iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   DJ-Interface (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13481-dj-interface.html)

edob 26-05-08 11:52

DJ-Interface
 
Hallo allemaal,

Enige tijd geleden werd er een DJ-Tool aangekondigt (MixMeister Scratch dj-interface voor iPhone Nieuws iPhoneclub.nl) Heeft iemand al meer nieuws over deze tool? Hij komt maar niet uit, en dit is toch echt een super toffe gadget die (ik) je moet hebben.

Is er al iets vergelijkbaars op de iphone markt? Had laatst iets van MRMR gedownload maar dat is niks? Snap er iig niks van:D

Alvast bedankt voor de reacties,

Groeten,

Edo

Destiny 26-05-08 12:01

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar deze tool :p
Heb er helaas nog niks over gehoord

marknijhuis 26-05-08 12:13

ik ben ook wel benieuwd hoe dat word, weet iemand of ie al te krijgen is, en zo ja waar? alvast bedankt!

edob 26-05-08 12:31

Hhaha, die mark, je moet werken man!! Net als ik.

Maar inderdaad ik ben zwaar opzoek naar meer info over dit progie, of een soortgelijk programma wat al op de markt is?!

Edo

PauluS87 26-05-08 12:41

Hmm is een leuke tool, en heb wat gegoogled voor jullie, maar er is nog bijna niks over te vinden, behalve dat de tool eens een keer gaat uitkomen :p

edob 26-05-08 12:55

Hey paulus,

Had ik zelf ook al gedaan;) Maar ik dacht wie weet weet iemand het hier.

Is er ook niemand die een vergelijkbare tool heeft of weet?

Edo

PauluS87 26-05-08 12:56

Tja de applicatie BAND heeft veel gelijkenissen maar niet zo goed en vloeiend als deze tool. Ik heb even gegoogled en je kunt op de officiele site de beheerders vragen stellen. Dus ik zal zeggen, waar wacht je nog op ;)

Cancunlover 27-05-08 09:12

Ik heb me op hun mailinglijst gezet om een email te ontvangen als ie uitkomt. Dit was bijna 2 maanden geleden en ik heb nog steeds helemaal niets ontvangen...
Ik geef stilaan de hoop op dat deze app nog uitkomt. :(
Jammer, zou een coole app geweest zijn...

PauluS87 27-05-08 09:14

Hij komt zo enzo uit! Als je googled dan vind je allemaal de tekst dat deze app snel uitkomt. Maar even afwachten dus, het is echt een vette app die zo enzo moet uitkomen :)

Cancunlover 27-05-08 09:18

Oh? Die tekst staat er al meer dan 2 maanden en hun website is ook helemaal niet meer geupdated... Project ligt stil of is stilletjes gecancelled...
MixMeister Free Stuff :: MixMeister Scratch
Zie geen enkel verschil met paar maanden geleden... :rolleyes:

Bomans 27-05-08 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 118215)
... Als je googled dan vind je allemaal de tekst dat deze app snel uitkomt. ...

En dat moet je dan geloven.
Zoek dan maar eens op ushow van drunknbass ...

Heb mij een paar maand geleden ook ingeschreven op de mailinglist van MixMeister.
Tot op heden nog niets, zelfs geen infomail.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.