iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Thema Icoontjes werken niet!? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13270-thema-icoontjes-werken-niet.html)

LeonPaul 21-05-08 12:18

Thema Icoontjes werken niet!?
 
Hey iedereen!

Ben sinds kort in bezit van een iPhone. Er zit nu versie 1.1.4 op.
Nu wil ik het thema eGlass op m'n fone hebben maar als ik alles heb geinstalleerd krijg ik niet de icoontjes in beeld van het thema. Namelijk de icoontjes voor, Agenda, foto's, kaarten, weer, instellingen, klok, sms, telefoon zijn gewoon standaard. Terwijl de icoontjes wel geinstalleerd zijn.
Het is trouwens niet alleen bij eGlass maar ook andere thema's.

Toen ik het programma Kate had gedownload deed wel alles het qua thema.. maar de rest liet het wel afweten dus nooit downloaden die kate.

Maar wie kan me helpen!?

Groetjes Leon Paul

truckdiver 21-05-08 12:21

veranderen sommige icoontjes wel?
heb je je iphone in het nederlands staan?
zoja,zet deze in het engels

SoundForge 21-05-08 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LeonPaul (Bericht 115617)
Hey iedereen!

Ben sinds kort in bezit van een iPhone. Er zit nu versie 1.1.4 op.
Nu wil ik het thema eGlass op m'n fone hebben maar als ik alles heb geinstalleerd krijg ik niet de icoontjes in beeld van het thema. Namelijk de icoontjes voor, Agenda, foto's, kaarten, weer, instellingen, klok, sms, telefoon zijn gewoon standaard. Terwijl de icoontjes wel geinstalleerd zijn.
Het is trouwens niet alleen bij eGlass maar ook andere thema's.

Toen ik het programma Kate had gedownload deed wel alles het qua thema.. maar de rest liet het wel afweten dus nooit downloaden die kate.

Maar wie kan me helpen!?

Groetjes Leon Paul

Voor wat betreft Kate (voorheen Caterpillar) kan ik je mededelen dat ik dit progje al vrij lang gebruik en dat ik hiermee nog nooit enig probleem heb gehad cq. heb ondervonden (wel de betaalde versie ;)), dus niet te snel de conclusie trekken dat men dit progje niet/nooit moet downloaden/gebruiken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 115618)
veranderen sommige icoontjes wel?
heb je je iphone in het nederlands staan?
zoja,zet deze in het engels

Of laat laat alles lekker op nederlands staan en wijzig de namen van de betreffende .png bestanden. Over hoe je dit kan/moet doen (en over het installeren van thema's) is (heel) veel info te vinden op dit forum. Gebruik gewoon even de zoekfunctie.

croiman 21-05-08 16:20

iphone al eens herstart? gebruik je summerboard voor je thema's???

LeonPaul 21-05-08 19:44

Ik heb het al gevonden. Telefoon in engels gezet en alle icoontjes (op het weer na, waarschijnlijk omdat die op mijn woonplaats staat ingesteld) doen het gewoon netjes.
Tknx voor de tips!

Bomans 21-05-08 19:47

Voor het weer icoon moet je de weather icon fix installeren.
Te vinden in de installer

croiman 21-05-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 115822)
Voor het weer icoon moet je de weather icon fix installeren.
Te vinden in de installer

en als je deze niet vind, Biggboss repo :
http://sleepers.net/iphonerepo

zkimm 29-11-09 14:35

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de theme 'neonstandard' geïnstalleerd. Heel veel icoontjes veranderen, maar messages veranderd niet en alle andere geïnstalleerder apps veranderen ook niet van icoon.. Mijn telefoon staat op engels...

Timmeh_ 30-11-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zkimm (Bericht 388732)
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de theme 'neonstandard' geïnstalleerd. Heel veel icoontjes veranderen, maar messages veranderd niet en alle andere geïnstalleerder apps veranderen ook niet van icoon.. Mijn telefoon staat op engels...

Ga even na hoe de icoontjes heten. Onder OS 1.x en 2.x heette het icoontje van de SMS-app bijvoorbeeld Text.png, sinds 3.x is dit Messages.png. Het zou best kunnen dat het thema niet is geupdate naar een 3.x-versie.

zkimm 30-11-09 22:07

ok, ik zal dat iig nakijken. Maar alle andere apps zoals shazam, cydia, app store, ebuddy enz enz veranderen ook niet.. Wel raar toch?

Chrisl 30-11-09 22:10

Zijn al je icons wel precies zo genoemd als dat ze op je Springboard staan????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.