iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Post hier je Customize addons!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13341-post-hier-customize-addons.html)

iMario 22-05-08 17:03

Post hier je Customize addons!!
 
1 Bijlage(n)
Hia,

ik dacht het zou wel leuk zijn als iedereen hier customize addons post zodat je die in je iPhone kan zetten en dan kan gaan gebruiken natuurlijk!:p
Hier alvast wat van mij die ik zelf gebruik:D

bevat: Sliders, Highlight Masks, Signal bars, Installer skins, SMS balloons en Wi-Fi images

mapje Sliders gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/MainSliderImages (kan ook in Power Slider en Call Slider)
mapje Highlight Masks gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/MaskSliderImages
mapje Signal bar gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/BarsImages
mapje Installer skins gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/InstallerImages
mapje SMS balloons gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/Chat1Images (kan ook in Chat2Images)
mapje Wi-Fi images gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/Wi-FiImages

truckdiver 22-05-08 17:07

ook mogenlijk om direct bij te zetten in welke map deze gezet worden?

iMario 22-05-08 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 116169)
ook mogenlijk om direct bij te zetten in welke map deze gezet worden?

Ga ik doen,
moet er nu ff vandoor maar zal het er meteen bijzetten alsk weer trug ben:)

@ truckdriver

Posten dan die addons :D
iedereen mag hier al zijn customize addons posten, kommaar op!!??:)

truckdiver 23-05-08 07:41

daar moet ik nog werk van gaan maken
heb er nog geen :eek:

PauluS87 23-05-08 07:52

Heheh vanavond als ik weer thuis ben, komt er een bultje van mij ;)

iMario 23-05-08 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 116359)
Heheh vanavond als ik weer thuis ben, komt er een bultje van mij ;)

mooi man, top!:)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 116359)
Heheh vanavond als ik weer thuis ben, komt er een bultje van mij ;)

waar blijft dat bultje dan:D:p lol

slodo 25-05-08 21:14

kan je dat bestand in elke map zetten en krijg je dan van zelf de verschillende slidders en Wi-Fi images enz.

Chrisl 25-05-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 117429)
kan je dat bestand in elke map zetten en krijg je dan van zelf de verschillende slidders en Wi-Fi images enz.

Niet in elke map, in deze mappen:

mapje Sliders gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/MainSliderImages (kan ook in Power Slider en Call Slider)
mapje Highlight Masks gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/MaskSliderImages
mapje Signal bar gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/BarsImages
mapje Installer skins gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/InstallerImages
mapje SMS balloons gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/Chat1Images (kan ook in Chat2Images)
mapje Wi-Fi images gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/Wi-FiImages

slodo 26-05-08 17:18

ja sorry dat bedoelde ik. maar kan ik dit ook in een iphone met firmware 1.1.2????
en moet je bij signal bar meerdere iconen er in zetten of is 1 er genoeg??
alvast bedankt

iMario 26-05-08 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 117855)
ja sorry dat bedoelde ik. maar kan ik dit ook in een iphone met firmware 1.1.2????
en moet je bij signal bar meerdere iconen er in zetten of is 1 er genoeg??
alvast bedankt

staat tog, mapje gaat in..... :)

slodo 26-05-08 17:52

ja maar kan dit ook met firmware 1.1.2. en jij had toch dat als je verbinding slechter was dat dat lachje minder werd, maar moet je daar voor meerdere lachjes in die map zetten???

edit:
en ik kan het oorspronkelijke bestand toch ook in de map laten staan???

iMario 26-05-08 17:57

voor 112 week niet want ik gebruik moded customize en das voor 113/4 maar ik denk wel dat het werkt.
en dat lachje word ook minder als je steeds slechtere verbinding hebt.
je moet ff uitpakken en dan krijg je mapjes enzo waaronder ook een mapje genaamd signal bars met die smileys erin, die plaats je in /private/var/root/Library/Customize/BarsImages met winscp
als je ernog niet uitkomt kunn je me ook ff pmen

truckdiver 31-05-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 117451)
Niet in elke map, in deze mappen:

mapje Sliders gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/MainSliderImages (kan ook in Power Slider en Call Slider)
mapje Highlight Masks gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/MaskSliderImages
mapje Signal bar gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/BarsImages
mapje Installer skins gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/InstallerImages
mapje SMS balloons gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/Chat1Images (kan ook in Chat2Images)
mapje Wi-Fi images gaat in -> /private/var/root/Library/Customize/Wi-FiImages

veronderstel dat dit ook moet werken bij de customize 2.0?
volgens cyberduck heb ik alles goed overgzet maar als ik nadien ga zoeken op mijn iphone zie ik nog alleen de orginelen staan
met vorige versie van customize was het overzichtelijker vond ik
af doe ik wat verkeerd:o

iMario 31-05-08 21:50

kheb net ook de customize 2.0 geinstalleerd en ik weet nu ook niet meer hoe ik via winscp dingen in customize moet zetten?

truckdiver 31-05-08 21:54

het gekke is wel dat de mappen hetzelfde eruitizien als je je sshprogramma opent bij customize
al mijn eerdere icons staan er dan ook nog in
krijg ze wel niet gevonden in customize (op iphone)zelf
maar terug nr vorige versie gaan denk ik

iMario 31-05-08 22:01

volgens mij wat er nog staat is gewoon nog van je vorige customize en word gewoon niet verwijderd!?

truckdiver 31-05-08 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 120323)
volgens mij wat er nog staat is gewoon nog van je vorige customize en word gewoon niet verwijderd!?

kan zijn
kan nog altijd icons blijven toevoegen

iMario 31-05-08 22:04

jep klopt.
als je customize 2.0 uninstalled en je vorige versie erweer opzet dan zal je zien dat je spul gewoon weer in customize staat wat je via winscp erin had gezet.
Dus kweet wel zeker dat dat gewoon van je oude customize is.

croiman 31-05-08 22:12

je kunt de customize files van de oude versie ook erbij zetten in je customize library, niet alle van de oude customize zijn ook opgewaardeerd naar de nieuwe, dus als je deze handmatig erin zet,heb je er nog meer.
de oude customize gebruikt de map var/mobile/library/customize/ en de nieuwe customize gebruikt var/mobile/library/customize2/, en dan heb je nog de customize voor 112 en ouder die gebruikt map var/root/library/customize/ ,

dus er zitten wel verschillen in, ik op 114 gebruikte eerst de customize for 114 met de customize add-ons, en daarna update gedaan naar customize2.0beta zoveel tot nu 2.0Beta10 en die zette zijn customize files in de map var/mobile/library/customize2/

iMario 31-05-08 22:13

agg in de 2.0 versie kun je genoeg troep downloaden tog:D
heb er al heel wat opstaan en kben nog bezig


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.