iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Wallpaper Unlockscherm (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13597-wallpaper-unlockscherm.html)

Timoow 28-05-08 17:13

Wallpaper Unlockscherm
 
Hallo hallo!

Ik ben Timo en ik ben heel blij met mijn iPhone. Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid de achtergrond van mijn unlockscherm gewijzigd.
Ik heb al meerdere keren een foto geselecteerd onder opties en toch blijft de "oude" foto staan.

Iemand enig idee hoe dat op te losse valt?

Oh ja en nu je me toch an het helpen bent ;): ik kan ook nergens in iTunes (die op mijn iPhone staat) inloggen op mijn account. Dus na het aanklikken van "Koop" in iTunes blijf ik de melding krijgen dat er geen account geactiveerd is. Weet je dat misschien ook op te lossen?

Dank je wel!

PauluS87 28-05-08 17:22

Even je iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen in je algemene opties. Dit werkte bij mijn neefje wel altijd als dit probleem voorkwam :)

Timoow 28-05-08 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 118853)
Even je iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen in je algemene opties. Dit werkte bij mijn neefje wel altijd als dit probleem voorkwam :)

Okee, maar moet ie dan niet weer ge-unlocked worden?

iMario 28-05-08 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timoow (Bericht 118891)
Okee, maar moet ie dan niet weer ge-unlocked worden?

tuurlijk niet. lol

ButcherJF 28-05-08 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 118853)
Even je iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen in je algemene opties. Dit werkte bij mijn neefje wel altijd als dit probleem voorkwam :)

Bij mij niet. En ook mijn springboard(s) zijn op één hoop geveegd. Niet blij dus, duidelijk niet dé tip -voor mij.

Weet iemand waar de in gebruik zijnde wallpaper (unlockscreen) precies staat? En moet er dan ook nog ergens een plist aangepast? Ik krijg nl. ook niet meer een van mijn foto's als unlockscreenwallpaper.

ButcherJF 29-05-08 16:58

Heb het gevonden.
In /private/var/mobile/Library/Customize/ staat een aantal mapjes, waaronder (bij mij) OriginalBackup. Daarin staan weer allerlei mappen, waaronder LockscreenWallpaper. De .png die daarin staat heb ik hernoemd (_OLD toegevoegd) en de achtergrond die ik wilde heb ik naar het origineel genoemd. Vervolgens in Customize via Customize Images/Sounds => Wallpaper => LockscreenWallpaper => OriginalBackup kreeg ik de mogelijkheid het bewuste plaatje als achtergrond te selecteren. Hehe......

Overigens: expres vorige post niet geëdit omdat daarmee de TS misschien mijn (zijn?) oplossing misloopt.

Timoow 29-05-08 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 119352)
Heb het gevonden.
In /private/var/mobile/Library/Customize/ staat een aantal mapjes, waaronder (bij mij) OriginalBackup. Daarin staan weer allerlei mappen, waaronder LockscreenWallpaper. De .png die daarin staat heb ik hernoemd (_OLD toegevoegd) en de achtergrond die ik wilde heb ik naar het origineel genoemd. Vervolgens in Customize via Customize Images/Sounds => Wallpaper => LockscreenWallpaper => OriginalBackup kreeg ik de mogelijkheid het bewuste plaatje als achtergrond te selecteren. Hehe......

Overigens: expres vorige post niet geëdit omdat daarmee de TS misschien mijn (zijn?) oplossing misloopt.

Super! Dank je wel! Alleen weet ik niet waar ik met WinSCP mijn zelfgemaakte foto's kan vinden.

En hoe zet ik mijn favoriete foto nou in de plaats van de huidige Lockscreenwallpaper?

Ben nog redelijk nieuw namelijk. ;)

ButcherJF 29-05-08 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timoow (Bericht 119438)
Super! Dank je wel! Alleen weet ik niet waar ik met WinSCP mijn zelfgemaakte foto's kan vinden.

En hoe zet ik mijn favoriete foto nou in de plaats van de huidige Lockscreenwallpaper?

Ben nog redelijk nieuw namelijk. ;)

Als je je iPhone -via USB- aansluit op je pc, geeft ie dan de melding dat er een camera is aangesloten? Of misschien via 'Mijn computer', zie je dan je iPhone? Haal de foto's naar je pc, kies degene uit die je als wallpaper wilt gebruiken en doe dan de procedure die ik hierboven omschreef. Het blijft omslachtig, zou gewoon via de foto-optie moeten kunnen, maar helaas...

Belgboy 09-06-08 06:45

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel de wallpaper op mijn unlockscherm veranderen, maar niet met met zelfgemaakte foto's.

De fabrieksinstellingen geven bij mij geen verbetering.

PauluS87 09-06-08 08:08

Oke nou, dan vind ik dat van mijn zijde een beetje vreemd. Als het bij jullie niet werkt dan kan ik ook nog weinig doen..

Niekie 16-06-08 20:04

Flickr: Quality Iphone Wallpapers

:D

jeremy14 24-06-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 119352)
Heb het gevonden.
In /private/var/mobile/Library/Customize/ staat een aantal mapjes, waaronder (bij mij) OriginalBackup. Daarin staan weer allerlei mappen, waaronder LockscreenWallpaper. De .png die daarin staat heb ik hernoemd (_OLD toegevoegd) en de achtergrond die ik wilde heb ik naar het origineel genoemd. Vervolgens in Customize via Customize Images/Sounds => Wallpaper => LockscreenWallpaper => OriginalBackup kreeg ik de mogelijkheid het bewuste plaatje als achtergrond te selecteren. Hehe......

Overigens: expres vorige post niet geëdit omdat daarmee de TS misschien mijn (zijn?) oplossing misloopt.


Bij mij staat onder die map helemaal niks,
heb alles geprobeerd, Reset all settings, jou manier, foto verwijdert via openSSH en weer trg gezet, gewoon op de standaard manier. niks helpt staat het neiet ergens in een .plist ofso waar je hem handmatig kan verwijdderen??? please help heb nu echt een oerlelijke wazige achtergrond..

dendirk 25-06-08 10:24

hebben jullie misschien samen Summerboard en Customize er op gehad en dan 1 van de 2 gedeinstalleerd?

ik had dat ook na installatie customize liep het fout

ninacollins 19-08-08 17:32

Ik heb ook een vraag over mijn unlockscreen. Ik heb ooit Customize gedownload en daarmee een them geinstalleerd. Dit thema heb ik weer vervangen door een ander thema, maar in het unlockscreen blijft het plaatje van de het oude thema staan! Nu zit ik elke keer tegen een lelijk plaatje aan te kijken. Ik heb inmiddels Customize eraf gegooid en Winterboard geinstalleerd maar ook daar krijg ik het niet voor elkaar om het plaatje te vervangen. Kan iemand mij helpen?

Alvast thanks!

sNicker 22-08-08 18:57

Ik ben met WinSCP in /private/var/mobile/Library terecht gekomen, waar ik een LockScreen.jpg tegenkwam. Ik heb deze verwijderd, en nu kan ik weer elke Wallpaper kiezen die ik wil!

ash 25-08-08 14:41

Probleem unlocksreen help svp
 
Hallo allen,

Ik ben erg blij met mijn iphone 8 gb met de firmware 2.0. Maar helaas krijg ik mijn wallpaper of foto niet meer veranderd die ik krijg te zien bij het unlockscreen. Ik heb bij instellingen herstel alle instellingen gedaan (want dat had ik ergens gelezen op dit forum dat het mischien zou helpen) maar geen succes. Wat nu?

junkyjump 28-08-08 06:58

Dé oplossing,zoals eerder al gezegd door ButcherJF maar wat uitgebreider en wie niet met die SSH en winscp kan werke,geen zorgen heb je niet van doen

Amai wa was me da!

Eerst zitte sukkele me die ssh en winscp wa langs geen kante lukte
===> iphonebrowser!!(kun je gratis downloaden) is net hetzelfde maar is gewoon via usb-kabel
Dan customize erafgezwierd http://www.myiphone.be/forum/Smileys/default/grin.gif
Je opent iphonebrowser, neemt privat/var/mobile/library en dan moet je rechts in het andere kaderke kijken naar 'lockbackground.jpg' en dit bestand verwijderen, meteen je iphone aan en uitzettenen en het stom kl*teding is weg

Mijn bijdrage aan de Noorderburen:D
Ik mag nekeer iets terug doen eh;)

ash 28-08-08 11:26

je bent een held :)

T509 10-12-08 23:00

iphonebrowser...
bestaat er zo iets ook voor op mac?

junkyjump 11-12-08 00:04

MobileFinder downloaden via cydia
Openen en dan op ~ klikken dan library nemen en dan volledig naar onderen scrollen
Daar onderaan vind je 'lockbackground.jpg' dat dus aanklikken en dan benden file nemen en dan deleten
iPhone herstarten en dan zal je wallpaper terug die wereldbol zijn en die kun je dan terug veranderen via de normale manier

Is een andere manier dat ik heb ontdekt,geen ssh,geen aansluiting op pc/mac,niets
Werkt perfect


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.