iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize (2.0) / Summerboard hulg gevraagd! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13337-customize-2-0-summerboard-hulg-gevraagd.html)

WhatsNext 22-05-08 16:52

Customize (2.0) / Summerboard hulg gevraagd!
 
[SIZE=1]Na uren prutsen en proberen ben ik de klus helemaal kwijt geraakt... Ik ben nog maar net bekend met Customize en al had al een poos summerboard geinstalled en dat werkte leuk met thema'tjes etc.

Nu ben ik achter customize gekomen en dat is qua thema's uitgebreider en leuker om te gebruiken. Nu ben ik alleen bang dat instellingen niet goed staan of dat ik iets verkeerd heb ingesteld ofzo. Als ik namelijk thema's in customize download en wil gebruiken blijft de achtergrond + nog wat andere dingetjes ongewijzigd.

Nu heb ik summerboard al geUNstalled en het probleem is nog steeds hetzelfde. Vervolgens heb ik ook customize geunstalled en opnieuw geinstalled, maar problemen blijven.

Mijn vraag is nu of er iemand is die een beetje thuis is in deze programma's en hoe ik alles weer tip top kan krijgen. Zal vast iets stoms en makkelijks zijn wat ik volkomen over het hoofd zie..
Dank alvast :D
[/SIZE]

iMario 22-05-08 17:37

toen ik customize 2.0 installeerde stond alles in Summerboard erin op OFF.
Je moet dus wel theme wallpaper, status bar, icons, dock en wallpaper allemaal op ON zetten :)

Lowieke 22-05-08 18:01

Had ik ook last van. Alles geprobeerd en uiteindelijk maar gerestored en meteen winpwn uitgeprobeerd.

Ik wacht wel tot customize 2.0 uit de beta is.

WhatsNext 22-05-08 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 116140)
toen ik customize 2.0 installeerde stond alles in Summerboard erin op OFF.
Je moet dus wel theme wallpaper, status bar, icons, dock en wallpaper allemaal op ON zetten :)

Staat allemaal op ON.. Ik heb dus nog steeds van het Wii-theme de achtergrond, ook als ik alle andere themes aanzet! De icoontjes enzo veranderen wel.. De achtergrond niet, ook niet nu ik het wii theme heb geunistalled...

Wie o wie weet wat ik kan doen?

iMario 22-05-08 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhatsNext (Bericht 116281)
Staat allemaal op ON.. Ik heb dus nog steeds van het Wii-theme de achtergrond, ook als ik alle andere themes aanzet! De icoontjes enzo veranderen wel.. De achtergrond niet, ook niet nu ik het wii theme heb geunistalled...

Wie o wie weet wat ik kan doen?

gewoon summerboard en customize apart installeren, customize 2.0 is nog beta en werkt niet egt goed vind ik zelf;)

Arjanb 22-05-08 23:27

je moet als thema customize kiezen in summerboard

ANGER& 26-05-08 00:19

Bij mij werkt de update welke ik heb gehad niet. Krijg het wel in mn installer dat het moet gebeuren maar als ik m update dan blijft ie in mn update lijstje in de installer staan.

By the way, ik krijg mn achtergronden niet meer werkend in mn menu, wat te doen?

nekemaan 26-05-08 17:05

Ik heb ook Customize 2.0 naast Summerboard geïnstalleerd en kon daarna mijn lieve iPhone niet meer opstarten. Ik bleef in één of andere loop hangen. Heb het hele ding moeten herinstalleren. Grrr. Customize komt er bij mij niet meer op.

DynamicDennis 26-05-08 22:48

ik kan smbprefs niet terugvinden in de installer.
deze zit toch in de ste source?

volgens eens vriend van me in de apptap source. bij refreshen hiervan krijg ik:"

refresh failed
could not refresh sources

nog meer mensen last van? die vriend van me heeft dit ook namelijk :S

jeffiem3 29-05-08 17:23

customize smb preferences (summerboard)
 
Hallo,

ik heb een vraagje ik ben bezig met customize maar
ik kan niet in mijn smb preferences.

Ik zie in installer bij uninstall summerboard al staan en als ik die wil verwijderen dan zegt die ''main script execution failed''

maar mijn icoontje zie ik ook helemaal niet in mijn springboard.

Kan iemand mij hiermee helpen??

Ik had hiervoor versie 1.1.3 en heb hem overgezet op 1.1.4

Alvast bedankt

Gr,
Jeff

bobby68 17-07-08 15:47

customize ism summerboard...
 
hoi,
heb jullie verhalen een beetje gevolgd,en heb zelf ook customize ism summerboard..en na wat puzzelen en goed de berichtjes hier 'LEZEN' ....
heb ik het nu door!!
om optimaal met customize te werken moet je ook 'SUID lib FIX (version 1.0) hebben geinstalleerd....
kan je zoeken via installer(all package)..
dan zou het na installeren moeten werken je kan nu customize openen....
druk nu op 'THEME BROWSER'.. en je vindt onderaan alle optie's...zoals:
MY THEMES NEW TOP40 ALL THEMES FILE SETS...


heb je dan een leuk themaatje gedownload,ga je daarna naar CUSTOMIZE IMAGES/SOUNDS'...
ga daarna naar 'WALLPAPER' dan zie je daar staan 'LockScreenWallpaper'
daaronder staat 'Wallpaper' dat indrukken en je ziet als het goed is jouw gedownloade thema staan!
indrukken en via APPLY rechtsboven copieren naar summerboard...

ga na dit alles weer naar 'SUMMERBOARD' en druk bij thema ÇUSTOMIZE' in..
als het goed is na een restart heb jij jouw gedownloade thema van CUSTOMIZE erop staan...
is mij ook gelukt met het vette thema CALL OF DUTY4.......:D
je kan zo ook via customize je geluiden,icoontjes etc,etc,etc..aanpassen
maar dat wijst zich dan vanzelf;)

is egt een SUPERVETTE app!!!!!!!
mijn dank gaat uit naar de ONTWIKKELAARS hiervan....;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.