iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone Ants laat mieren over je iPhone wandelen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/130-iphone-ants-laat-mieren-over-iphone-wandelen.html)

iCulture 20-09-07 16:20

iPhone Ants laat mieren over je iPhone wandelen
 
iPhone Ants is een grappige applicatie, waarbij het lijkt alsof er mieren over het iPhone-scherm wandelen.

Lees verder over: iPhone Ants laat mieren over je iPhone wandelen

Tag: humor

Jurian 20-09-07 19:57

das wel grappig. daar kan je volgens mij iemand goed mee laten schrikken. :D gna gna

stephenvis 16-11-07 22:22

Ants
 
[h4]Ants[/h4]
Ants is een [wiki]third party[/wiki] [wiki]application[/wiki] waarmee je mieren over je scherm heen kan laten lopen, je kan deze mieren zelfs doden door eop te drukken of je kan ze eraf "schudden"
[h4]Hoe ziet dit eruit?[/h4]
Hier een screenshot:
http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...phone-ants.jpg
[h4]Kan ik mijn iPhone nog gewoon gebruiken?[/h4]
Ja dit kan, het is geen screensaver. Zoals je in het screenshot ziet kan je gweoon naar notes etc. ALs je heel veel mieren instelt dan wordt hij wel wat langzamer, ook als je instelt dat het schudden werkt dan komt er af en toe een trilmodes logo in beeld.
[h4]Hoe installeer ik het?[/h4]
Je kan het installeren via [wiki]installer[/wiki] > games

jetgadget 05-12-07 15:14

grappig. net echt

YouTube - Ants in the iPhone

28juni 27-03-08 18:58

App ANTS Waarschuwing
 
Heb nu al een paar dagen ANTS draaien alleen sinds die tijd bij het opstarten van de iphone loopt hij vaak vast en krijg ik een zwart scherm.

soms start hij ook en na het opstartscherm geeft hij even een kleine storing.

heb hem verwijderd en draait weer prima, meer mensen hier last van??

:D

Stiruam 27-03-08 19:08

Nja ik niet waarschijnlijk niet goed geschreven voor 1.1.3/4 ag zoiezo alleen iri die dingen :p Btw mooi plaatje heb je zoon iPhone wil k ook wel :p

Greetz, Stiruam

28juni 27-03-08 19:19

nee wil er zo 1 maar deze foto is van internet jammer!!! heb gewoon normaal color

hb27 28-03-08 15:54

Ik heb er ook last van, alsk ik namelijk mn iphone opstart (1.1.4) dan geeft mijn scherm ook storingen en komen de mieren eral op , zelf nadat als ik ants heb afgezet (enable afzetten) voor het uitschakelen ( hij start het automatisch opnieuw).:confused:

Heb het er nu voorlopig wel afgsmeten :)

grtz louis

Gio 23-06-08 19:50

Mieren op je scherm
 
Hallo mensen,

Ik ben hier net nieuw en heb net een Iphone 8GB gekocht. Mijn neef heeft ook een Iphone, maar bij hem lopen er van die mieren rond op het scherm. Ik heb hier al een paar topics gelezen over die mieren. Maar ik snap het niet echt helemaal... je moet het via Installer doen en dan ??? :confused:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit.

Alvast bedankt! :)

Grt,
Gio

macfreaker 23-06-08 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gio (Bericht 130685)
Hallo mensen,
Ik ben hier net nieuw en heb net een Iphone 8GB gekocht. Mijn neef heeft ook een Iphone, maar bij hem lopen er van die mieren rond op het scherm. Ik heb hier al een paar topics gelezen over die mieren. Maar ik snap het niet echt helemaal... je moet het via Installer doen en dan ??? :confused:

Wanneer je kijkt in de installer onder toys dan zie je daar "ants" staan. Gewoon installeren en dan runnen en je hebt je mieren. :D

Gio 23-06-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 130690)
Wanneer je kijkt in de installer onder toys dan zie je daar "antz" staan. Gewoon installeren en dan runnen en je hebt je mieren. :D

Thnx zal het zo ff proberen! :D

iCulture 23-06-08 20:11

//Meerdere discussies samengevoegd.

phoenix555 24-06-08 08:06

Kan ik Ants gewoon altijd aanlaten? (ook bij internetten etc etc?)
ik heb nu 20 mieren zonder accel
Voorderest vind ik het echt een leuke app

Cancunlover 25-06-08 09:26

Je kan Ants gewoon aan laten staan. Mij begon het op den duur wel te irriteren. Heb het er dus maar weer afgehaald. Maar ik vind het 1 van de betere humoristische apps! :D

BASVANDERHEIDEN 02-08-08 23:21

ants
 
is hij er ook al voor 2.0 en zo ja wat dan te doen ????

Chrisl 03-08-08 05:35

Geprobeerd, maar mijn aifoon werdt er heel erg langzaam van, zelfs toen hij op 10 stond of zo. Heb het daarna ook ff geprobeerd met 5000, voor de lol en het was ook gaaf, maar dat gaat echt niet goed, ben blij dat hij niet vast gelopen is, maar toch maar weer er af gegooid......

Cancunlover 04-08-08 10:06

@BASVANDERHEIDEN:
Nee, Ants is er (voorlopig nog) niet voor FW 2.0...

MrJericho 28-08-08 08:40

weet iemand al of deze applicatie er ook is voor 2.0.2? Ik zou hem ook graag installeren....

mpke 22-12-08 20:01

ants --> waar en hoe?
 
hallo,

ik zou erg graag ants op men iphone willen.
ik heb het geprobeerd via installer maar ik vond het niet.
op cydia vind ik het ook niet.
is er nog een andere manier op deze app te kunnen downloaden? ( voor software 2.2 )?

mvg maxim

King1987 22-12-08 20:10

Discussie's samengevoegd. In het vervolg graag de zoekfunctie gebruiken aub :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.