een leuke applicatie IBIRTHDAY

installeer deze source www.serverasp.net/chiafa/MMA/repo.xml

En zoek nadien achter Ibirthday je vergeet nooit nog een verjaardag

je moet eesrt in outlook selecteren dat het een verjaardag is in je adresboek
of bij apple in je Adresboek

ik doe dit zo en vergeet nooit nog een verjaardag zelfs je kan deze een signaal laten geven of zelfs happy birthday laten spelen


groetjes

Dirk

ControlSje 24-05-08 11:10

Ik heb bij de contacten de mogelijkheid om het "verjaardag" veld te selecteren in "voeg veld toe". Als ik daar een datum invul komt er een melding in iToday.

Chicco68 24-05-08 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 115989)
Er is alweer een nieuwe versie uit, 1.32.

Iemand al ervaringen met de 1.32 versie? Nu ik 1.31 gebruik is dat herstarten wat ik eerder beschreef verleden tijd. Ben daarom eigenlijk wel een beetje huiverig om 1.32 te installeren.....

iScorpio 24-05-08 13:10

En ja, versie 1.33 is ook alweer uit!

croiman 24-05-08 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 116880)
En ja, versie 1.33 is ook alweer uit!

beetje instabiel blijkbaar, is dat bij jullie ook zo ???

Chicco68 24-05-08 16:28

En 1.34 is ook al uit zie ik net....... Misschien dat die je probleem met 1.33 zal verhelpen Croiman

croiman 24-05-08 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 (Bericht 116965)
En 1.34 is ook al uit zie ik net....... Misschien dat die je probleem met 1.33 zal verhelpen Croiman

net geprobeerd, helaas.

iScorpio 24-05-08 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 116974)
net geprobeerd, helaas.

Wat gaat er dan niet goed?

Ik heb net de app RingTones gebruikt die ook gebruikt maakt van Skrewcommon en ondervindt geen problemen.

croiman 24-05-08 17:07

voor mij moet da werken met moving wallpaper : vWallpaper

iScorpio 24-05-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 116978)
voor mij moet dat werken met moving wallpaper : vWallpaper

En wat is het probleem dan? Werkt de moving wallpaper niet?

croiman 24-05-08 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 116993)
En wat is het probleem dan? Werkt de moving wallpaper niet?

inderdaad, werkt niet.

ArMaNi_NL 25-05-08 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 116837)
Ik heb bij de contacten de mogelijkheid om het "verjaardag" veld te selecteren in "voeg veld toe". Als ik daar een datum invul komt er een melding in iToday.


hmmmm vaag, bij mij zie ik zo iets niet staan bij contacten...maar ja moet maar zo meeleven hahahah anyway thnxx iedereen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.