//

notificatie led zoals S3 samung op scherm iphone

notificatie led zoals S3 samung op scherm iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een tijdje de mogelijkheid om een S3 te testen. Leuk toestel maar ik ben een apple man. De led echter voor notificaties was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-13, 15:09
chrisje6969 chrisje6969 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard notificatie led zoals S3 samung op scherm iphone

Ik had een tijdje de mogelijkheid om een S3 te testen. Leuk toestel maar ik ben een apple man. De led echter voor notificaties was wel heel leuk. Bestaat er of kan er iemand een app maken voor volgende isue? Het zwart stand by scherm van een iphone steekt vol met leds. Ik zou graag bij een notificatie een paar leds zien oplichten op mijn scherm als deze stand by staat. blauw= facebook, rood= gemiste oproep, geel=email, groen= sms,... mooi zou zijn een slangetje dat over mijn scherm beweegt, rustig opklaart en dooft en ongeveer een mm dik. Kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-13, 15:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die vraag heb je op 25 maart 2013 om 23u08 toch ook al gesteld

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...oplichten.html
  #3  
Oud 12-04-13, 16:54
chrisje6969 chrisje6969 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

i know maar geen reply's. ik dacht misschien de vraag eens anders te stellen. ;-)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Iphone 4] Led aan achterkant blijft branden marcjeno1 iPhone algemeen 19 13-03-14 21:10
iOS5: led flits notificatie Corch iPhone algemeen 6 16-05-13 12:18
hoe push opvangen wanneer deze al gedeleted is op het notificatie scherm konne86 Ontwikkelen voor iOS 1 04-02-13 12:27
iphone opladen + led Stinger iPhone algemeen 1 22-03-11 20:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.