iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   [HOT] A8stract Theme ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13476-hot-a8stract-theme.html)

Undertaxxx 26-05-08 09:16

[HOT] A8stract Theme !
 
1 Bijlage(n)

Deze thema is standaard gemaakt door iemand van Devianart, maar er waren nogal wat schoonheids foutjes. Daarom maar besloten het thema een hele makeover te geven en meteen NL ready gemaakt. Ik moet nog enkele dingen verbeteren wat ik vanavond pas kan doen, daarna zal dit thema meteen geupload worden. Ik kan je alvast zeggen dat hij prachtig staat op Iphone ! Enjoy

Screenshots:


PauluS87 26-05-08 09:40

Wooowie :) Hoeveel icons ondersteun je, standaard>?

Undertaxxx 26-05-08 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 117647)
Wooowie :) Hoeveel icons ondersteun je, standaard>?

Momenteel 41 Icons maar das nog maar een begin :)

"R" 26-05-08 09:51

Ziet er leuk uit, hou ons op de hoogte

PauluS87 26-05-08 10:01

41 icons nu al :) Dat is lekker! Ga zo door en wie weet word ik van dit theme een groot fan. Als je een hulp nodig hebt met icons maken en beta tester, ik meld mij aan ;)

SchmilK 26-05-08 16:51

very nice and colorful :D

msunique 26-05-08 17:45

Mooi man:-o alleen jammer dat het zo weinig icons heeft:( theme's kan ik pas gebruiken als ze ALLE icons of minstens 90% van mijn icons heeft... maar hij is echt mooi;)

nighttrain 26-05-08 17:48

Ziet er strak uit

Undertaxxx 26-05-08 22:16

Momenteel 41 icons beschikbaar, meer icons volgen later deze week. Heb het thema geupload in de eerste post so Enjoy. Deze week komen nog enkele aansluitende mods voor dit thema zoals badge, Slider, Boot & Recovery Logo, Unlock Wallpaper.

Bealeo 26-05-08 23:26

Mooie thema ! Thanx !

"R" 27-05-08 00:14

Great
 
Hm, mis nog een paar basic iconen geloof ik (klopt dat:confused:):

foto's
iHome (da's toch inmiddels bij velen wellicht standaard)
iTunes
Poof (ook veelgebruikt geloof ik)
Terminal
WeTool (veelgebruikt)
Search (zolang we nog niet in contacten kunnen zoeken, veelgebruikt)

Natuurlijk kunnen niet alle iconen er direct in staan, ik hoop dat je in staat bent om er nog een paar bij te maken. Mooi thema, thanks Undertaxxx :)

Voor de goede orde: je moet wel het NL taalpakket installeren, anders krijg je niet alle iconen nieuwe stijl te zien.

iMario 27-05-08 00:54

Nice! Undertaxxx:cool:

Destiny 27-05-08 01:18

Ik zou graag ook een icon willen voor foto's, launcher en poof.
Dan stap ik misschien af van mijn standaard thema wat ik eigenlijk altijd gebruik :p

SoundForge 27-05-08 12:55

Erg goed en mooi gedaan, Undertaxxx!! :cool:

mamutskywalker 27-05-08 16:58

inderdaad ziet er goed uit

Undertaxxx 27-05-08 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118109)
Ik zou graag ook een icon willen voor foto's, launcher en poof.
Dan stap ik misschien af van mijn standaard thema wat ik eigenlijk altijd gebruik :p

Voor foto's heb ik toch al een icon ? Anyway ik zal morgen even de gevraagde iconen posten en meteen een psd om makkelijk je eigen iconen te maken voor dit Thema.

Stiruam 27-05-08 21:59

Zeeeeeer mooi! Die zal ik er nog wel es opzetten! Wat em zo mooi maakt is het feit dat het geen windows icoontjes rip offs zijn en dat de icoontjes ook echt iets te maken hebben met het programma. Wat bij veel thema´s niet het geval is!

Greetz, Stiruam

Destiny 27-05-08 22:35

Ik krijg alle icoontjes werkend behalve het foto icoontje :(
Ik heb hem al verandert in Photos,png, Foto's.png. Niks werkt :(

Weet iemand waar dit aan kan liggen ?

nighttrain 27-05-08 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118550)
Ik krijg alle icoontjes werkend behalve het foto icoontje :(
Ik heb hem al verandert in Photos,png, Foto's.png. Niks werkt :(

Weet iemand waar dit aan kan liggen ?

Volgens mij moet je het icoontje in de map van de photo app zetten. Is al wel eerder ergens op dit forum genoemd volgens mij

Destiny 27-05-08 22:46

Kheb het probleem gevonden !!

Summerboard herkent volgens mij geen ' . Als ik de app Foto's noem werkt het icoontje niet. Maar als ik hem Foto noem werkt hij wel :p

Ga naar de map Applications-MobileSlideShow en open het bestand UIRoleDisplaynames.strings.
Hernoem hier Foto's naar Foto.
Ga nu naar de map var-mobile-library-summerboard-A8stract en hernoem icon-Photos.png naar Foto.png

Nu werkt ie wel :D:D

Undertaxxx: Als je een icoontje voor Launcher kunt maken ben ik je eeuwig dankbaar :p

Gebruikt Summerboard nou echt veel meer accu ?

"R" 27-05-08 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118557)
Ga naar de map Applications-MobileSlideShow en open het bestand UIRoleDisplaynames.strings.
Hernoem hier Foto's naar Foto.

Is dat de string die in Dutch.Iproj staat?

In die string staat dus nu bplist00ÒVFFotoVCamerafFoto (

Klopt dat? Het werkt nl. nog steeds niet bij mij, dus ik zie wellicht iets over het hoofd. Ik gebruik het NL pakket op 1.1.4 overigens. Kan je het stringetje anders even posten wellicht?

De .png heet overigens bij mij nu keurig Foto, maar ik zie op m'n sprinboard nog steeds Photos met een origineel icoon.

Destiny 28-05-08 10:44

1 Bijlage(n)
Effe uitpakken en in applications-MobileSlideShow.app-Dutch.lproj
Daarna het bestand icon-Photos.png in de map var-mobile-library-summerboard-themes-A8stract-icons hernoemen naar Foto.png

"R" 28-05-08 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118706)
Effe uitpakken

Super, werkt als een trein, thanks.

chris@r5 28-05-08 11:55

Prachtig thema! Heel mooi.

alexst 28-05-08 12:20

Hoi,

Theme ziet er erg mooi uit. Als ik dit bestandje uitpak krijg ik maar 1 bestandje en geen mapje met icons en dergelijke. Moet ik alleen dit bestandje op mijn iphone zetten? Of heb ik iets verkeerds gedownload?

Destiny 28-05-08 12:26

Dan download je volgens mij mijn bestand :p
Je moet op tabblad 1 het bestand downloaden.
Daarna mijn bijlage in de map applications-mobileslideshow-dutch zetten.
En tevens het bestand icon-Photos.png in de thema map aanpassen naar foto.png

Nikooos 28-05-08 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexst (Bericht 118746)
Hoi,

Theme ziet er erg mooi uit. Als ik dit bestandje uitpak krijg ik maar 1 bestandje en geen mapje met icons en dergelijke. Moet ik alleen dit bestandje op mijn iphone zetten? Of heb ik iets verkeerds gedownload?

het is dan ook een zogenaamd .zip-bestand. Google daar eens op en download Winrar. Daarmee kan je dit bestand uitpakken en heb je wel wat je moet hebben ;)

alexst 28-05-08 13:01

Ik heb het zip bestandje gedownload op pagina 1.

En heb hem ook geopend met winrar en krijg dan alleen een bestandje:

a8stract theme te zien. Normaal gesproken met themes krijg ik allemaal icons te zien (png bestanden) en nu dus maar 1 bestandje.

Ik denk dat hij er niet helemaal meer opstaat.

Bomans 28-05-08 13:05

Dan denk ik toch dat je iets fout doet, want ik heb het net getest en het werkt perfect.

w.d 28-05-08 13:05

Mooi!!!! Goed werk Undertaxxx!!

Destiny 28-05-08 13:31

Undertaxxx: Misschien is het verstandig om mijn bestandje ook in je rar te zetten.....
Zodat mensen meteen dat foto icoontje werkend krijgen :D

w.d 28-05-08 13:48

Hmmm. Vreemd, ik heb Summerboard geinstalleerd, alles geupload naar /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes/ (ik heb 1.1.4) en ik zie hem in Summerboard staan, maar als ik hem selecteer en de Springboard restart zie ik nog steeds het standaard-thema...
Trouwens, geen enkele theme doet het...
Iemand een idee?

Destiny 28-05-08 13:49

Reboot hem eens ;)

w.d 28-05-08 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118785)
Reboot hem eens ;)

lol, dat hielp inderdaad... (sorry, ben blond)
Maar kan het ook zijn dat er een conflict is met IntelliScreen en Summerboard? Lang niet alle standaard-iconen zijn veranderd.
Alleen Camera, Youtube, Calculator, Maril, Safari en iPod zijn veranderd, de rest is nog helemaal als vanouds...

Destiny 28-05-08 17:32

Heb je NL taal ingesteld ?

w.d 28-05-08 18:08

15 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118824)
Heb je NL taal ingesteld ?

Je bent me voor... Helaas lag het forum er even uit dus kon ik niet antwoorden. Ik heb inderdaad de bestandsnamen hernoemd naar het Engels, en toen werkte het wel.
Ik ben ook zo vrij geweest zelf een paar icoontjes te maken en ben van plan er nog meer te maken. Zoals je ziet heb ik de afbeeldingen zo gemaakt dat je makkelijk kunt zien welke applicatie het is, wat bij de originele icoontjes naar mijn mening niet altijd even duidelijk is.
Commentaar is van harte welkom!

Van links naar rechts:
Battery, Fring, iTunes, BossTool, NemusSync, iSlsk, Launcher, Flickr, IntelliScreen, Kingdom Lores, Tribal, aMaze!, Raging Thunder, iAwake2, Time4SMS

Undertaxxx 28-05-08 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118772)
Undertaxxx: Misschien is het verstandig om mijn bestandje ook in je rar te zetten.....
Zodat mensen meteen dat foto icoontje werkend krijgen :D

Yupz was ik al van plan, zal er vanavond even werk van maken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door w.d (Bericht 118835)
Ik ben ook zo vrij geweest zelf een paar icoontjes te maken en ben van plan er nog meer te maken. Ik zal ze hier posten.
Commentaar is van harte welkom!

Heel heel erg mooi man ! :)

Destiny 28-05-08 21:04

Undertaxxx: wil je dan ook een launcher icoontje maken (A).

Undertaxxx 28-05-08 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 118940)
Undertaxxx: wil je dan ook een launcher icoontje maken (A).

Yupz dat wil ik zeker, ik wil je ook nog eens bedanken voor die prachtige foto icon oplossing. Ik had daar enkele dagen terug nog speciaal een nieuwe topic voor geopend, maar jij hebt dat netjes gefixt.

Ik zoek ook nog even iemand die kan helpen bij het maken van een psd met vector mask, zo kan iedereen makkelijk zen eigen icons maken.

Edit: Nieuwe versie met de fix van Destiny, Foto icon & Leesmij geupload in eerste post ! Enjoy

Destiny 28-05-08 22:14

Nice :)
Enig idee wanneer je de launcher pic hebt :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.