//

iPhone werkt écht sneller zonder Winterboard

iPhone werkt écht sneller zonder Winterboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Typ1 Gebruik je StyleUnlock in combi met Intelliscreen? "Hide slider" aan en dan swipen geeft alleen beweging in Intelliscreen. Nee, intelliscreen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-02-13, 20:24
Kuoi Kuoi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ1 Bekijk bericht
Gebruik je StyleUnlock in combi met Intelliscreen?

"Hide slider" aan en dan swipen geeft alleen beweging in Intelliscreen.
Nee, intelliscreen gebruik ik niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-02-13, 20:44
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Bekijk bericht
Nee, intelliscreen gebruik ik niet.
Ok, das jammer!
  #23  
Oud 28-02-13, 22:24
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Bekijk bericht
Dat zal den wel je gevoel zijn , want met tweaks als "accelerete" werkt je iPhone niet sneller en/of trager .
De animaties worden versnelt waardoor het lijkt alsof het sneller gaat.
Je apps starten even snel of traag op , alleen de animatie gaat 'vliegensvlug' ...en daarom heb ik 'accelerate' verwijderd na enkele dagen .

Ik wil hier geen discussie beginnen , maar verwijder Winterboard 1 dag van je iPhone , en je zult het verschil onmiddellijk merken.

edit : Ik zie dat jij een iPhone 5 hebt , en da's mss de reden want die zijn zo al wat sneller hé.
Ik weet goed dat het precies doet wat jij omschrijft. En alles werkt dus wel sneller. Animaties vormen een groot deel van iphone gebruik. Als dat sneller werkt, dan werk je dus sneller met je iphone. Elke iPhone gebruiker weet toch wel dat het niet mogelijk is om opstarttijd/laadtijd van apps te versnellen? Dat heeft meer met hardware en snelheid van internet te maken.

En ik heb iets meer dan een dag zonder Winterboard gewerkt na de laatste update van iOS. Ja het werkt net ff een beetje sneller, maar het verschil vind ik zo minimaal.
  #24  
Oud 28-02-13, 23:16
Kuoi Kuoi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soepgroente Bekijk bericht
Ik weet goed dat het precies doet wat jij omschrijft. En alles werkt dus wel sneller. Animaties vormen een groot deel van iphone gebruik. Als dat sneller werkt, dan werk je dus sneller met je iphone. Elke iPhone gebruiker weet toch wel dat het niet mogelijk is om opstarttijd/laadtijd van apps te versnellen? Dat heeft meer met hardware en snelheid van internet te maken.

En ik heb iets meer dan een dag zonder Winterboard gewerkt na de laatste update van iOS. Ja het werkt net ff een beetje sneller, maar het verschil vind ik zo minimaal.
Het verschil is minimaal bij jou , maar da's allicht omdat jij een iPhone 5 hebt dan.

En over die "accelerate" tweak en soortgelijke "speedup"-tweaks ga ik niet discussieren hoor.
Neem je chronometer en vergelijk met en zonder accelerate

------------------- Na een klein beetje opzoekwerk vond ik dit wel interressant :
Citaat:
Although the tweak doesn’t physically alter the speed of the program itself it does add a cool effect and when set on “Warp Speed” it really does make it look like the device is loading applications in unbelievable times.
Ik wil de link wel geven hoor van die site. Dit blijkt de opvolger van "clockwind" te zijn , en die heb ik kort gebruikt ;-)
  #25  
Oud 28-02-13, 23:50
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Bekijk bericht
Het verschil is minimaal bij jou , maar da's allicht omdat jij een iPhone 5 hebt dan.

En over die "accelerate" tweak en soortgelijke "speedup"-tweaks ga ik niet discussieren hoor.
Neem je chronometer en vergelijk met en zonder accelerate

------------------- Na een klein beetje opzoekwerk vond ik dit wel interressant :


Ik wil de link wel geven hoor van die site. Dit blijkt de opvolger van "clockwind" te zijn , en die heb ik kort gebruikt ;-)
Dit is geen rocket science. Versnellen van animaties = sneller je iphone kunnen gebruiken.

Niemand beweert dat het je fysieke clocksnelheid oid verhoogt. Niemand beweert dat het de apps sneller maakt. Enkel en alleen de animaties van iOS worden versneld. Je komt dus sneller van A naar B, dus het versnelt je telefoon.

De hele reden dat ik dit ben gaan gebruiken is omdat ik alle animaties te langzaam vond in iOS. Ik ben dus opzoek gegaan naar een app die bijvoorbeeld een map openen van 1 seconden naar 0.2 seconden kan animeren.

Laten we beide door een setting menu bladeren en kijken wie sneler van a naar b komt. Of nog simpeler. Kijk naar het openen van een folder.

Accelerate voegt helemaal geen animaties toe. Het geeft ook geen illusie dat het sneller werkt en het is geen cosmetische app als dat is wat je denkt.

En inderdaad, zoals ik in mijn eerste post zei is het voor mij minimaal verschil waarschijnlijk omdat ik de iPhone 5 gebruik.
  #26  
Oud 01-03-13, 00:01
Kuoi Kuoi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 91
Standaard

Ah , als jij maar gelooft dat het werkt.
Einde discussie wat mij betreft
  #27  
Oud 01-03-13, 00:09
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Zie het zo
  #28  
Oud 01-03-13, 18:57
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Maar buiten lockscreen kunnen jullie ook dock en statusbar doorzichtig maken zonder WB?
Dat zou interresant zijn.
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #29  
Oud 01-03-13, 21:12
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dock laat ik verdwijnen met Springtomize's dock theming optie door het in te schakelen en niets te selecteren.
  #30  
Oud 02-03-13, 17:44
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

WinterBoard heeft een memory leak fix ontvangen
  #31  
Oud 03-03-13, 11:48
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Dock laat ik verdwijnen met Springtomize's dock theming optie door het in te schakelen en niets te selecteren.
Klopt, maar ik wil hem niet laten verdwijnen maar clear of te wel doorzichtig maken, zit ergens in een string of plist
  #32  
Oud 03-03-13, 16:56
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat bedoelde ik...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
winterboard zonder reboot lange76 Archief 14 24-01-10 22:08
Winterboard / batterij sneller leeg? Kwiq Jailbreak apps en thema's 6 23-12-09 14:23
iPhone Ringtones aanmaken (werkt echt) jeltekalkman Archief 2 24-06-09 20:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.