//

Gescheduled in/uit airplane mode?

Gescheduled in/uit airplane mode? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb m'n iPhone nu een dikke maand en ben er dik tevreden mee. Een ding zou wel wat beter mogen en dat is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-08, 14:51
gero gero is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Question Gescheduled in/uit airplane mode?

Hi,

Ik heb m'n iPhone nu een dikke maand en ben er dik tevreden mee. Een ding zou wel wat beter mogen en dat is de levensduur van de batterij. "Vroeger" toen ik een Treo600 had was er een applicatie waarmee je kon schedulen wanneer de Treo in airplane mode moest gaan. Ik liet dat bv. iedere nach van 23:00-06:00 doen en dat scheelde dan een stuk op batterij gebruik. Voor de iPhone heb ik nog geen vergelijkbare applicatie gevonden. Bestaat er zoiets?

In het ideale geval zou ik dan willen schedulen wanneer hij in airplane mode gaat en van mij zou hij ok z'n Wi-Fi en GPRS verbinding mogen verbreken als ik die gedurende x minuten niet gebruikt heb. Dat zou dan ook weer schelen.

Airplane mode/Wi-Fi kun je natuurlijk ook handmatig doen... maar ja... we zijn wel lui.

Gero
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-08, 11:42
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

In zo'n App ben ik ook zeer geinteresseerd. Mijn Iphone gebruik ik vaak als wekker en zet hem, omdat ik wil slapen, op airplane-mode. Het zou inderdaad mooi zijn als hij op een van te voren ingestelde tijd uit deze airplane-modus zou komen en ik dus gewekt wordt door de wekker plus een aantal SMSjes.
  #3  
Oud 31-05-08, 15:07
gero gero is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb de AutoMode applicatie gevonden en geinstalleerd. Dat ging goed, kan hem alleen vanavond pas testen omdat hij je alleen toestaat om om tussen 20-24 uur in airplaneMode te gaan en tussen 05-09 uit airplance mode te gaan (en ik heb geen zin om met de tijd van de iphone te gaan klooien).

Hij doet niet alles wat ik wil, maar het is een begin....

Gero
  #4  
Oud 01-06-08, 13:49
gero gero is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

AutoMode vannachte getest en die doet het goed.

Gero
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kom niet uit Safe Mode francebramie iPhone algemeen 2 22-06-10 20:36
TomTom: tomtom 1.2 airplane / vliegtuig mode neowam iPhone Navigatie 5 26-12-09 19:48
Airplane mode toggle Fudgem Jailbreak apps en thema's 1 29-06-09 13:39
Airplane Mode Message pietsnot iPhone algemeen 6 14-05-08 16:36
foutmelding Airplane Mode Mdevri iPhone algemeen 2 24-02-08 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.