iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iPhone: zoek een app die 3g uitschakelt bij Wi-Fi netwerk (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/138565-iphone-zoek-app-3g-uitschakelt-wi-fi-netwerk.html)

rubbererobbie 24-04-13 17:20

iPhone: zoek een app die 3g uitschakelt bij Wi-Fi netwerk
 
Zoals in de titel zoek ik een app, misschien bestaat hij niet , die de 3g uitschakelt als ik thuis met mijn Wi-Fi netwerk ben verbonden .

Zet nu handmatig de data en 3G uit , maar ben benieuwd of er ook een tweak voor is , kon zo bij cydia en tweaks niks vinden .

Iemand idee?

Bubbly 24-04-13 19:47

Daar zijn er enkele voor in Cydia. Smart 3G + LTE is er 1 van :)

rubbererobbie 24-04-13 22:22

Thanks

Ga ik eens proberen ...

rubbererobbie 26-04-13 14:02

App gedownload , helaas eleke keer gaat cydia in safe mode ,na 5 keer opnieuw te hebben opgestart, phone zit in een soort loop, helaas restore mislukt , dus uiteindelijk maar update gedaan naar 6.1.3 ...dus geen jailbreak .
bah en ik had de blobs nog wel opgeslagen ....

Balen ,, helaas :mad::o

Guest-20180925190238 26-04-13 14:21

Ik gebruik akAuto3G. Die tweak werkt na de laatste updates perfect en ondersteund nu blijkbaar ook LTE.

Bubbly 26-04-13 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 892541)
App gedownload , helaas eleke keer gaat cydia in safe mode ,na 5 keer opnieuw te hebben opgestart, phone zit in een soort loop, helaas restore mislukt , dus uiteindelijk maar update gedaan naar 6.1.3 ...dus geen jailbreak .
bah en ik had de blobs nog wel opgeslagen ....

Balen ,, helaas :mad::o

Dat is balen ja :( Als je een tweak installeert en hij crasht 2x op rij in Safe Mode, dan gaat het niet werken hoe vaak je ook opstart. Je had 'm weer moeten verwijderen in Safe Mode, daar dient die modus voor. Een crash loop kun je onderbreken door de Volume Up knop in te houden bij de reboot, zodat de iPhone in semi-Safe Mode opstart. En blobs dienen momenteel inderdaad geen nut voor A4+ apparaten zoals de 4S.

Heb je misschien een gecrackte versie geïnstalleerd? Daar kan het probleem ook hebben gelegen.

rubbererobbie 26-04-13 17:56

Netjes €1,20 betaald , ja ik wilde ook in de safe mode de app deinstalleren , helaas lukte dat niet , waarom ?, geen idee.

Heb via het www , wat oplossingen gevonden , maar niks werkte , of ik heb het verkeerd gedaan :(.

Maarja ,jammer ....:O

Bubbly 26-04-13 20:31

Dat is pech hebben ja :(

Nou ja, je kunt je geld terugvragen bij die ontwikkelaar als je wilt.

onny0808 27-04-13 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 892297)
Zoals in de titel zoek ik een app, misschien bestaat hij niet , die de 3g uitschakelt als ik thuis met mijn Wi-Fi netwerk ben verbonden .

Zet nu handmatig de data en 3G uit , maar ben benieuwd of er ook een tweak voor is , kon zo bij cydia en tweaks niks vinden .

Iemand idee?

Dit is toch niet nodig, want als je eenmaal je (thuis) Wi-Fi hebt ingesteld springt hij automatisch over naar Wi-Fi als je binnen het bereik van de Wi-Fi / router bent en is je 3G uit?
Zo werkt het tenminste bij mij.

Grt. OnnY

Guest-20180925190238 28-04-13 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 (Bericht 892751)
Zo werkt het tenminste bij mij.

Het is best mogelijk dat het bij jou zo werkt maar niet bij miljoenen andere iPhone gebruikers :rolleyes:

3G blijft aanstaan als een WLAN gebruikt wordt. Er worden in dat geval nog steeds 3G datapakketjes verstuurd om de 3G verbinding in stand te houden. Gaat de iPhone in de slaapstand dan wordt Wi-Fi uitgeschakeld en wordt 3G ook actief voor het overige dataverkeer.

En dat is nu juist de reden waarom er zulke tweaks ontwikkeld werden.

onny0808 28-04-13 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 892767)
Het is best mogelijk dat het bij jou zo werkt maar niet bij miljoenen andere iPhone gebruikers :rolleyes:

3G blijft aanstaan als een WLAN gebruikt wordt. Er worden in dat geval nog steeds 3G datapakketjes verstuurd om de 3G verbinding in stand te houden. Gaat de iPhone in de slaapstand dan wordt Wi-Fi uitgeschakeld en wordt 3G ook actief voor het overige dataverkeer.

En dat is nu juist de reden waarom er zulke tweaks ontwikkeld werden.

Aha, zo had ik het nog niet bekeken. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.