//

Wat zoek jij in een LS Thema

Wat zoek jij in een LS Thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Aangezien ik net gestart ben aan een nieuw LS thema, wou ik alvast even input vragen aan de community meer specifiek: Wat moet een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-13, 08:02
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard Wat zoek jij in een LS Thema

Hoi,

Aangezien ik net gestart ben aan een nieuw LS thema, wou ik alvast even input vragen aan de community meer specifiek: Wat moet een lockscreen hebben voor jullie!
Ik zal, in de mate van het mogelijke, die proberen te verwerken in mijn volgende thema! (Let op, niet alles hé, ik moet het kunnen verwezelijken, en ik moet het "goedkeuren", vb een ENORM info bord met 20 verschillende schakeltjes enzo is niet mijn ding, ik hou van minimalstic (vandaar mijn vorige thema Minimalisity, verwacht zoiets maar terug! ))

Zodus, laat maar komen, ik zie wel wat ik wel/niet kan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-13, 10:31
MathieuC MathieuC is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 21
Standaard

Tijd, dag, datum, jaar en weer (plaats, temperatuur, plaatje van weer).

Al krijg ik het steeds niet voor elkaar om weer via GPS werkende te krijgen...

Dit is wat ik 'het noodzakelijke' vind....
  #3  
Oud 29-03-13, 11:25
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

less is more...

Geen rare toeters en bellen. En het weer continue op mn LS hoeft niet. Meeste LS Themes die je ziet, zien er schreeuwerig uit.
Ik vind dat jij al een paar zeer strakke LS Themes hebt gemaakt, MrBramme!
Ik kijk uit naar je volgende!
  #4  
Oud 29-03-13, 14:57
PCM_Smeets PCM_Smeets is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 90
Standaard

Ik hou ook van minimalistisch.

Ik vind deze mooi:
(iNature).


en deze:



Deze laatste heet BLINK.

Ik heb de theme BLINK op mijn iPhone 4 staan.

Less is more. Ik vind vooral de wallpaper erg belangrijk in samenspel met de klok en datum.
het weer hoeft van mij niet persé. Zeker niet omdat deze, als ik in het buitenland ben (vaak), internet gaat gebruiken en dat kost mij weer geld. Dus het weer hoeft niet perse. En mocht het weer er wél op komen, dan (weet niet of dat mogelijk is) dan het weer van de plaats waar jij je bevindt... Dus via gps?!

Maar aan de andere kant vind ik ook TypoPhone 4 heel mooi. Lekker strak. Maar bij die had ik het probleem dat ik vaak gesprekken niet kon beantwoorden, omdat de knoppen in het scherm niet meer reageerden.

Heel veel succes met een nieuwe maken. Ik ben heel benieuwd.

Laatst gewijzigd door PCM_Smeets; 29-03-13 om 15:11.
  #5  
Oud 29-03-13, 22:39
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MathieuC Bekijk bericht
Tijd, dag, datum, jaar en weer (plaats, temperatuur, plaatje van weer).

Al krijg ik het steeds niet voor elkaar om weer via GPS werkende te krijgen...

Dit is wat ik 'het noodzakelijke' vind....
ook niet als je de app MyLocation gebruikt? die heb je nodig voor weather widgets die GPS willen gebruiken vrees ik
  #6  
Oud 31-03-13, 09:39
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Kleine vraag:

Ik heb gemerkt met Minimalisity dat Yahoo er soms wat langer over doet om weer info terug te koppelen, met als gevolg dat je soms al is 2 seconden een zwart scherm hebt met enkel de sliders etc erop.
Dat wou ik voorkomen nu maar dat wil zeggen dat je wel ergens moet tappen op je scherm om de weersinfo op te halen. Interesse? goed plan? Slecht plan?
  #7  
Oud 02-04-13, 14:10
Mohawk Mandjong Mohawk Mandjong is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 60
Standaard

Ik ben zelf verliefd op die HTC lockscreen waarin de klok met cijfertjes omklapt als een soort wekker. Verder ben ik groot fan van de manier waarop het weer in kaart worden gebracht (bewegende wolkjes, regendruppels, sneeuwvlokken enz). Is echt een aanrader, hij is alleen nog niet geoptimaliseerd voor de iphone 5 en dat is wel jammer.

Je hebt ook een ander heel erg mooi thema genaamd WeahterElements, die is eigenlijk nog mooier met weersvoorspelling en dergelijke en haalt op basis van gps de meest actuele weersinfo, ik krijg hem helaas niet werkend omdat hij conflicteert met mijn andere jailbreak apps.
  #8  
Oud 03-04-13, 11:07
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Ik probeer zo clean mogelijk te werken, dus zo'n grote HTC klok zit er niet in bij mij Misschien wel een kleine variant hé, maar niet de standaard HTC clock/weather widget die jij bedoelt Alhoewel ... misschien dat ik me er toch aan waag als uitdaging soit, eerst zorgen dat ik eruit geraak wat ik nu ben aan het maken.

Hieronder 2 "prototypes" waar ik ondertussen al weer van afgestapt ben omdat ze niet naar mijn zin waren (ik moet iets voor 50% afwerken om te zien of ik het wel ga kunnen, en of het op iets trekt )

Was aan het spelen met een soort van "mini" versie van de clock die je er standaard bij krijgt. en wou het mogelijk maken om die naar onder te laten schuiven (en terug) door een tap op het scherm... probleem: de seconden doen raar na de animatie maar het werkte wel
Sliding LS - Prototype - YouTube

de 2e optie was om even de "metro" stijl van tegenwoordig te volgen, maar als ik zie wat ik nu heb ... neen, niet mooi en niet zo mijn ding
Er zou ook een hoop animatie in komen hoor, kleurveranderingen, plaatsveranderingen, ... maar toch maar laten varen wegens niet mijn stijl.


Lang verhaal kort: zonet alles weer van de kaart gesmeten en ik start met een nieuw leeg canvas vanavond!
  #9  
Oud 03-04-13, 14:55
PCM_Smeets PCM_Smeets is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 90
Standaard

succes ermee. ben benieuwd naar de rest
  #10  
Oud 04-04-13, 18:02
mikebas mikebas is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: prov.utrecht
Berichten: 51
Standaard

Vind het knap van je dat je dit allemaal kan maken ;-)
  #11  
Oud 05-04-13, 08:01
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Thanks, tot een maandje terug was ik er nog niet mee bezig, dan heb ik van iemand op deviantart inspiratie gekregen en patat ... de deur staat open en ik krijg het niet meer dicht

mijn huidige prototype staat me wel aan tot nu toe !
  #12  
Oud 13-04-13, 15:24
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Wel, heb nog wat verder gewerkt eraan
De weer integratie moet nog komen maar momenteel heb ik wel al een klokje (en persoonlijk vind ik hem al voldoende zonder de popup slider!)



Zelfde principe als Minimalisity: druk ergens op het scherm en dit springt omhoog:



Daar moet dan uiteraard het weer bij komen
Had eerst een mooie animatie in de slider gezet (in de donkere lijn in het donkere slider plaatje), maar die zorgde voor problemen met de slide-up animatie van de pop up....helaas

Ben ook meer bezig met themen van de UI. de Wi-Fi bars en cell bars in die picture bijvoorbeeld en om een bijpassende iPod controll back te hebben voor dit theme:


Owja, en notifications sluiten ook mooi aan bovenaan ipv een vieze lege ruimte
  #13  
Oud 14-04-13, 19:56
mikebas mikebas is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: prov.utrecht
Berichten: 51
Standaard

Ziet er weer prachtig uit!!
  #14  
Oud 15-04-13, 08:32
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

thanks en zoals een klap op een vuurpijl: ik heb de oplossing in gedachte voor mijn animatie probleem toch zot waar je begint aan te denken als hij niet kan slapen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek Thema/Tweak... Wally© Jailbreak apps en thema's 10 20-04-12 17:31
Mac OS X: wat mis jij in Itunes mrfred iTunes 0 15-04-12 18:22
Wat ga jij kopen in juli? stef007 Chat en geruchten 18 04-08-10 22:47
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? bjorntje Chat en geruchten 30 10-12-09 07:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.