//

op iphone gedownloade muziek verzetten

op iphone gedownloade muziek verzetten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen, ik heb sinds kort het gemakkelijke gebruik van protube ontdekt waar je youtube video's kan opslaan (de audio). Nu, iphone plaatst deze liedjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-12, 02:11
jeremygl jeremygl is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Standaard op iphone gedownloade muziek verzetten

hey mensen, ik heb sinds kort het gemakkelijke gebruik van protube ontdekt waar je youtube video's kan opslaan (de audio).

Nu, iphone plaatst deze liedjes in de map: recent toegevoegd. Als ik men iphone aanslaan met itunes, zijn deze liedjes niet zichtbaar waardoor ik ze via itunes niet in hun desbetreffende muziekgenre afspeellijst kan plaatsen.

Ik ben wat opzoek gegaan naar tweaks om dinge in de iphone zelf te kunnen vervangen en ben uitgekomen op iFile. Veel snap ik er jammer genoeg niet van. Ik heb ook myTunes geinstalleerd zodat ik via iFile mijn liedjes gemakkelijk kan terugvinden (als een soort van snelkoppelinglink, als ik het goed heb verstaan op diverse websites). Kan ik via iFile (en myTunes) de liedjes in de juiste mappen plaatsen of zal ik het hierbij moeten laten en hopen dat er in de toekomst een tweak uitkomt om liedjes van je iphone naar je computer te krijgen?

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-12, 17:23
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Vanuit Pro Tube kan je met Bridge je nummers importeren naar je muziekbibliotheek.

In Bridge kreeg ik wel de melding dat je op dit moment alleen podcasts naar je pc over kan zetten, muziek nog niet.
Je zou kunnen proberen een muzieknummer via Bridge te converteren naar podcast en dan naar je pc, geen idee of dit werkt, maar het is het proberen waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dock icons dichter naar elkaar verzetten Bubbly Jailbreak apps en thema's 16 30-05-12 08:02
Video: resolutie verzetten marco08 Muziek, foto & video 3 16-05-12 12:10
Gedownloade muziek karimp Ringtones en Wallpapers 0 17-05-10 16:58
Iphone 3G reservekopie naar 3G S verzetten ozzyfrozzy Archief 3 22-10-09 10:07
1.1.3 verzetten applicatie --> PROBLEEM phranck Unlock [archief] 1 27-01-08 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.