iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   sound boost voor 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13378-sound-boost-voor-1-1-4-a.html)

batalhador 23-05-08 15:09

sound boost voor 1.1.4
 
Ik heb dus een probleempje ik heb de sound boost voor 1.1.4 geinstalleerd via installer, maar die ziet hem niet meer als geinstalleerd. Nou zoek ik via Winscp maar staat hij dan tussen apps? want ik zie hem daar niet staan? maar er staat wel in root een bestandje ecosound ? maar iemand anders een idee waarom mijn geluid echt vreselijk is?

-B.

EDIT: is opgelost heb wat apps verwijderd nu klinkt het beter maar nog steeds geen goede bass.

sossienl 23-05-08 15:14

// Titel aangepast, aangezien niemand het anders snapt!

croiman 23-05-08 15:26

kijk eens bij instellingen voor ipod in je settings.???

en anders volume boost trug installeren???

batalhador 23-05-08 16:34

Ik heb de sound check van ipod aan staan maar ik heb heel slecht geluid :S

croiman 23-05-08 16:55

is je iphone al eens gevallen mss???

dennis3 24-05-08 16:17

En bij equalizer bij je ipod settings?
Voor luidspreker is het best 'minder lage tonen' te nemen, voor je oortjes moet je zelf kiezen ;)

batalhador 25-05-08 19:22

Okeey,
Hij is wel eens gevallen maar ik heb de oplossing ik heb de equalizer aangezet op bass reducer en het klinkt nu zelfs beter als voorheen :D slotje wat mij betreft..

croiman 25-05-08 20:18

teveel bass dus?????

tja, als t altijd eens zo makkelijk was he.......

iRobin 27-05-08 17:37

Ik heb een klein vraagje over deze app.
Ik heb me laten vertellen dat je oortjes behoorlijk snel kapot gaan (of in ieder geval een ruis erop) als het volume door sound boost zo hard is.

Is dit waar of gewoon onzin?
Want ik heb niet echt zin om nieuwe oortjes te kopen:)


Ik heb een iPod Touch.

borgqueenx 27-05-08 18:03

volume boost werkt bij mij voor geen meter.
En heb equaliser op neutraal staan, voor mij de beste voor de iphone.
Mijn favorite equaliser is rock, maar dat klinkt zwaar mislukt en slecht op de iphone.

Beaux 27-05-08 22:55

Komt er veel meer geluid uit de iphone, want soms hoor ik helemaal niks van het geluid, alleen als je de iphone tegen de oor aanhoud hoor je de muziek.

alaintolhuisen 20-08-08 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beaux (Bericht 118619)
Komt er veel meer geluid uit de iphone, want soms hoor ik helemaal niks van het geluid, alleen als je de iphone tegen de oor aanhoud hoor je de muziek.

Waar kan ik dit downloaden in cydia??

alaintolhuisen 20-08-08 09:25

De oplossing!!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alaintolhuisen (Bericht 173045)
Waar kan ik dit downloaden in cydia??


Ik denk dat veel mensen naar mijn bericht heel erg blij gaan worden!!!


Als je slecht geluid hebt met bellen en de andere bijna niet kunt verstaan...
Met een klein naaldje het vuil verwijderen en plasticje achter je mic doorprikken. Echt eindelijk ik kan weer normaal bellen!!;):)

jeffreyk 20-08-08 16:43

volgens mij gaat je speaker er ook aan als je dat gebruikt;)

alaintolhuisen 20-08-08 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffreyk (Bericht 173506)
volgens mij gaat je speaker er ook aan als je dat gebruikt;)


Nee dat doet die niet. AL in vorige forums is uitgelegd dat dit is veranderd in de nieuwe i-phons. Dit plaatje beschermd niet tegen stof. Dat doet het kussentje dat ervoor zit..

Maar het is alleen een tip dus of iemand het doet moet die zelf weten maar ik ben er ERG GELUKKIG MEE :rolleyes:

jeffreyk 20-08-08 16:52

het is wel een risico die je neemt, als je het te ver doorprikt dan ben je verder van huis:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.