//

2G 3G icon in taakbalk

2G 3G icon in taakbalk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Met een android toestel maakte ik gebruik van 2G 3G taskbar Lite. Dit appje toont enkel een 2G of 3G icoon in de taakbalk. Kent ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-13, 22:51
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard 2G 3G icon in taakbalk

Met een android toestel maakte ik gebruik van 2G 3G taskbar Lite.
Dit appje toont enkel een 2G of 3G icoon in de taakbalk.

Kent iemand een dergelijke app voor iOs ?

Er zou dan ook een melding moeten bijkomen voor data omdat die 2G of 3G indicatie enkel zegt op welk soort netwerk je zit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-13, 22:57
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik heb even opgezocht waar je op doelt (link). iPhone doet dit standaard voor je (Android ook overigens). iPhones kunnen geen gebruik maken van 2 of meer netwerken tegelijk (Android-telefoons ook niet naar mijn weten), dus je kunt nooit op 3G zitten en 2G (GPRS of EDGE) internet hebben.





Het teken verschijnt enkel als je verbinding kunt maken met internet. Als je mobiele data of alleen 3G uitzet, kun je enkel bellen via het GSM netwerk. Het wordt rechts van je netwerknaam weergegeven (Vodafone NL, T-Mobile NL, KPN NL, enz.). Als het niet zichtbaar is, kun je geen verbinding maken met het internet. Heb je een wi-fi verbinding, dan wordt je type mobiele verbinding niet weergegeven.


Laatst gewijzigd door Bubbly; 09-02-13 om 23:11.
  #3  
Oud 09-02-13, 23:44
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Thx Bubbly.
Die link klopt. Dat is het programma.

Ik heb dus begrepen dat je met Data uit en 3G aan nog altijd alleen maar over 2G kan bellen met de Iphone ?
Je kan alleen maar over 3G bellen als je tegelijk data EN 3G hebt aanstaan ?

Laatst gewijzigd door haelewyn; 09-02-13 om 23:56.
  #4  
Oud 09-02-13, 23:54
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Als je 3G hebt aanstaan zul je altijd op 3G zitten, tenzij je geen verbinding met dat netwerk kan maken. Als je wel met 2G verbinding kunt maken, zal dat automatisch gebeuren tot het moment dat je weer 3G-verbinding hebt. Als er niets wordt weergegeven, heb je geen 2G of 3G verbinding en dus hoogstens GSM. Als de provider-naam wegvalt, is er helemaal geen verbinding

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 00:30 ----------

Wi-fi krijgt uiteraard altijd de voorkeur als dat beschikbaar is. Daarna LTE, daarna 4G, 3G, EDGE, GPRS.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kleur safari taakbalk veranderen nancyvanderkrabben iPad algemeen 2 01-08-12 09:55
BiteSMS icon voor Five Icon Dock Syl84 Jailbreak apps en thema's 1 21-02-10 13:48
sms,emails,telefoon in taakbalk Gkidstyle Archief 1 13-12-08 19:36
Taakbalk zwart met standaard thema,Carrier weg? terrorsource Unlock [archief] 2 29-05-08 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.