iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het wellicht een idee dat jullie de Wiki (ipv 2 topics) gebruiken? Die kan iedereen (langdurig) bewerken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is het wellicht een idee dat jullie de Wiki (ipv 2 topics) gebruiken?
Die kan iedereen (langdurig) bewerken.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, want als we genoeg bezoekers krijgen ligt dat plat. Net zoals de iOS 6 (voorheen iOS 5) compatible tweaks doc... Google Docs/Drive lijkt maar weinig mensen aan te kunnen
|
|
||||
|
||||
Colorkeyboard op iPhone 4 en 4S
Colorkeyboard HD op iPad 3
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
IconRotator is zonet geupdate om te werken met IOS 6.1
Ik kan het wel niet bevestigen omdat het botst met mijn springtomize 2 .... zodra ik kan uitvissen welke settings ik moet uitzetten om het te doen werken hoor je meer (of als iemand me het kan zeggen ) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Chatpic geeft op IOS 6.1.1 aan in Cydia hiermee niet compatibel te zijn, functioneert overigens ook niet.
|
|
|||
|
|||
Icon rotator werkt nog steeds niet.
Maar ik vond een andere die wel werkte op mijn 4S Icon Rotation Draaien van de springboard iconen Citaat:
|
|
|||
|
|||
Van vwallpaper2 werkt de ios5 versie gewoon op ios6. versie 0.0.9-30
Heb weer citylights als bewegende achtergrond. iPhone vWallpaper City Lights - YouTube Heb geen winterboard....dat "beet" vroeger met vwallpaper. Of dat nog is weet ik niet. Zie ook een nieuwe versie nu met voor ios 6 versie 0.1.0-21 op een andere s##rce. werkt weer als een zonnetje Laatst gewijzigd door dutchyme; 15-02-13 om 17:06. |
|
|||
|
|||
phone nzb
heb phonenzb geinstalleerd maar kan geen server invullen, weet iemand raad??
o ja, tis op een ipad4 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2013 om 16:44 ---------- hallo, nog maar weer een vraag, weten jullie of er een tweak is die de update notificatie van de appstore kan uitschakelen? (dus dat vervelende rode bolletje) graag hoor ik van jullie thnksssss |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dank je wel Fridge,heb inmiddels springtomize geinstalleerd maar hoe nu die rode balletjes uitschakelen?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij bij instellingen -> sprintomize -> iconen
|
|
|||
|
|||
Fridge, het werkt,heb het voormekaar
hartelijk dank man voor je snelle hulp. |
|
||||
|
||||
Iemand al AppInfo geprobeerd op IOS 6.1/6.1.1?
Edit: Ikke AppInfo doet het, SysInfoPlus overigens ook (4S IOS 6.1.1) Laatst gewijzigd door FridgeNL; 16-02-13 om 14:03. |
|
|||
|
|||
jep, werkt gewoon hier
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
cydia, tweaks |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 327 | 19-02-13 11:22 |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|