//

iphone gaat telkens in save mode.

iphone gaat telkens in save mode. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem met mijn iphone 4 nadat ik hem heb gejailbreakt { ios 6.01 } heb ik een probleem wanneer ik bv een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-12, 13:13
gizmobinky gizmobinky is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: omgeving doetinchem
Berichten: 27
Standaard iphone gaat telkens in safe mode.

ik heb een probleem met mijn iphone 4 nadat ik hem heb gejailbreakt { ios 6.01 } heb ik een probleem wanneer ik bv een email binnen krijg vanuit het locksreen en ik open hem meteen gaat hij meteen uit en is daarna in safe mode.
dit probleem heb ik ook als ik bv in het email prog zit en doe even niets tot dat ik hem weer ontwaak vanuit het locksreen en boem hij gaat weer uit.
dit probleem heb ik niet als ik na een email melding een poosje wacht en hem dan open is er niets aan de hand.

iemand een idee.

Laatst gewijzigd door gizmobinky; 26-12-12 om 13:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-12, 01:48
gizmobinky gizmobinky is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: omgeving doetinchem
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gizmobinky Bekijk bericht
ik heb een probleem met mijn iphone 4 nadat ik hem heb gejailbreakt { ios 6.01 } heb ik een probleem wanneer ik bv een email binnen krijg vanuit het locksreen en ik open hem meteen gaat hij meteen uit en is daarna in safe mode.
dit probleem heb ik ook als ik bv in het email prog zit en doe even niets tot dat ik hem weer ontwaak vanuit het locksreen en boem hij gaat weer uit.
dit probleem heb ik niet als ik na een email melding een poosje wacht en hem dan open is er niets aan de hand.

iemand een idee.
heb het al opgelost.
alles opnieuw gedaan jailbreak/cydia.
er zal wel ergens een tweak zijn die ik geinstaleerd heb wat niet werkt met ios 6.0.1.
ik vind het wel een nadeel dat je niet even snel een backup kunt maken voor als er wat fout gaat.
heb inmiddels gevonden welke tweak de boosdoender was {move2unlock}

Laatst gewijzigd door gizmobinky; 29-12-12 om 18:35.
  #3  
Oud 06-02-13, 14:57
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Als het in safe mode gaat is het altijd een bug in een tweak, Hoop tweaks zijn nog niet gereed voor iOS 6 erg jammer.
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kom niet uit It save mode crazymans Jailbreak apps en thema's 3 16-06-11 23:12
iphone telkens in recovery mode Guest-20191103144301 iPhone algemeen 4 01-02-11 17:15
Gaat wel aan maar naar stand by telkens White screen lexdas iPhone algemeen 5 23-06-10 22:31
stack gaat in save mode jhnschts Jailbreak apps en thema's 3 07-04-10 09:47
Gaat telkens automatisch in safemode? DutchEvil iPhone algemeen 4 01-10-09 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.