sms tekst bij inkomend bericht discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hej mensen, ik heb net uitbundig de zoekfunctie gebruikt om me probleem op te lossen, maar kan er niet achter komen. heb altijd het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms tekst bij inkomend bericht
hej mensen,
ik heb net uitbundig de zoekfunctie gebruikt om me probleem op te lossen, maar kan er niet achter komen. heb altijd het probleem hier als ik iets interessants vind kan ik het niet meer terug vinde maargoed, to the point: ik heb gister flink wat zitten installeren en verwijderen... ik had een app. waarmee ik alleen de naam van de verstuurder zag bij een inkomend smsbericht. nu zie ik weer een deel van het bericht, kan iemand mij vertellen waar ik het programma weer vind om dat aan te passen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht | JEPEDEWE | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 16:25 |
Geen geluid (ontvangen sms / inkomend gesprek) | nvanberkel | iPhone algemeen | 1 | 10-07-10 18:54 |
SMS-INBOX blijft een inkomend bericht aangeven... | vy_k | Archief | 1 | 02-05-09 16:55 |
Foto bij inkomend SMS-bericht | apoZ | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-06-08 23:33 |
|
|