iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Apps Via Installer werken niet.. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13112-apps-via-installer-werken-niet.html)

ErolN 18-05-08 02:17

Apps Via Installer werken niet..
 
Dag mensen,

het begon allemaal gisteren om een lang verhaal kort te maken, mijn iphone ging niet meer aan door op het knopje te drukken, alleen via dock en snel handelen. Op advies van een medeforum gebruiker heb ik het hersteld via iTunes.
Vervolgens:
- unlocken via iLiberty+ (nieuwe\ste) -> Clydia deed raar
- opnieuw unlocken met een oudere iLiberty+ (voor Installer)
Dit ging zonder problemen, alleen het nederlands maken van mijn iphone lukte niet (via ifoneguide), dit heb ik meerdere malen geprobeerd.
- toen maar unlocken via ZiPhone (dat had ik hier voor zal wel vertrouwd zijn..), ook hier had ik het zelfde probleem, iphone bleef gewoon engels na heel veel proberen en prutsen. Doe ik dan iets verkeerd, ik heb het al eens eerder Nederlands gemaakt, alles wordt gewoon geinstalleerd dus het blijft raar.

Welke programma's zijn er nog meer om je Iphone een NL nummerherkenning en T9 te geven?

Alvast bedankt,

Erol

iMario 18-05-08 02:23

om je iPhone nederlands te maken is alleen iFoneguide er.
Voeg je wel de goeie source met je firmware toe?
en kun je nog wel gewoon via je pc op ifoneguide.nl komen?

rickvdael 18-05-08 02:33

Ik heb vandaag mijn iphone geunlockt met ziphone, ging goed, heb er alleen geen installer op staan...??? Iemand enig idee...??

iMario 18-05-08 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rickvdael (Bericht 114124)
Ik heb vandaag mijn iphone geunlockt met ziphone, ging goed, heb er alleen geen installer op staan...??? Iemand enig idee...??

heb je gewoon de 'do it all' gedaan ofniet ? misschien moet ie nog jailbreaked worden.

ErolN 18-05-08 12:22

ja ik had al firmware 1.1.4 erop staan, voor de zekerheid nog opnieuw erop gezet.

de source is dan ook gewoon ifoneguide.nl/1.1.4...
Alles wordt gewoon gedownload zonder problemen en genistalleerd, Iphone herstart zich zelf maar alles blijft engels.

croiman 18-05-08 13:28

er is nog 1 source die ook nederlands aanbied, ifoonblog ofzoiets dacht ik, in ieder geval je kunt zoeken via pc op iappcat.com vanuit welke source NL word geleverd.

Heb je installer al erop staan trouwe'ns?

iMario 18-05-08 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 114216)
er is nog 1 source die ook nederlands aanbied, ifoonblog ofzoiets dacht ik, in ieder geval je kunt zoeken via pc op iappcat.com vanuit welke source NL word geleverd.

Heb je installer al erop staan trouwe'ns?

ifoonblog heb ik erook opstaan en bied geen nederlandse taal aan.

croiman 18-05-08 13:59

der was nog een source die deze aanbood.

ArB 18-05-08 14:32

Heb je de region wel op nederlands gezet ?

croiman 18-05-08 14:34

appsupport region, region zelf bij instellingen enz alles gedaan....
Vind t raar, hij geeft ne update ma kan hem nie aannemen, en toch heb k de laatste nieuwe3.1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.