iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Excellent iPhone 5 Lockscreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/134941-excellent-iphone-5-lockscreen.html)

vuurvreter 09-02-13 22:52

Excellent iPhone 5 Lockscreen
 
Via Excellent iPhone 5 Lockscreen / iPod Touch 5G Lockscreen, How To heb ik de handleiding uitgevoerd.
Alles is prima gelukt, echter de tijdsaanduiding op mijn lock screen is niet 24 uurs.

Is dit op een simpele wijze aan te passen?

P.S.
Als de link niet geplaatst mag worden, dan alvast mijn excuus.

Nikooos 09-02-13 23:11

Hier staat het uitgelegd: How to install Typophone 4 on your device | Techgenie

Citaat:

Switch between 24/12 hour time formats: Use SSH client to go to the theme folder. Open up the functions.js JavaScript file.
Then go to line 2 where you will find– “AM_PM = true”, change it to
“AM_PM = false” and it is done.

vuurvreter 09-02-13 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos (Bericht 876616)

Bestaat SSH ook voor windows?

Nikooos 10-02-13 00:07

SSH heeft niets met Windows of Apple te maken, maar is een protocol om verbinding te maken.

vuurvreter 10-02-13 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos (Bericht 876637)
SSH heeft niets met Windows of Apple te maken, maar is een protocol om verbinding te maken.

Oke, ik heb al een beetje lopen googlen maar ik kom er niet echt uit.
Ik zag tussen alle links en programma's, het programma fozilla staan,dit heb ik al in gebruik, kan ik daar iets mee?

Of heb je ergens een handleiding, dat zou mij een stuk verder helpen?

Soepgroente 10-02-13 00:42

Je kunt ook iFunBox gebruiken om bestanden te bewerken: i-FunBox v2.1 | File Manager, Browser, Explorer, Transfer Tool for iPhone, iPad & iPod

vuurvreter 10-02-13 00:44

Ga ik ff proberen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 00:55 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soepgroente (Bericht 876641)

Dat werkt, maar ik kan het bestand niet openen (function.js), of het wil niet geopend worden

NB:
Gelukt, bedankt voor de hulp, klasse

xbored 10-02-13 11:53

En met ifile?

vuurvreter 10-02-13 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xbored (Bericht 876721)
En met ifile?

Nee met i-funbox ;)

Soepgroente 10-02-13 19:09

Probeer het bestand eerst op je computer te zetten. Daarna met een teksteditor openen als Kladblok of Notepad++. Vervolgens weer terug plaatsen en overschrijven. Wel heel voorzichtig mee zijn.

vuurvreter 10-02-13 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soepgroente (Bericht 876908)
Probeer het bestand eerst op je computer te zetten. Daarna met een teksteditor openen als Kladblok of Notepad++. Vervolgens weer terug plaatsen en overschrijven. Wel heel voorzichtig mee zijn.

Zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan.

vuurvreter 13-02-13 23:02

Heeft er al iemand de dagen en maanden in het Nederlands gemaakt?
Ik heb een poging gewaagd, maar die mislukt :confused: elke keer.

Soepgroente 15-02-13 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 878061)
Heeft er al iemand de dagen en maanden in het Nederlands gemaakt?
Ik heb een poging gewaagd, maar die mislukt :confused: elke keer.

Ik heb even gekeken naar functions.js in het thema. Als je kijkt naar regel 124 (dagen) en regel 146 (maanden) zie je wat je moet aanpassen:

Regel 124 is
Code:

    day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday");
en moet worden
Code:

    day = new Array("Zondag","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Donderdag","Vrijdag","Zaterdag");
Regel 146 is
Code:

    month = new Array("January","February","March","April","May","June","July","August","September","October","November","December");
en moet worden
Code:

    month = new Array("Januari","Februari","Maart","April","Mei","Juni","Juli","Augustus","September","Oktober","November","December");
Dit geld voor zowel de gewone versie als de "NO UNLOCK" versie. Bestand overschrijven en een resping uitvoeren. Klaar :)

vuurvreter 15-02-13 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soepgroente (Bericht 878442)
Ik heb even gekeken naar functions.js in het thema. Als je kijkt naar regel 124 (dagen) en regel 146 (maanden) zie je wat je moet aanpassen:

Regel 124 is
Code:

    day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday");
en moet worden
Code:

    day = new Array("Zondag","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Donderdag","Vrijdag","Zaterdag");
Regel 146 is
Code:

    month = new Array("January","February","March","April","May","June","July","August","September","October","November","December");
en moet worden
Code:

    month = new Array("Januari","Februari","Maart","April","Mei","Juni","Juli","Augustus","September","Oktober","November","December");
Dit geld voor zowel de gewone versie als de "NO UNLOCK" versie. Bestand overschrijven en een resping uitvoeren. Klaar :)

Dat had ik precies zo gedaan, maar de dag en maand naam verdwijnt dan uit beeld.
Of moet
Code:

    day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday");
Code:

  dag = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday");
worden?


NB: Onderstaande is opgelost door een update van het programma zelf.
P.S.
Mijn klok loopt nu een uur achter op de werkelijke tijd.
De tijd voorbij het startscherm loopt wel goed.

IphoneIpodTouch 16-02-13 19:34

Ik krijg mijn achtergrond niet veranderd

vuurvreter 16-02-13 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch (Bericht 878907)
Ik krijg mijn achtergrond niet veranderd

Als je een andere achtergrond hebt gekozen, dan in winterboard Typophone 4 uitvinken en weer aanvinken, daarna een respring en daar is ie dan.

Geert1976 17-02-13 13:46

is het al iemand gelukt om de kleur van de tijd en/of datum van Typophone te veranderen? Vind dit Lockscreen Theme echt prachtig op mn iPhone 5!!:-)

@ Soepgroente;

Ik heb ook de maanden en dagen in het Nederlands veranderd. Maar zie na een respring ook niet meer de dag en maand (in NL) staan....hoe heb jij dit opgelost?

IphoneIpodTouch 17-02-13 15:31

Tijd en maand kan je niet aanpassen met alleen het script. Je moet alle PNG bestanden een andere kleur maken en Nederlandse tekst erin zetten.

Ik ga dalijk wel even kijken of ik het kan aanpassen, zie namelijk niet met iFunBox een afbeelding maar met iFile weer wel.

Geert1976 17-02-13 18:08

Ik hoor graag als 't jou gelukt is! :)

IphoneIpodTouch 17-02-13 19:02

Ik moet iets vinden om die afbeeldingen mee te bewerken, Als ik al die afbeeldingen verander heb ik zowat die theme zelf gemaakt behalve het script...

Ik vond dit trouwens 5 kleuren: http://www.mediafire.com/?4sx4s8b7yhqqz3h




Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.