//

iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken

iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Dit zijn mijn instellingen: Met deze instellingen is mijn data helemaal uit als mijn toestel in standby staat (dus niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 02-03-13, 09:05
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dit zijn mijn instellingen:

Met deze instellingen is mijn data helemaal uit als mijn toestel in standby staat (dus niet bereikbaar voor whatsapp). Is dat normaal of zal dit door een andere app komen? Wi-Fi is op dit moment uitgeschakeld.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 02-03-13, 09:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Met deze instellingen is mijn data helemaal uit als mijn toestel in standby staat (dus niet bereikbaar voor whatsapp). Is dat normaal of zal dit door een andere app komen? Wi-Fi is op dit moment uitgeschakeld.
Met die instellingen is 3G uitgeschakeld als het toestel in stand-by staat. GPRS/EDGE is dan ingeschakeld. Pushberichten, mail, enz.. komen dan via GPRS/EDGE binnen (bij mij tenminste).

Ik kan dat heel goed zien. Als ik het toestel uit stand-by haal verschijnt heel kort het GPRS "bolletje" en dan gaat het toestel weer over naar 3G.

Met die instellingen is mobiele data helemaal uit als er een Wi-Fi verbinding is.
  #183  
Oud 02-03-13, 09:43
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Met die instellingen is 3G uitgeschakeld als het toestel in stand-by staat. GPRS/EDGE is dan ingeschakeld. Pushberichten, mail, enz.. komen dan via GPRS/EDGE binnen (bij mij tenminste).

Ik kan dat heel goed zien. Als ik het toestel uit stand-by haal verschijnt heel kort het GPRS "bolletje" en dan gaat het toestel weer over naar 3G.

Met die instellingen is mobiele data helemaal uit als er een Wi-Fi verbinding is.
Bij mij staat er gewoon helemaal niets achter de provider en komt er ook echt niets binnen. Ik ga vanmiddag eens mijn toestel herstellen en als eerste deze installeren en kijken wat hij dan doet dan. Heb nu namelijk al diverse apps verwijderd maar geen resultaat. Bedankt voor je antwoord weet ik tenminste dat het aan mijn telefoon lig
  #184  
Oud 02-03-13, 12:15
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Met die instellingen is 3G uitgeschakeld als het toestel in stand-by staat. GPRS/EDGE is dan ingeschakeld. Pushberichten, mail, enz.. komen dan via GPRS/EDGE binnen (bij mij tenminste).

Ik kan dat heel goed zien. Als ik het toestel uit stand-by haal verschijnt heel kort het GPRS "bolletje" en dan gaat het toestel weer over naar 3G.

Met die instellingen is mobiele data helemaal uit als er een Wi-Fi verbinding is.
Helaas, een restore heeft niets geholpen. Volgens de programmeur kan het ook niet werken. Ik krijg idd wel heel kort een bolletje te zien als ik unlock maar niet als ik op mijn lockscreen kijk. Zie jij dat wel? En weet je zeker dat jij wel met deze instellingen gewoon push berichten binnen krijgt want mijn lukt het helaas niet.

Als ik trouwens de schakelaar " Turn off data" uitzet dan werkt alles wel goed maar dan schakelt DATA niet meer uit als Wi-Fi aan staat.

Meer mensen met dit probleem?
  #185  
Oud 02-03-13, 12:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
En weet je zeker dat jij wel met deze instellingen gewoon push berichten binnen krijgt want mijn lukt het helaas niet.
Ik weet heel zeker dat ik pushberichten/mail binnenkrijg van iMessage, iCloud Mail, Facebook Messenger, Skype, enz... Whatsapp weet ik niet omdat ik dat appje niet gebruik. Ook iCloud synchronisatie van bv. Day One en nog een paar apps die over iCloud syncen verloopt probleemloos.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Als ik trouwens de schakelaar " Turn off data" uitzet dan werkt alles wel goed maar dan schakelt DATA niet meer uit als Wi-Fi aan staat.
Bij mij wel (als ik de schakelaar aanzet)


Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 02-03-13 om 12:35.
  #186  
Oud 02-03-13, 12:53
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

fanatastische tweak, akAuto3G!

@Yvarladze; ik heb ook even kort deze tweak op mn iPhone 5 gehad. Maar bracht meer gedonder, dan plezier. Maar ik mag niet te negatief zijn over deze tweak, want dat zou eventueel verwarring kunnen brengen bij andere gebruikers waar het wel uitstekend werkt
  #187  
Oud 02-03-13, 13:12
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard



Zoals je ziet is bij mij alles uit als ik niet op Wi-Fi zit. Verschil zal wel zitten dat jij een iPhone 5 hebt en ik een 4s. Anders weet ik het ook niet meer
  #188  
Oud 02-03-13, 13:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht

Verschil zal wel zitten dat jij een iPhone 5 hebt en ik een 4s. Anders weet ik het ook niet meer
Ik schrijf het niet graag maar die tweak werkt bij mij ook op een iPhone 4 en 4S. Op een iPhone 5 werkte de tweak eerst goed na een update. Ik ga nu geen plaatjes meer plaatsen omdat ook nog eens te bewijzen.

Neem contact op met de ontwikkelaar, dat heb ik ook gedaan toen deze tweak nog kinderziektes had. Ik ga het hier bij laten wat deze tweak betreft. Succes verder


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Zoals je ziet is bij mij alles uit als ik niet op Wi-Fi zit. Verschil zal wel zitten dat jij een iPhone 5 hebt en ik een 4s. Anders weet ik het ook niet meer
Vooruit dan maar, nog een plaatje. Krijg zo langzaam het gevoel dat ik alles moet bewijzen wat ik schrijf en daar heb ik geen zin meer in

  #189  
Oud 02-03-13, 13:54
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Haha geloof jou wel, maar laat alleen zien dat als ik mijn scherm nog niet hebt geunlocked dat het bij mij niet werkt. Als hem unlock dat krijg ik ook weer 3G en berichten binnen. Bij jou zie ik de icoontjes alweer onderin staan dus ben alleen benieuwd wat er staat als jij daar onder "slide to unlock" hebt staan.

Maar het is al goed het werkt bij mij niet dus das jammer. Gelukkig werkt het bij jou wel.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 maart 2013 om 14:58 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht

Neem contact op met de ontwikkelaar, dat heb ik ook gedaan toen deze tweak nog kinderziektes had. Ik ga het hier bij laten wat deze tweak betreft. Succes verder
Oja Zoals ik al eerder zei, volgens de ontwikkelaar klopt het dat het niet kan werken, vandaar dat ik dus hier ben gaan vragen of het echt bij iemand werkte.
  #190  
Oud 02-03-13, 16:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht

Oja Zoals ik al eerder zei, volgens de ontwikkelaar klopt het dat het niet kan werken, vandaar dat ik dus hier ben gaan vragen of het echt bij iemand werkte.
Volgens de ontwikkelaar @alickhill kan het ook niet werken, maar het werkt bij mij

Dus zijn wij gaan zoeken wat de reden is dat het bij mij wel werkt. Tien minuten geleden hebben wij twee mogelijke oorzaken gevonden:

1) De provider staat niet toe dat de GPRS carrier wordt uitgeschakeld. Wij hebben getest met Mobistar B en T-Mobile NL. Deze oorzaak werd uitgesloten omdat jij ook T-Mobile NL gebruikt.

2) Een andere tweak die verhindert dat de GPRS carrier wordt uitgeschakeld. Ik heb geen andere tweaks die invloed kunnen hebben op de radio's. Of toch? Alvorens ik akAuto3G ging gebruiken gebruikte ik Auto3G (sinds iOS 4) van een andere ontwikkelaar. Die tweak werkte niet goed op iOS 6.x.x en heb ik verwijderd. Restanten van die tweak veroorzaakten het "probleem" en verhinderde dat de GPRS carrier wordt uitgeschakeld.

Alle lof aan @alickhill die prompt geantwoord heeft op mijn e-mails en twee uur van zijn tijd besteed heeft aan het vinden van een reden waarom het bij jou niet werkt en bij mij wel.

Zoals je ziet, voor alles is er een reden
  #191  
Oud 02-03-13, 16:13
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Allereerst fijn dat je er zo diep in duikt. Ik snap alleen nog niet waarom het dus niet bij mij werkt. Aan de provider ligt het dus niet begrijp ik. Zou aan een andere app kunnen liggen misschien. Maar...ik heb vanmorgen mijn iPhone helemaal leeggemaakt en opnieuw begonnen. Alleen akauto3g geinstalleerd maar helaas.

Ik denk dat ik er maar gewoon mee moet leren leven maar nogmaals bedankt voor je tijd!
  #192  
Oud 02-03-13, 16:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Allereerst fijn dat je er zo diep in duikt.
Een "Open Trouble Ticket" is ook maar niets Bovendien fascineren "onverklaarbare" problemen mij. En als er dan nog een zeer hulpvaardige ontwikkelaar is wordt het "trouble shooting" zelfs leuk.
  #193  
Oud 02-03-13, 18:19
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Alternatief: Smart 3G + LTE.

Zowel ak als smart bieden minder functionaliteit dan de twee iOS 4 pakketten...
  #194  
Oud 03-03-13, 08:55
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

- iCaughtU werkt nog steeds niet
- LowPowerSquare niet
- RAMCarrier ook niet
- QuickRespring brickt op boot

Wi-Fi Passwords (onthoudt alle Wi-Fi wachtwoorden van locaties waar je ingelogd ben geweest) (iPhone 4S , iPhone 5)
*Toont wachtwoorden, houdt niets bij. Biedt mogelijkheid tot emailen/kopie/verwijderen van device.

Werken wel:
- Accelerate
- AppInfo
- App Stat
- biteSMS
- biteSMS To Pink SMS icon
- ClearLockNotifications
- Contact Fix for 6.1.x
- DateCarrier
- Fade
- HUDFade
- IconRenamer
- iLostFinder
- iFix Brightness for 6.x
- iScreenSaver
- LandscapeVideos
- PhotoExif
- Pull To Dismiss
- Safe Mode Launcher
- ShowCase
- Status Bar Switcher
- Transparent Passcode Lock
- Transparent PIN lock

Laatst gewijzigd door Bubbly; 03-03-13 om 09:54.
  #195  
Oud 03-03-13, 12:10
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bsuma Bekijk bericht
Ik twijfel ook om akAuto3G aan te schaffen.
Kan een gebruiker (ik heb zelf de iPhone 5) aangeven of het zicht loont, of het de moeite waard is van het verbeteren van de batterij duur hierdoor, want, wat is het nu PRESIES wat deze tweak doet ??
Hoop iets te horen, Thanx.
Ik gebruik het nu enkele dagen en mijn mening is vrij positief. Mijn batterij gaat langer mee. Wat me wel opvalt is als ik mijn telefoon uit de sleep toestand haal het wel een tijdje duurt voor er opnieuw 3G verbinding is....
  #196  
Oud 03-03-13, 12:29
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

@ reiko

wat zijn jouw instellingen in de akAuto3G tweak? Zou je er eens een screenshot van willen maken alsjeblieft? alvast dank!
  #197  
Oud 03-03-13, 14:36
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
@ reiko

wat zijn jouw instellingen in de akAuto3G tweak? Zou je er eens een screenshot van willen maken alsjeblieft? alvast dank!
Ik heb enkel de enable schakelaar aan staan... De rest allemaal grijs!
  #198  
Oud 03-03-13, 14:55
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

@Reiko; dankje voor je antwoord. Als jouw iPhone in de slaapstand gaat, schakelt jouw iPhone dan Edge of GPRS (dat bolletje in de statusbar) in of is er op dat moment dan geen enkele internetverbinding? Want dat was bij dus het geval.

Zodra ik de iPhone in slaapstand zette, had ik geen 3G, Edge of GPRS
  #199  
Oud 03-03-13, 15:50
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Als ik mijn telefoon in slaapstand zet is mijn scherm zwart ;-) maar bij 't drukken op de home of sleepbutton dan staat er een E. Gprs komt hier zelden voor...
  #200  
Oud 03-03-13, 16:32
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

@Reiko en als je Wi-Fi aan staat is dan jou DATA uitgeschakeld?
Reageren

Labels
cydia, tweaks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 Geert1976 Jailbreak apps en thema's 327 19-02-13 10:22
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? DutchVince iPhone Apps 0 23-09-12 18:21
Cydia app's & tweaks werken niet. MikeHoogvliet iPhone Apps 0 17-12-11 13:49
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! diikoeneke Jailbreak apps en thema's 3 21-09-10 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.