//

GEEN INSTALLER meer na installatie PhoneZap

GEEN INSTALLER meer na installatie PhoneZap discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze week PhoneZap geinstallerd via de Installer.app De reden was omdat deze app snel en makkelijk de songs op mijn iphone kan omzetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-08, 16:08
kuipert kuipert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard GEEN INSTALLER meer na installatie PhoneZap

Ik heb deze week PhoneZap geinstallerd via de Installer.app

De reden was omdat deze app snel en makkelijk de songs op mijn iphone kan omzetten naar ringtones (en willen we dat allemaal niet )

Na een beetje gespeeld te hebben met de nieuwe app wilde ik nog even kijken wat er allemaal nieuw was op de installer.

Maar.... ipv de installer icon stond nu daar de PhoneZap icon.

Waar ik ook kijk en hoeveel ik ook verschuif, de installer app is verdwenen.

Nu heb ik gekeken met WinScp of de installer weg was, maar die staat nog gewoon op mijn telefoon.

Weet iemand hoe ik de installer erweer op krijg??

Hoe kan ik een app via Winscp installeren?

Op het moment van installeren van PhoneZap is de nieuwe Update van Installer aan vooraf gegaan. Misschien heeft het daar iets mee te doen?

Laatst gewijzigd door kuipert; 23-05-08 om 16:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
installer neemt geen sources meer op. badboy Jailbreak apps en thema's 3 22-02-09 22:21
Iphone geen verbinding meer na installatie winpwn_2.0.0.4 driemusketiers Jailbreak apps en thema's 3 14-08-08 18:54
Installatie van installer emmelotj Archief 2 11-08-08 23:31
Installer vind geen programmas meer? timm6545 Jailbreak apps en thema's 2 03-08-08 14:15
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring hvanschaick iPhone Apps 5 08-05-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.