iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Help mijn insaller icoontje is weg (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13518-help-mijn-insaller-icoontje-weg.html)

latino 26-05-08 23:34

Help mijn insaller icoontje is weg
 
Hallo dit is de eerste keer dat ik hier reageer maar ik heb mijn iphone net en heb nu al een probleempje. Ik heb mijn iphone eigenlijk onverwachts gekregen dus ik ging hier een beetje kijken wat het inhoudt en wat ik moet doen maargoed ik kwam dus bij de handleiding en leerde hoe ik apps moest downloaden via de installer dus ik begon te downloaden maar ik zag al dat er een aantal icoontjes niet opstonden dus ik wou meer downloaden en zag dat mijn icoontje van installer helemaal weg was dus kan iemand mij helpen en zeggen waar die is gebleven?

Destiny 27-05-08 00:19

Om te beginnen moet je eens wat meer punten en komma's gebruiken....Of gebruik jij een 40 inch scherm ?

Als je heel veel icoontjes op je springboard krijgt, zul je op een gegeven ogenblik moeten " scrollen ". Misschien dat hij op het tweede tabblad staat ?

Jay Kadar 27-05-08 00:21

Mischien als je de app. 'poof' gedownload heb, heb je hem daarmee weggehaal van je scherm.

PauluS87 27-05-08 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door latino (Bericht 118087)
Hallo dit is de eerste keer dat ik hier reageer maar ik heb mijn iphone net en heb nu al een probleempje. Ik heb mijn iphone eigenlijk onverwachts gekregen dus ik ging hier een beetje kijken wat het inhoudt en wat ik moet doen maargoed ik kwam dus bij de handleiding en leerde hoe ik apps moest downloaden via de installer dus ik begon te downloaden maar ik zag al dat er een aantal icoontjes niet opstonden dus ik wou meer downloaden en zag dat mijn icoontje van installer helemaal weg was dus kan iemand mij helpen en zeggen waar die is gebleven?

Even HIDEPOD installeren. Daarna zoek je de installer icoon op, en druk je op hide en daarna weer op show. Nu als het goed is, is het installer icoon weer zichtbaar, werkt altijd ;)

latino 27-05-08 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 118154)
Even HIDEPOD installeren. Daarna zoek je de installer icoon op, en druk je op hide en daarna weer op show. Nu als het goed is, is het installer icoon weer zichtbaar, werkt altijd ;)

Oke dankjewel. En hoe instaleer je zon hidepod? (ik heb hem echt nog maar net)

PauluS87 27-05-08 10:52

Uuhm ik ben dom geweest zie ik... Je moet hidepod via installer installeren... Dom van mij.. Handmatig installeren, ben ik niet mee bekend van dit programma. Je kan even in de wiki gaan kijken voor de handleiding van Liberty+ voor windows. Met dat programma kun je installer opnieuw installeren. Het is erg simpel en als je een beetje de zoekfunctie erbij gebruikt kun je alles zelf. Installeer liberty+ en zorg ervoor dat je ALLEEN installer.app in de installatie lijst hebt staan. Zorg er ook voor dat je iphone via usb aangesloten is, en druk dan links beneden bij Liberty+ op "go for it". Maar lees eerst de wiki maar even :)

latino 27-05-08 11:28

Ik kan de handleiding van liberty+ niet vinden op wiki, maar moet ik dat programma gewoon op mijn computer instaleren (kan je dan mischien een link erbij zetten waar ik het kan downloaden) en wat houd dat in dat ik via de computer in mijn iphone kan?

PauluS87 27-05-08 11:34

Je kon het niet vinden omdat het in de handleiding staat :p sorry...

https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ilberty.html

Hier staat ook waar je het kunt downloaden :) En hoe het programma werkt.

latino 27-05-08 11:39

hahaha oke ik ga eve kijken of het werkt bedankt

LuigiStyla 29-05-08 18:51

laat me raden je hele eerste pagina op je iphone was vol! Als je nog een oudere firmwareversie draait bestaan er nog geen tabbladen voor applicaties, en als je dan nog meer download druk je al het ware je installer applicatie van je springboard af.
Via SSH kan je je gedownloade dingen er weer afhalen zodat de installer terug komt.

Beaux 30-05-08 01:35

Welke firmware draai je?

PauluS87 30-05-08 08:24

Ach hij moest gewoon even 1.1.4 firmware erop zetten, nu is het opgelost :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.