iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Peekly theme (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/136595-peekly-theme.html)

MrBramme 11-03-13 19:56

Peekly theme
 
Wou dit even onder de aandacht brengen :-)
Heb het niet in detail gelezen maar dacht dat hij beperkt gratis is!
Peekly

thespikie 11-03-13 20:44

Merci, bij deze gedownload :) en even naar 24u klok ingesteld

Sjonster 11-03-13 22:42

Thanks, mooie theme... Waar heb je overigens de klok naar 24u veranderd... kan het zo gauw niet vinden :-(... Kan je me a.u.b. een klein beetje op weg helpen..?

thespikie 12-03-13 05:09

Bij LockbackGround.html daar verander je die 12 naar 24 maken en van die 11 moet je 23 maken. Hier is een deel zodat je het ziet. "currentTime.getSeconds();



hour = hour % 24;

hour = (hour) ? hour : 24;



if (hour < 0) { hour = "23"; }

if (hour < 10) { hour = "0" + hour; }

if (minute < 0) { minute = "59"; }

if (minute < 10) { minute = "0" + minute; }

if (second < 10) { second = "0" + second; }
"

pdavie2311 12-03-13 08:13

Lukt niet om hem te openen op mijn macbook? Welk programma? Hoe krijg ik hem vervolgens op mijn iPhone? Zit wel in mijn iPhone nu, in themes mapje, maar hoe krijg ik deze daar?

Iemand een handleiding voor deze mac gebruiker? Thanx!!!

Guest-20180925190238 12-03-13 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 884867)
Hoe krijg ik hem vervolgens op mijn iPhone? Zit wel in mijn iPhone nu, in themes mapje, maar hoe krijg ik deze daar?

Installeer Netatalk uit Cydia dan kan je met OS X Finder in de iPhone :-)

thespikie 12-03-13 09:01

Ik doe dat gewoon met iFile op de iPhone zelf.

Sjonster 12-03-13 09:42

Ik wil hem Nederlands maken, maar ik krijg het niet voor elkaar om de dag voor de maand te krijgen.. Dus 13 maart ipv maart 12...

Heeft iemand een idee hoe dat zou moeten..?

thespikie 12-03-13 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjonster (Bericht 884891)
Ik wil hem Nederlands maken, maar ik krijg het niet voor elkaar om de dag voor de maand te krijgen.. Dus 13 maart ipv maart 12...

Heeft iemand een idee hoe dat zou moeten..?

Dit heb ik ook al gedaan, zal hem namiddag even uploaden hier.

Voila hier is hij in het NL: http://www.mediafire.com/?tudiregwl84ge5b

Sjonster 12-03-13 23:32

beste mensen, ik heb nu alles vertaald, ook de weersomschrijvingen, calender Z M D W D V Z,.. alleen krijg ik het niet voor elkaar om de nederlandse weersomschrijving te krijgen... iemand enig idee wat ik fout doe?... ik heb in de weather.js de weersomschrijvingen vertaald... als ik die nu ook kan ingesteld krijgen in het weer scherm op de ''2e pagina'' bij dit thema, dan is hij compleet NL...

Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.

Wally© 13-03-13 00:08

Ik vermoed dat hij die data rechtstreeks by yahoo ophaalt...vertalen gaat niet zomaar tenzij je programmeert wat hij moet weergeven (return) in een bepaald geval (case)..

Voorbeeld :

function translate_current($current){
switch (strtolower($current)) {
case "tornado":
return "Tornado";
break;
case "tropical storm":
return "Tropische Storm";
break;

enz...

Suc6 d'rmee....

MrBramme 13-03-13 08:04

Je kan eventueel even wat andere weather theme's bekijken om inspiratie op te doen :) er zijn er heel wat die 5 talen aanbieden (geen NL helaas maar het is snel bijgemaakt :))

Ik ben ondertussen halverwege mijn volgende nieuwe theme, ik overweeg om het "peeken" van dit theme ook te gebruiken. Wat ik wel minder goed vind aan dit theme zijn de 2 pagina's, liever alles op 1 pagina voor mij! :)
Klok op de hoofdpagina en weather in mijn status bar, dat doet mijn nieuwste theme momenteel :)

Sjonster 13-03-13 11:14

Dan denk ik dat deze leek wacht op de nieuwe van MrBramme hahahah... Programmeren is niet echt mijn ding... Helaas..

MrBramme 13-03-13 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjonster (Bericht 885147)
Dan denk ik dat deze leek wacht op de nieuwe van MrBramme hahahah... Programmeren is niet echt mijn ding... Helaas..

haha, wel even verduidelijken: het kan nog even duren hoor ;-) heb een werkend prototype op men telefoon staan die de temperatuur in mijn statusbar zet voor lockscreen en SB, maar het peeken ... dat moet ik nog uitvissen hoe dat net werkt :D

MathieuC 13-03-13 12:51

Ik heb problemen met het aanpassen van de locatie / weer.
Heb hier al de codering voor opgezocht op weather.com, NLXX0353, maar wanneer ik deze opsla, dan blijft hij de locatie niet herkenen.
Iemand een idee?

@ Sjonster, Waar kun je die letters in de calendar wijzigen? (z, m, d, w, d, v, z)
Die heb ik nog niet teruggevonden..

Wally© 13-03-13 13:43

Voor welke locatie Mathieu..?

MathieuC 13-03-13 13:46

In dit geval had ik Nijmegen gekozen..

Wally© 13-03-13 13:48

Try GMXX1367...

MathieuC 13-03-13 14:04

Kranenburg, Duitsland

Dat probleem heb ik al eens vaker gehad...
Ondanks dat er Nijmegen bij staat, alsnog Kranenburg

Wally© 13-03-13 14:12

Dan zijn de yahoo weather services verkeerd...Of is Kranenburg het dichtst bijzijnde weerstation...(Mijnen aardrijkskunde is niet meer wat ie ooit geweest is...)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.