iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Probleem na installer update (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/13839-probleem-na-installer-update.html)

inception 02-06-08 17:46

Probleem na installer update
 
Geachte,

Ik heb een probleem, heb mijn installeren geupdate. Helaas had ik daarvoor een stuk of 20 apps en games geïnstalleerd. Nu kan ik deze niet meer verwijderen omdat mijn uninstall lijst leeg is.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze lijst terug kan krijgen?

mvg

colliehome 02-06-08 17:50

Die lijst zou er normaal moeten staan of overgenomen worden na de update....

inception 03-06-08 09:18

Eigenlijk zit het iets anders,

Heb eerst mijn iphone firware geupdate naar 1.1.4 en dan heb via de standaard installer geupdate naar de installer van versie 3.11, vervolgens heb ik verschillende apps en games geinstalleerd. Maar plots was mijn installer icoon verdwenen. Dus heb ik installer er terug opgezet via ziphone 3.0.

Mijn apps en games staan er nu nog wel allemaal op maar in de uninstall lijst staan nu slecht de 3 basis zaken (BSD subsystem, openssh, installer) en de rest is verdwenen.

Ook al update ik mijn installer ik krijg deze lijst niet terug.

inception 04-06-08 19:32

Niemand geen idee? of hetzelfde probleem gehad? Ik krijg het niet opgelost

croiman 04-06-08 19:37

als je installer er trug op hebt gezet via Ziiipppphonje, dan overschrijft deze je installer.app en je installer Library (waar je sources zitten),

het enige dat je dat nog trug kunt hebben dan was door als je Timecapsule had en een backup gemaakt?? denk t niet.
Of handmatig je plist aanpassen, en de apps handmatig in de packagessource.plist inschrijven, maar dat is ook een niet te doen klus.

Dus helaas en jammer, zul je de apps opnieuw moeten installeren dan, gewoon erover heen, en dan zou t in orde moeten zijn, niet?

ControlSje 04-06-08 20:55

Ik heb zelf ook soort gelijk probleem gehad maar dan na het openen van het /private/var/mobile/Library/Installer/LocalPackages.plist bestand met MobileFinder. Daarna was het bestand ook leeg.

Ik heb het opgelost door met winpwn een custom firmware te maken met alle applicaties die op mijn iPhone staan. Toen heb ik het bestand uit de custom firmware gekopierd naar mijn iPhone en alles was weer als van ouds

desirees 04-06-08 23:45

Beste mensen,
Heb mijn ipone ge-update had 1.13 en heb ge-update naar 1.14 nu kan ik alleen nog naar noodoproep en ben alles kwijt. Hoe krijg ik alles weer terug? Heb totaal geen verstand van het geheel, er stond op itunes dat er een nieuwe update was dus dat heb ik gedaan.
HELP!!!!!! Mijn dank is enorm als iemand mij kan helpen

iMario 05-06-08 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door desirees (Bericht 122284)
Beste mensen,
Heb mijn ipone ge-update had 1.13 en heb ge-update naar 1.14 nu kan ik alleen nog naar noodoproep en ben alles kwijt. Hoe krijg ik alles weer terug? Heb totaal geen verstand van het geheel, er stond op itunes dat er een nieuwe update was dus dat heb ik gedaan.
HELP!!!!!! Mijn dank is enorm als iemand mij kan helpen

Off-topic
voortaan eerst es lezen voordat je wat doet!
updaten via iTunes is WRONG!! (zoek maar ff op over updaten via iTunes en dan zal het je helderder worden)
je moet ff iLiberty+ gebruiken, kijk hier voor de handleiding enz..

gebruik voortaan ook eerst ff de zoekfunctie, please;)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.