iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/134470-lijst-cydia-tweaks-apps-niet-werken-onder-ios6-1-a.html)

Bubbly 08-02-13 01:42

Een niet-legale source waar men het op dit forum niet over mag hebben.

Ik heb een incompatibiliteit ontdekt tussen Unfold en CleverPin. Als CleverPin nog niet toestaat te unlocken (de eerste maal verbinding moet je het wachtwoord invoeren), zal Unfold dit toch doen. Je krijgt echter alleen de homescreen te zien, je kunt niets doen. Instelling: Unfold verticaal, CleverPin wi-fi (maar niet).

Aangezien ik op Twitter geen reactie heb gekregen van de Unfold dev over een voorstel, zal ik dit bij de CleverPin dev melden.

R3BU5ER 08-02-13 09:17

Dat kan haast niet kloppen, want bij mij staat Xcon gewoon bij m'n instellingen...

Guest-20180925190238 08-02-13 09:30

Wi-Fi probleempjes op een iPhone 4S. Bij het uit standby komen blijft de iPhone vaak op 3G staan alsof het Wi-Fi access point niet bereikbaar is. Zoeken in Settings - > Wi-Fi toont geen acces points.

Als ik ga kijken met Wi-Fi Analyzer is het access point met voldoende veldsterkte aanwezig en kan ik met Wi-Fi Analyzer ook verbinden.

De vermoedelijke schuldige is Auto3G. Het probleem treedt echter niet op een iPhone 4 op met exact dezelfde instellingen en dezelfde apps, dus ook Auto3G.

Zouden er dan toch apps/tweaks zijn die op het ene platform wel goed werken en op het andere niet?

yannickvanhex 08-02-13 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EricS (Bericht 875793)
Vandaag ook de jailbreak uitgevoerd. Tot nu toe alleen gemerkt dat Spotlock helaas (nog) niet werkt :(
Werkt de vliegtuigstand via SBSettings inmiddels goed?

Je kan ook met activator een slide gesture maken op je statusbar, waardoor je je device locked, iets minder handig maar het is tenminste iets :D

EricS 08-02-13 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 876009)
Wi-Fi probleempjes op een iPhone 4S. Bij het uit standby komen blijft de iPhone vaak op 3G staan alsof het Wi-Fi access point niet bereikbaar is.

Als je even geduld hebt ook niet automatisch van 3G naar Wi-Fi? Dat was namelijk vaak zo bij mijn 4S met 5.1.1. en jailbreak. Met 4S & 6.1 heb ik nog onvoldoende ervaring om er iets over te kunnen zeggen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 10:13 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yannickvanhex (Bericht 876011)
Je kan ook met activator een slide gesture maken op je statusbar, waardoor je je device locked, iets minder handig maar het is tenminste iets :D

Klopt. Bedankt voor de tip! Via activator shake ik nu naar lock dat zal ook wel wennen :)

Guest-20180925190238 08-02-13 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EricS (Bericht 876025)
Als je even geduld hebt ook niet automatisch van 3G naar Wi-Fi?

Nee, er wordt niet overgeschakeld van 3G naar Wi-Fi, ook niet na langere tijd.

Ik ga dat onderzoeken want het is interessant om vast te stellen dat het op de ene iPhone wel werkt en de andere niet.

Bedankt voor de reactie :)

FridgeNL 08-02-13 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 875928)
Twee kleine probleempjes met KillBackground:

1) Day One staat bij mij steeds in de achtergrond en is excluded in KillBackground. Als ik na een langere tijd de app opstart crasht deze met een "failed to resume in time" crash report. Dat was in iOS 5.1.1 niet zo.

2) Soms verschijnen er apps in de App Switcher die ik absoluut niet heb opgestart.

Na het verwijderen van KB zijn de probleempjes verdwenen.

Ik had ook al wat rare zaken gespot, gerelateerd aan KillBackground, deze eraf geknald en WeekillBackground Pro gekocht. Deze functioneert zo te zien prima.

Guest-20180925190238 08-02-13 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 876044)
Ik had ook al wat rare zaken gespot...

Ik vermoed dat KillBackground ook Sandbox Violation crashes veroorzaakt bij sommige apps, oa. Day One. Heb nu KB verwijderd, eens kijken of de problemen nog optreden.

EDIT:

Het is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid KillBackground die problemen veroorzaakt. Wat staat UIKit te doen in een App Store app?

Welke tweak staat aan iOS niet toe om een proces te suspenden? Toch alleen maar KB. Blijkbaar werkt iOS 6.1 toch een ietsje anders dan iOS 5.1.1 (hogere veiligheid?).



http://www.imgdumper.nl/uploads6/511...t_11.33.53.jpg

swakes 08-02-13 12:47

Bluetooth service manager probleem
 
Hi all,
Heeft er al iemand een alternatief voor bluetooth service manager?
Of een ander manier om A2DP uit te zetten op de Iphone 5 ios 6.1

Thanks
Swa

Guest-20180925190238 08-02-13 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 876046)
Welke tweak staat aan iOS niet toe om een proces te suspenden? Toch alleen maar KB. Blijkbaar werkt iOS 6.1 toch een ietsje anders dan iOS 5.1.1 (hogere veiligheid?).

Ben er nog niet helemaal uit maar ik krijg het gevoel dat dit probleem optreedt met elke app die in de achtergrond iCloud Documents & Data sync gebruikt en die excluded is door KillBackground :confused:

Shorty007 08-02-13 13:56

Vreemd. ik heb geen problemen met killbackgroud... nja zal wel app afhankelijk zijn dan ofzo..

patjepolskie 08-02-13 14:11

heeft iemand ook problemen met go desk tweak op cydia staat wel compatible ios5+ maar bij mijn crasht me springboard en zet me iphone 4s in safe mode

Guest-20180925190238 08-02-13 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 876104)
Vreemd. ik heb geen problemen met killbackgroud... nja zal wel app afhankelijk zijn dan ofzo..

Jij hebt misschien niet veel apps die Documents & Data in iCloud gebruiken. Werkt trouwens ook niet in Linux Muntje :)

FridgeNL 08-02-13 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patjepolskie (Bericht 876110)
heeft iemand ook problemen met go desk tweak op cydia staat wel compatible ios5+ maar bij mijn crasht me springboard en zet me iphone 4s in safe mode

Ik vermoed dat ze met IOS5+ bedoelen van 5.0 tot 5.1.1 ;)

patjepolskie 08-02-13 14:16

ik heb ook al geprobeerd mail te sturen naar ontwerper voor update naar ios 6.1 maar krijg geen reactie weten jullie hier of het aan mijn iphone ligt of dat er meerdere met problemen zijn
bedankt trouwens voor snelle reactie :)

AshleyF 08-02-13 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 876104)
Vreemd. ik heb geen problemen met killbackgroud... nja zal wel app afhankelijk zijn dan ofzo..

killbackgroud werkt prima bij mij..

Guest-20180925190238 08-02-13 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EricS (Bericht 876025)
Als je even geduld hebt ook niet automatisch van 3G naar Wi-Fi? Dat was namelijk vaak zo bij mijn 4S met 5.1.1. en jailbreak.

Auto3G verwijderd en Wi-Fi werkt weer perfect :)

Maar dit is weer zo'n betaald appje waar ik misselijk van wordt. Na een respring en reboot stond 3G nog steeds inactief in SBSettings terwijl 3G in Settings wel actie was.. Gaan kijken in de Preferences en inderdaad daar stonden nog Property Lists van Auto3G. Die heb ik dan manueel verwijderd :rolleyes:

FridgeNL 08-02-13 15:10

1 Bijlage(n)
Scrobbl werkt ook :)

sledge 08-02-13 16:32

ik had vroeger lockscreen, maar deze werkt niet meer na de update, dus gebruik ik intelliscreenX. Nu vind ik dat een best programma, maar bij lockscreen kon je ook de homepage instellen, niet alleen de lockscreen. Ik vind dat niet bij intelliscreen, doe ik iets mis of gaat dit inderdaad niet ?

simlockvrij 08-02-13 16:35

geen idee, maar inmiddels werkt lockscreen weer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.