iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   pas op met akAuto3G!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/136092-pas-op-akauto3g.html)

Geert1976 01-03-13 08:53

pas op met akAuto3G!!
 
Gisteravond akAuto3G gekocht in Cydia. Netjes geinstalleerd. Heeft even gewerkt.

Vanochtend tot de ontdekking gekomen dat mijn 3G verbinding totaal weg is. Dit met Mobiele Data & Schakel 3G op AAN, uiteraard. Maar 3G verbinding komt niet terug, wat ik ook doe (bijv reboot)

Heb de tweak verwijderd en nog steeds geen 3G verbinding terug.

Dus pas op met deze tweak!!

Het ziet er naaruit dat ik mn iPhone helemaal opnieuw moet Restoren en opnieuw JB-en (dit terwijl ik net gister van 6.1 naar 6.1.2 ben gegaan gggrrr:o)

Guest-20180925190238 01-03-13 09:03

@Geert1979

Omdat die tweak bij jou om de een of andere reden niet werkt betekent het niet dat de tweak ook bij andere gebruikers niet werkt.

Nogmaals mijn antwoord (op jouw vorig bericht):

Citaat:

Bij mij werkt die tweak perfect op een iPhone 4, 4S en 5. EDGE wordt bij mij alleen maar gebruikt door een iPhone 4S met Mobistar B SIM-kaart. Op een iPhone 4 met T-Mobile D en een iPhone 5 met T-Mobile NL wordt GPRS gebruikt.

Ik denk dat je het probleem ergens anders moet gaan zoeken. Waarschijnlijk in een tweak die akAuto3G bijt. Misschien de een of andere tweak die ook iets doet met 3G?
Als je klakkeloos tientallen tweaks gaat installeren zonder eerst te onderzoeken wat die tweaks eigenlijk allemaal doen of op welke functies die invloed kunnen hebben dan kunnen zulke problemen inderdaad ontstaan.

Geert1976 01-03-13 09:11

ik ben gister van 6.1 naar 6.1.2 gegaan en opnieuw JB uitgevoerd. Heb nog nauwelijks tweaks of dergelijke installed. En zeker geen "tientallen".

Ik deelde in deze thread puur mijn eigen ervaring, wellicht dat andere mensen er wat aan hebben. Het is een waarschuwing voor andere gebruikers met evt tientallen andere tweaks klakkeloos installed op de iPhone (wat dus bij mij totaal niet het geval is)

Wel knap trouwens dat jij kan zien dat ik ''klakkeloos tientallen'' tweaks op mn iPhone zet! Are you spying on me? ;)

Guest-20180925190238 01-03-13 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 882333)
Wel knap trouwens dat jij kan zien dat ik ''klakkeloos tientallen'' tweaks op mn iPhone zet! Are you spying on me? ;)

Ja, want ik lees al jouw berichten, ook die uit het verleden, en dan kom ik wel meer onverklaarbare toestanden tegen :D

Ik ga het hier bij laten. Succes verder :-)

Geert1976 01-03-13 09:54

contact gehad met de Developer; zeer aardige kerel...
Verschillende emails over en weer. Nu doet mn 3G het weer (en bij hem een bekende bug die hij bij meerdere iPhone 5 gebruikers ervaart....word aan gewerkt)

Guest-20180925190238 01-03-13 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 882340)
contact gehad met de Developer; zeer aardige kerel...

Inderdaad, een heel aardige kerel die heel snel reageert. Alvorens akAuto3G te kopen heb ik met hem ook contact gehad om zeker te zijn dat de tweak werkt op een iPhone 5.

Ben ik weer eens een happy camper dat ik geen last heb van die bug :-)

Geert1976 01-03-13 10:01

ik heb geleerd van mijn fouten van voorgaande jaren qua JB-en, Timosha :d

Ik probeer mij tegenwoordig, zo goed als mogelijk, in te lezen wat de diverse tweaks inhouden e.d.

Trouwens, ik verbaas me dat die Dev. op dit tijdstip reageerde op mijn mails. Het is nu toch zo'n 2 a 3 uur in de nacht daar in de VS. Echt klasse, dat hij zo snel reageerde!

Valt me trouwens bij meer tweaks op, zit je met iets en je mailt de betreffende Dev. daarover....vaak binnen half uurtje reactie!

Guest-20180925190238 01-03-13 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 882346)
Het is nu toch zo'n 2 a 3 uur in de nacht daar in de VS.

Maar niet in China (Hong-Kong) :D

Geert1976 01-03-13 10:16

:-) oh ja, daar wonen ook nog mensen die verstand hebben van iPhone's! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.