//

zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings)

zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels heel SBSettings verwijderd omdat ik nu Auxo gebruik. Ik heb Auxo nu zo ingesteld dat als ik mn AppSwitcher omhoog haal, hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-13, 21:59
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard zoek een app voor RAM usage (geen SBSettings)

Ik heb inmiddels heel SBSettings verwijderd omdat ik nu Auxo gebruik. Ik heb Auxo nu zo ingesteld dat als ik mn AppSwitcher omhoog haal, hij eerst de Toggles laat zien (en dus niet standaard eerst de Apps)

Maar ik zou graag nu en dan wel mn RAM Usage willen monitoren (ivm gebruik van Themes e.d.) Nu weet ik dat dat kan met SBSettings, maar die heb ik dus verwijderd.

Zijn er nog andere Apps die dat presenteren? Liever niet permanent in het NotificatieCentrum aanwezig.

Hoor 't graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-13, 22:04
iHelp iHelp is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 19
Standaard

Ikzelf gebruik WeeKillBackground van Bigboss repo. Kleine button in je notificatie centrum dat alle apps, behalve de app waar je op dat moment in zit, sluit.
  #3  
Oud 15-02-13, 22:09
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik heb het niet over een killbackground app/tweak (want die zit al in Auxo die ik gebruik) Ik heb het over het zien (monitoren) van het RAM gebruik in MB's. Dit heeft niets te maken met de door jouw beschreven tweak.

Maar thanks voor t meedenken in ieder geval!
  #4  
Oud 15-02-13, 23:12
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bedankt voor het topic, ik zoek er ook een. Springtomize heeft deze functie, maar bij mij werkt die nooit. Ik heb er nog eentje gevonden, RAMprovider (of andersom) of zoiets, maar die werkt ook niet goed. Kortom: alleen SBSettings lijkt hierin geslaagd te zijn, de rest van de ontwikkelaars lukt het maar niet. Ik wil echter geen bloatware en dat is bijna het enige wat SBSettings voorstelt als je Springtomize en NCSettings hebt.
  #5  
Oud 15-02-13, 23:25
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

thanks voor de info Bubbly, dan maar voorlopig even wachten op een ontwikkelaar die zoiets kan maken!
  #6  
Oud 16-02-13, 11:25
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Disk Space & Memory usage for iOs Free, van Appventions.
Monitort het gebruik van je geheugen in een paar categorieën, niet app per app.
Is dit voldoende ?
De app is verkrijgbaar in de gewone appstore.
  #7  
Oud 16-02-13, 12:14
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

dankje voor de tip haelewyn.
Ik heb die App uit de AppStore even vergeleken met wat SBSettings aangeeft qua RAM verbruik...er zit soms een verschil van 80 a 100 MB in. Nu is de vraag, welke is meer betrouwbaar, de waarde die SBSettings aangeeft of die van de app uit de AppStore!?
  #8  
Oud 16-02-13, 12:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Nu is de vraag, welke is meer betrouwbaar, de waarde die SBSettings aangeeft of die van de app uit de AppStore!?
Geen enkele app uit de App Store is écht betrouwbaar wat betreft het werkgeheugen. Ik heb er een stuk of drie en die geven allemaal iets anders aan.

SysInfoPlus uit Cydia is naar mijn ervaring de meest betrouwbare. Helaas crasht die app op een iPhone 5 (maar niet op een iPhone 3GS, 4 en 4S).
  #9  
Oud 16-02-13, 12:37
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Geert : In de app die ik beschreef zit al een categorie Unused en dan nog Free memory. Als je beide optelt kom je misschien bij een logisch cijfer uit ?
  #10  
Oud 16-02-13, 12:52
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

dankje voor je tip wat betreft SYSinfoPlus @Timosha, die had ik ook begin deze week geprobeerd, crash inderdaad.

Zit me hier helemaal suf te rekenen @haelewyn!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. coenheem iPhone Apps 5 22-01-13 22:10
Ik zoek een Bluetooth app voor marketing GedeMo iPhone algemeen 1 17-12-12 08:55
App om data usage te monitoren? Davert iPhone Apps 4 24-06-12 11:32
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.