iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MMiThemer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/14126-mmithemer.html)

iMario 07-06-08 23:24

MMiThemer
 
3 Bijlage(n)
MMiThemer is een nieuwe app die je kunt installeren uit de Installer. (via de modmyifone source, modmyifone.com/installer.xml)
Je kan met de app heel erg veel thema's downloaden die erna in je SummerBoard komen te staan.
(Je moet SummerBoard geinstalleerd hebben)
Ook zit er een handige zoekfunctie in voor als je al weet naar welke thema je gaat zoeken.
Huidige versie is 0.21BETA en alleen voor 1.1.4 gebruikers. Gebruik is ook op eigen risico

croiman 08-06-08 03:05

nice, morgen direct uitproberen se, thanks for the hint !!!!

macfreaker 08-06-08 09:12

Ziet er inderdaad heel goed uit maar summerboard is uiteraard niet nodig wanneer je Kate gebruikt.
Heb wel na installatie de rechten moeten goed zetten , maar werkt goed nu.

[Edit]
Kunnen de mensen die summerboard gebruiken eens kijken of ze hun gedownloade theme zien in het lijstje ? Ik kan die in elk geval via Kate niet zien. En wanneer ik een theme download via installer dan wel.
Zet blijkbaar de themes niet onder /var/mobile/Library/Summerboard/Themes , maar ergens anders en heb het nog niet gevonden.

houseguru 08-06-08 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 123596)
Ziet er inderdaad heel goed uit maar summerboard is uiteraard niet nodig wanneer je Kate gebruikt.
Heb wel na installatie de rechten moeten goed zetten , maar werkt goed nu.

[edit]
Kunnen de mensen die summerboard gebruiken eens kijken of ze hun gedownloade theme zien in het lijstje ? Ik kan die in elk geval via Kate niet zien. En wanneer ik een theme download via installer dan wel.
Zet blijkbaar de themes niet onder /var/mobile/Library/Summerboard/Themes , maar ergens anders en heb het nog niet gevonden.

Ik gebruik zowel Customize + SMBprefs. De themes die ik heb gedownload met MMiThemer komen wel in het lijstje met themes te staan bij SMBprefs, maar niet bij customize.

macfreaker 08-06-08 09:49

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door houseguru (Bericht 123603)
Ik gebruik zowel Customize + SMBprefs. De themes die ik heb gedownload met MMiThemer komen wel in het lijstje met themes te staan bij SMBprefs, maar niet bij customize.

Bij mij dus niet. Lijkt of deze niet wordt uitgepakt. Heb deze in compressievorm hier terug gevonden:

iMario 08-06-08 10:57

Er is inmiddels ook een update.
versie: 0.21BETA

Amore 08-06-08 19:28

Ziet er mooi uit!
Maar als ik een thema installeer, kan ik het niet terug vinden in summerboard.
Dus ik kan het niet instellen?

macfreaker 08-06-08 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amore (Bericht 123820)
Ziet er mooi uit!
Maar als ik een thema installeer, kan ik het niet terug vinden in summerboard.
Dus ik kan het niet instellen?

Is ondertussen al opgelost in de update. Werkt vrij goed nu.

truckdiver 08-06-08 19:47

werkt goed hier (juist geinstaleerd)
een thema zonder problemen erop gezet via summerboard

croiman 08-06-08 19:59

versie 0.21 en werkt zonder enig probleem thema zijn ook zichtbaar in summerboard.

Amore 08-06-08 21:01

Ik heb met installer Summerboard 3.2, MMIthemer 0.21 BETA en Customize 2.0.0B10 geinstalleert.
Maar ik kan nog geen thema's in summerboard zien die ik gedownload heb m.b.v. installer.
Customize gaat trouwens niet verder dan het splash screen..

iMario 08-06-08 21:04

je kan in Installer ook een SummerBoard theme fix installeren.
Je kan ook Boss Prefs installeren uit de Installer, open Boss Prefs en ga naar, More (rechtsbovenin) dan staat er op de 2de balk ''Fix User Dir Permissions'' dit lost ook het probleem met de themes in Summerboard op en er word nog meer gefixt.

Amore 08-06-08 21:28

Imario ik kan het niet vinden in installer?

iMario 08-06-08 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amore (Bericht 123876)
Imario ik kan het niet vinden in installer?

in Installer -> Install, daar staat een mapje ''sources'' installeer de BiggBoss sources en je zal BossPrefs kunnen installeren

Amore 08-06-08 22:38

Na een paar updates heb ik bigbossprefs kunnen vinden en installeren daarna heb ik fix user dir permissions uitgevoerd, maar na herstart van summerboard zie ik mijn thema's nog steeds niet? Ligt het misschien aan customize? Want die start niet goed op

LuigiStyla 08-06-08 22:49

Dan kan je costomize er beter uitgooien als je er toch niks aan hebt een summerboard opnieuw installeren misschien dat dat helpt

RiPaXe 08-06-08 23:14

Ik heb vanavond de nieuwste versie van MMiThemer geinstalleerd, de eerste theme ging goed. Nadat ik een tweede had geinstalleerd en toen wilde activeren in Summerboard, liep me iPhone vast. Dus ik heb hem een reboot gegeven. Toen kwam hij opeens met de melden dat hij in Herstel modus staat. Als ik hem nu herstel ben ik dan alles kwijt?

LuigiStyla 08-06-08 23:16

...ja duidelijk

RiPaXe 08-06-08 23:16

Is er een mogelijk heid om er nog iets van te redden? foto's ?

LuigiStyla 08-06-08 23:19

je kan je iPhone niet meer in via je comp en herstellen kan maar op 1 manier
Je foto's ben je gewoon kwijt na een herstel, er zal vast nog wel een manier zijn maar ik heb geen idee hoe


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.